OriPL Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 witam jak zrobic kolizje z kursorem?? napiszcie mi plz kod i gdzie i co mam jak umiescic:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Zrób po prostu obiekt "Kursor" i kolizję daj przy pomocy eventu. Tyle. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tuzin12 Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Lub standardowo if x=x_mouse itd. :) BTW: A nie lepiej dać event "Mouse Enter ?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OriPL Opublikowano 14 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 hmmmm mouse enter nie zadziala... ja mam costakiego ze obiekt leci w strone kursora i jak doleci to koniec gry... w STEP move_towards_point(mouse_x,mouse_y,4) jak dam mouse enter to to zadziala tylko wtedy kiedy ja bende poruszal myszka a tej reszty nie rozumiem:/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Ale co chcesz tym osiągnąć? Jasnowidzami nie jesteśmy <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Chodzi mu o kolizję z kursorem. Pisał w pierwszym poście. <_< @OriPL tak jak już pisałem najłatwiej po prostu zrobić obiekt kursor wyłączyć mu visible i ustawić aby poruszał się pod prawdziwym kursorem. A potem tylko dać event kolizji z obiektem Kursor. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 GML if x=mouse_x and y=mouse_y {} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Wtedy musiałby idealnie nacelować w odpowiednie koordynaty. Może GML if (collision_point(mouse_x,mouse_y,objekt,1,false)) { } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Albo zrobić objekt obj_kursor, który znajduje się tam, gdzie kursor myszy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 x=mouse_x; y=mouse_y; w stepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Zrób objekt i daj mu kod w step: GML x=mouse_x y=mouse_y No i kolizja z tym objektem <.< @Gnysek: Szybki jesteś :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się