Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Lutego 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Dobra, oto zaczątek mojego przykładu mmo na 39dll, ale hmmm... conajmniej dziwny błąd mi się zrobił, może ktoś z tych bardziej "advanced" pomoże mi to ominąć i będę mógł sobie spokojnie dokończyć to dalej: https://gmclan.org/up23_11_39mmo.html Błąd polega na tym, że nie dochodzą nicki nowych graczy... P.S. Sory, że to takie nieczytelne, ale za czytelność i przejrzystość wszystkiego zabrać chce się potem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Po prostu go nie rysujesz? ^_^' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Nie, a draw_text(x,y,string(nick)); to co to jest ? :P Sprawdzałem przy odbieraniu danych i tam nie dochodzi string i sie zastanawiam dla czego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 A jak wysyłasz? writestring(tennickjakistamcomabyczanick,true) zobacz tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Hero i serwer używają tych samych gniazd? Nie wiem jak Ty to pisałeś. Mogłeś rozdzielić serwer od menu. xD Cekol Argument0 = String to write. [Argument1]: The buffer id to write too. Leave out this argument or set it to 0 to use the default buffer. O właśnie, zmieniasz bufor którego później nie używasz do wysyłania. ;P Czytaj opisy scriptów. xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Może zmień writestring(nick,true) w obj_server >> user defined 0 na writestring(nick,0); :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 24 Lutego 2008 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Może zmień writestring(nick,true) w obj_server >> user defined 0 na writestring(nick,0); :P A wszystko jasne, przykład z którego korzystałem ma inną wersję 39dll :] Zmieniłem i serwer już widzi nicki, zaraz poszukam dalej, bo klient na razie nie widzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 http://www.gmclan.org/up2576_4_luptrzaskpracharr.html Niach =) U mnie teraz wszystkie nicki widać - i na serverze i na kliencie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 hmm, a jest jakaś różnica między writestring('',false) a writestring('') ? Bo o dziwo wczoraj zmieniłem na taką konstrukcję i nadal nicków nie było, a patrzę, ze nic więcej nie zmieniałeś, albo jeszcze nie zauważyłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 :F Zmieniłem to i te dziwne: GML draw_text(x,y,string(nick)) //wtf? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 a wiesz bo sprawdzałem, czy jako real nie dochodzą czasem te zmienne :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 GML draw_text(x,y,string(nick)) //wtf? GML string zamienia zmienną typu real,integer itp na zmienną string czyli zmienną literową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 @up: myślisz że nie wiem? Chodziło mi o to po co zmienną w stringu zmieniać na string? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 @up: myślisz że nie wiem? Chodziło mi o to po co zmienną w stringu zmieniać na string? a wiesz bo sprawdzałem, czy jako real nie dochodzą czasem te zmienne tongue2.gif lub możliwe ze pakiet wyśle się źle :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 lub możliwe ze pakiet wyśle się źle tongue2.gif No dobra czytałem post gnyska. Nie rozumiem tylko po co pisałeś tamten post. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się