Dexarz Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Mam pytanie .. Otóż jak pamietacie moja gra SA2 oparta jest na silniki Omega ... Mam sprite'a ..Jak wyliczyć koniec jakiejs linii ???Tzn w mojej grze chciałbym zrobić szkilet ,cvzyli aby postacie posiadały szkielet ...Mam kość (zwykły sprite) i znam położenie X,y sprita ...wiem że wysokość sprita wynosi 10 100 px i znam takze wartość rotation (obrót) ...Jak wyliczyć koniec sprita ??tzn. znam wartości X,y które określaja początek ,a jak wyliczyć gdzie jest koniec ??? oto screen (moze łatwiej bedzie zrozumieć) .. czyli dosłownie jak wyliczyć punkt końca tej linii ??X i Y ???To jest potrzebne mi do grawitacji (jeśli zrobię budowę kościstą postaci) ... Mam pomysł ... Można by wyliczyć resztę boków trójkąta tzn ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 lengthdir_x i lengthdir_y :) Poczytaj sobie o nich w dokumentacji EDIT: Oops :P To nie pisz w tym dziale, mylisz ludzi :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 lengthdir_x i lengthdir_y On pisze w Delphi. Popróbuj z sinus, cosinus i pi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 On pisze w Delphi. No to chyba z deczka nie ten dział ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexarz Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 To sorka ...COsinus ??A co to ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 http://pl.wikipedia.org/wiki/Funkcje_trygonometryczne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 To sorka ...COsinus ??A co to ?? Będziesz w najbliższym razie katował to na matmie ;]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexarz Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Ciekawy artykuł chociaż nie znalazłem tego co chciałem ... Krynniak ja jestem dopiero w 1 klasie gim ..wiec raczej w tym roku nie bede mial ?? To wie ktoś jak to policzyć ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 A nie można z twierdzenia Pitagorasa? EDIT: A nie, sorry. :D x2=x1+długośćsprite'a*Cos(DegToRad(45)); y2=y1+długośćsprite'a*Sin(DegToRad(45)); Czy coś takiego :F @DOWN Proszę bardzo ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexarz Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Dzieki ...W głownym poscie pojawil sie obrazek przedstawiajacy jak to chce obliczyc ... Mike dzieki ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Hmm... jak ja tego nie lubię =D . Zaczekaj... x = x$ + r * cos( alpha * 180 / pi ); y = y$ - r * sin( alpha * 180 / pi ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 A co niby napisałem? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexarz Opublikowano 16 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Sposob mike dziala ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 Oj, źle przeczytałem twój wzór, pomyliło mi się =P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się