Kaara Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Mam pytanie wzorowałem sie na kursie Stankiego dotyczącego gry multiplayer, ale nie w tym rzecz chodzi o to w jaki sposób można sprawdzić na 1 kompie czy wszystko działa? Bo mam wątpliwości? z góry dziękuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Mam pytanie wzorowałem sie na kursie Stankiego dotyczącego gry multiplayer, ale nie w tym rzecz chodzi o to w jaki sposób można sprawdzić na 1 kompie czy wszystko działa? Bo mam wątpliwości? z góry dziękuje! poprzez wpisywanie w ip 127.0.0.1 ale i tak takie sprawdzanie malo co daje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Wiec nie ma żadnego sposobu żeby jakoś to przetestować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Wiec nie ma żadnego sposobu żeby jakoś to przetestować? Nie nie ma , wcale Ci nie podalem ip ktorego masz uzywac na kompie jak chcesz testowac dwie gry w multiplayerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 W obydwu klientach trzeba wpisać ten ip? Czy w jednym mój a w drugim ten co podałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Ip to łaczy z komputerem na którym został uruchomiony program. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Jezus, przecież w każdym kliencie wpisujesz IP serwera nie? A jest jeden? Na twoim kompie? Więc wpisujesz 127.0.0.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 W obydwu klientach trzeba wpisać ten ip? Czy w jednym mój a w drugim ten co podałeś? napewno nie tak , masz server i client , server stawiasz normalnie , a podlaczajac sie klientem wystarczy wpisac 127.0.0.1 Albo jak masz dwie zwykle multiplayery , hosta stawiasz , w 'join' wpisujesz to ip i juz tyle . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 No ok wpisałem tak jak mówicie ale jest tak jakbym włączył 2 oddzielne gry ponieważ wogóle nie widać 2 obiektu mimo że jest kod ;/, czego to może być wina/?(oprócz mojej niewiedzy :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Tego że źle napisałeś grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 No ale kod na wysyłanie pozycji gracza był stankiego oto on(chyba): mplay_message_send(0,1,string(global.player_number)+"|"+string(x)+"|"+string(y)); mam to wpisane w step "bohatera" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Co z tego że masz wpisane? Sądzisz że to wpisanie rozwiązuje wszystkie problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaara Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Hmm a co mam jeszcze do tego zrobić? rysować sprity bohatera?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Serwer musi to odbierac i wyslac do innych graczy, zeby wszyscy sie widzieli <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Hmm a co mam jeszcze do tego zrobić? rysować sprity bohatera?? Napisać silnik online. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Drugi gracz pewnie nie ma mplay_message_receive. Ja testuję w szkolnych serwerach, ba nawet mam pełne wsparcie nauczyciela od Przetwarzania Informacji! Wybieramy z kolegą jakieś dwa kompy trupy co ledwie się dają uruchomić połączone LANem i testujemy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się