Skocz do zawartości

Shan Vaola


Rekomendowane odpowiedzi

https://gmclan.org/up3255_4_Shan_Valoa_5i.html - wersja nieco bardziej grywalna

 

z nowosci:

-elixiry zdrowia, goblinskie zupki i goblinski bimber - to ostatnie przywraca nieco mana, aby spozyc kliknac prawym

-2 dungeony - przydalo by sie przetestowac czy dzialaja tak jak trzeba - zaznaczone na mapie czerwonym kolkiem (te przekreslone sa jeszcze nie dodane)

- troszke nowych itemow

- troszke nowych mobow

- boss szkieletow ma zmniejszone hp

 

i uwazajcie na drapiezne szułfie

 

Wady

[-] Sterowanie (tylko mycha)

[-] Muszę ciągle klikać myszką po to, żeby zabić jakiegoś potwora. Nie lepiej zerżnąć pomysł z Tibii, że ludek idzie do potwora i go zabija zależnie od mocy broni (bez stukrotnego klikania)??

 

he he, sterowanie, od wersji 2 albo 3 klawisze 1-5 to wybor zaklec, a spacja daje dostep do inventory

 

a na potworku nie trzeba klikac, wystarczy trzymac na nim wcisniety lpm, wiec bez przesady...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

albo pijesz goblinski bimber, albo uzywasz zaklecia wyssanie zycia - ten z czerwona ramka, celujac w zwloki lezace blisko postaci, zwloki malych zwiezatek, (i zolwi, ach ta skleroza) nie regeneruja ani zycia ani mana.

natomiast szczatki goblinow, szkieletow juz tak. Pozostalosci po duchach - takie czarne gwiazdki - z tego tez da sie wyssac, taka mroczna aura pozostaje rowniez po otwarciu niektorych sarkofagow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://gmclan.org/up3255_4_Shan_Valoa_5i.html i kolejny update

 

z nowosci:

 

- hełmy, jak narazie nie dodaja do AC, ale moga dodawac do statystyk i umiejetnosci

- moby strzelajace

 

jesli ktos mial by chec to prosil bym o przetestowanie:

 

1. czy jest teraz za latwo/za trudno

2. podziemia (polecal bym najpierw te na S od miejsca startu, a potem te w ruinach na W)

3. czy Liche na cmentarzu (na E) sa do zabicia

 

polecal bym najpierw obejsc zaznaczone czarnymi kropkami na mapie (m) wioski goblinow, i pozbierac ze skrzynek eliksiry/goblinskie zarcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm , czy mi sie zdaje , że za szybko dajesz update bet?

Ja tak robiłem , i szczerze to nie był dobry pomysł. Od tego są betatesterzy , których znasz :D

why? for money! po prostu jak sie coś nie uda , kończy sie złą oceną od każdego i niechęcią :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo fajna gra, chociaż ma kilka niedociągnięć, np. uciekający HUD (powinien być rysowany PO ruchu gracza, mam na myśli ekran czarów czy portalu), to samo tyczy się efektów particle, które powinny być rysowane 'pod' menu/ekranem ekwipunku etc. Zastanawia mnie także, że można w każdej chwili otworzyć okienko sklepu ("S").

 

Podobają mi się animacje bohatera, szczególnie uderzenie sztyletem :). Grafika też na dobrym poziomie, ale jest nieco nierówna (gobliny wyglądają cienko przy innych potworach). No i nie mówiąc już o braku animacji ;).

 

No i opcja nr 2 paska jest dla mnie bardziej przystępniejsza:

 

hpyo1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek numr 2, jaki pasek numer 2? co do "S", pozostalosc po testach sklepu, dzieki ze zwrociles na to uwage bo na smierc o tym zapomnialem.

niestety chyba ani jeden mob nie jest animowany, jak bym mial sie tym zajac to chyba nigdy nie doprowadzil bym gry do stanu grywalnego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety chyba ani jeden mob nie jest animowany, jak bym mial sie tym zajac to chyba nigdy nie doprowadzil bym gry do stanu grywalnego...

