LolikZabijaka Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Siema Mam Pytanie Bo Robię Grę Arkanoid i na to zeby po rozwaleniu wszystkich cegieł iść do następnego rooma ma taką zmienną: if (zabitych < 5) room_goto_next() I Jak Włączam Grę To Mi Wyskakuje Error Moving to next room after the last room. Czego Nie Zrobiłem ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 po prostu nastęony room nie istnieje. Tak możesz to sprawdzić: GML if (room!=room_last) room_goto_next() //jeżeli aktualny room nie jest ostatnim... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilek Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 moze zmienna jest caly czas mniejsza od 5 i przechodzi do nastepnego roomu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 wyskakuje mi Error Variable Name Expected :( wyskakuje mi Error Variable Name Expected :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 A podaj error dalej (która linijka itd). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 nie masz zdefiniowanej zmienej zabici =P create: zabici = wartość (podaj liczbę) Edit: Nie prościej było by sprawdzić czy obiekt blok istnieje w roomie ? albo je po prostu policzyć ?? GML if not (instance_exists( obj_ blok )){ // jeżeli obiekt nie istnieje if (room != room_last) room_goto_next() // jeżeli aktualny room nie jest ostatnim room'em //przejdź do następnego roomu;) } @Down: a jaki to ma sens ?? :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nikas Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 robisz wq graczu zmienną zabici=0 gdy zabijesz wroga zabic+=1 i w hero znów if zabici=5 move_to_next_room(room2) czy jakoś tak,bo zapomniałem ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 podałeś w create zabitych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 To Mi Wyskakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 nie zdefiniowana zmienna room1 pewno zmieniłeś nazwę tego room'a powinno być tak!!: GML if (room!=room_last) room_goto_next() //nic tu nie zmieniaj !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 22 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 Gdzie to wstawić ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2008 nejlepiej w event zmiany roomu... Nie prościej było by sprawdzić czy obiekt blok istnieje w roomie?GML if not (instance_exists( obj_ blok )){ // jeżeli obiekt nie istnieje if (room != room_last) room_goto_next() // jeżeli aktualny room nie jest ostatnim room'em //przejdź do następnego roomu;) } gdzie zazwyczaj wstawia się kod ? do step... ;/ https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=9989 na przyszłość nie zadawaj takich głupich pytań z serii gdzie co wstawić =# Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się