Grabarz Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Jestem za pomysłem z tymi listkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Tak, to zdecydowanie dobry pomysł :), powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Takie male cos chcialem powiedziec, motion blur bez kontur wygladal by wiele lepiej : D Czyli lew moze wiec kontury, ale jego blur nie :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 10 Maja 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Nie jest tak źle Poxi, mi zblurowane kontury podobają się bardziej. Poza tym, to drobnostka nad którą trzeba trochę posiedzieć, a przecież propa ma od groma innych spraw na karku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Lew jest kozacki! Pomysł z listkami też. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 apropo tych konturów, wiecie motion blur zupelnie inaczej wyglada na screenie i w ruchu, robilem wlasnie maly test i centralnie w czasie gry konturow przy rozmazywaniu zwyczajnie nie widać, opcja roznych spritow dla postaci i blura nie wchodzi w gre bo musialbym ladowac 2x tyle spritow animacji a i tak jest ich nie mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 na drodze souljah pojawil sie kolejny sługa babylonu. Początkowo straszył wielką kosą w łapie ale wyglądał jak rogaty rozpruwacz z dungeon keepera, no i w końcu żyjemy w 21 wieku więc rogaty dzierży w łapach w katany a na screenie sprzedaje souljah soczystego kopniaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 11 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 Czy to ziemia prześwituje i widać niebo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 11 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2009 nie to kauże albo coś ala mokradła :) w ruchu widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morgo Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 Rogaty rządzi xD. Zostaw tylko kilku przeciwników w tajemnicy przed nami żebyśmy mieli jakąś niespodziankę podczas grania ;p. Tak się dzisiaj zastanawiałem, animacje tworzysz w programie graficznym i wrzucasz jako zwykłe sprity, czy programujesz animacje szkieletową w GM? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 12 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 nie no wrzucam animacje gotowe, zbyt skomplikowane te combosy i ciosy i za dużo ich żeby to zaprogramować :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 12 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2009 nie no wrzucam animacje gotowe, zbyt skomplikowane te combosy i ciosy i za dużo ich żeby to zaprogramować smile.gifCzas ładowania gry: 3h20min... A teraz pytanie: ile tak serio się ładuje ta gra na standardowym kompie ? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 13 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 @no exek waży 6mb, więc chwile, pierwsze ładowanie, max 20 sekund, później mniej więcej 2-5 sekund ładowania między misjami. (na moim kompie ktory mozna jak najbardziej nazwac standardowym, i na laptopie braciaka który przy obecnych standardach można nazwać lekko leciwy) Tak dużo? a tak ogólnie po dniu nastał wieczór i wygląda to mniej więcej tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Screeny miodne, chce filmik! ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Jaki nextgen XDD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 No to zwracam honor :) Myślałem, że taka ilość grafik spowoduje, że gra będzie się chwilkę ładować, ale skoro jest tak jak mówisz to super :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Czy tylko mi te postaci wydają się... sztywne? Nie wiem jak to jest w akcji, ale na screenach wyglądają jak kukiełki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 A może ściągniesz grę ? Chyba że mówisz tylko o nowych postaciach. Dobra wywalił ją z uploadera ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 14 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 Ta kukiełkowatość objawia sie prawdopodobnie tym ze postacie są mniej więcej jak na egipskich malowidłach, każda kończyna pokazana z jednej perspektywy, tak samo zresztą jak w każdej innej mojej grze. Zabiera to troche realizmu ale licze na to ze jakis tam urok pozostaje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 14 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2009 dałbyś zwiastun gry :ranting2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 szpaq narazie musisz sie zadowolic tym filmikiem na yt (link w 1 poscie), zmian w gameplayu nie wiele a nowi przeciwnicy i pomocnicy to za malo zeby od razu robic nowy gameplay :) a tak z nowości to zobilem nową moc sensi, Ci którzy pamiętają i lubią maske byka w przygodach greli na lodzie napewno ucieszy nowy skill, wystarczy sciągnąć bucha, wcisnąć 1 przycisk i souljah robi mega combosa na całą mapę kosząc wszystkich na swej drodze. miło to wygląda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 dobra nagrałem filmik z samego środka akcji, obrona miasta, 2 pomocnikow (kozaków, drugi z czterech wojowników sensi i król lew) i cała masa przeciwników, w tym kilku "nowych" tzw. świerzaków. filmik trwa 40 sekund, waży 2,5mb, ustawiłem detale na low żeby nie scinało a potem fraps mi coś zdiechcił więc wszystko chodzi odrobine za szybko, no i nie wiem z jakiej paki nie ma dźwięków dodałem za to wesołą muzyczke i jest luzik. link: https://gmclan.org/up993_3_SJfilmik.html ejnoy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 19 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2009 Zajefajne 5\. Czemu nie robisz gier komercyjnych ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 BO JEST KOZAKIEM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 20 Maja 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Kozacy, dawniej też Kazacy (rosyjski Каза́ки Kazaky, ukraiński Коза́ки Kozaky z tatarskiego Kazak) – nazwa odnosząca się do grupy ludności o charakterze wieloetnicznym z dominującym substratem ruskim, zamieszkującej stepy położone na południe od księstw ruskich. Ludność ta była znana z tego, że nie produkowała gier komercyjnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 23 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2009 Nieźle! Nie mogę się doczekać gierki :) A muzyczka... rzeczywiście WESOŁA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 1 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 Tak sobie ostatnio grałem zastanawiając sie czego w grze brakuje i zauważyłem = a więc brakowało minigierek. Tak więc aktualnie jestem w trakcie naprawiania tej neidogodnosci i tak w tym momencie mozliwe jest juz ze jakis przeciwnik wskoczy a souljaha i musimy wygrac minigierke zeby sie go pozbyc, no i dwa - tworze walki z bossami/rozne inne zdarzenia które opieraja sie w ten czy inny sposob na zrecznosci paluchow, nie zdradzając za wiele dam jednego screena: kruk, walka w powuetrzu ala dragon ball czyli jeden z trzech gotowych juz minigierkowych bossow, fajnie to wyglada w akcji :) i boss nr. 2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 ładne w czym rysujesz grafiki tabeltem Słyszałeś Pan o czymś takim jak interpunkcja? To zdanie nie ma sensu. To na razie ostrzeżenie. Popraw się, albo będzie warn. =) Platyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 5 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 akurat w souljah wyjątkowo mało grafik powstawało przy pomocy tabletu, ogolnie tablet uzywam głównie do cieniowania w photopaintcie a w souljah 99% grafik to zwykla bazgranina w edytorze gma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Kiedy demo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się