 

Rozumiem, ale warto by było się w końcowych fazach projektu tym zająć. Wydanie pełnej gry bez animacji byłoby dla mnie wielkim niedociągnięciem ;).

 

Mówiąc o pasku numer 2 miałem na myśli ten obrazek: http://img169.imageshack.us/img169/9393/hpyo1.png

 

Tutaj lepiej widać, ile już zadaliśmy obrażeń - nie tak jak teraz jest w grze (1).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wkoncu sie zebralem aby zagrac w nowa wersje :D

Jak dla mnie to jak narazie najbardziej grywalny eRPeG na tym forum, z przyjemnoscia zagralem do samego konca (skonczylem na jakies pustyni czy cos takiego :jezor: ). Uwagi:

 

- wyskakujace menu GMa gdy wchodze na nowy poziom: musisz to zmienic, nie profesjonalnie na maxa, zrobic wlasne menu z napisem 'tak' i 'nie' to 5 minut roboty.

-gdy wybieram jakis czar okienko z opisem nie znika, musze wlaczyc i wylaczyc menu.

- Moglbys uzupelnic hud, zrob jakies tlo dla tych kuli i reszty opcji

- przeniesc instrukcje z gry(F1) do pliku worda w folderze z gra, korzystanie z trybu instrukcji GMowej to niesamowity pain in the ass, pozatym jest prawie nieczytelna, taka sama czcionka, zadnych akapitow, czytalem co druga linijke i zajarzylem akurat tyle aby normalnie zagrac. Warto poswiecic troche czasu aby wszystko ladnie opisac w osobnym pliku do ktorego gracz ma latwy dostep.

- popracowac troche nad dialogami (pustelnik: 'wygladales jakby cie smok zjadl i wyrzygal'). Jakis wiejski glupek-pijaczyna moglby tak powiedziec, pustelnicy to dosc powazni ludzie.

- niewazne gdzie sie poruszasz, kroki zawsze brzmia jakby postac chodzila po wykladanej kafelkami podlodze.

- maly blad: cena np. sztyletu pokazuje sie dopiero gdy go chwyce myszka i najade na inna kratke w ekwipunku, lepiej zrobic aby cena pokazywala sie po najechaniu myszka na przedmiot

 

Mocne + tej gry:

 

- swietna grafika i animacje

- swietne efekty

- swietna koncepcja z wysysaniem energii zyciowej z pokonanych wrogow

- walka i AI tez roxi

- kazdy czar ma jakies uzyteczne zastosowanie (ale i tak kula ognia roxi najbardziej ;))

 

Jak juz mowilem gra naprawde mi sie podoba, demko polecam kazdemu kto lubi gry RPG. Na Twoim miejscu spokojnie moglbym sie zatopic w rozwijaniu tylko tej gry i bylbym spokojny o przyszlosc i o to czy ta gra znajdzie swoich wytrwalych graczy.

 

5/5 ofc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem mały błąd w grze:

http://img227.imageshack.us/img227/2964/shanvaolaxb3.jpg

 

Francowate duchy/zjawy mnie cały czas goniły, jak wszedłem do lasu na południe od startu :P Powinno być takie coś, że w końcu potworom "nie chce się" już nas gonić. Bo to strasznie wnerwia. Bo teraz to nas gonią cały czas, dopóki nie będą od nas oddalone na wyznaczoną odległość.

 

Według mnie gra zasługuje na 4.5 / 5. I to chyba oczywiste jaką dam ocenę (na szczęście nie grałem i nie oceniałem poprzednich wersji) :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie potrzebne było z początku najeżdżanie na copoconaco za te błędy jak gry nie skończył. Widzę ,że błędy poprawia na bieżąco ale według mnie też za często update na gmclanie, rób raz na miesiąc i będziesz miał dłuższą listę zmian ;] Co do nudnej rozgrywki myślę ,że na razie pracuje głównie nad silnikiem nie koniecznie nad fabułą więc poczekajmy. Gra zalatuje trochę diablo ;] Ale to nie koniecznie źle. Gra będzie bardzo dobra pod warunkiem ,że ukończysz ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...