Yoda Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Ja osobiście nigdy nie włączam ignorowania błędów :P Dzięki temu musze je poprawiać na bieżąco i łatwiej je znaleźć :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Rozwiązuj je w inny sposób. Może postaw jakiś warunek, ale broń Boże ignorować błędy! Gdy wejdę po schodach to gra mi się zawiesza... 1. czytaj ze zrozumieniem, ignorowane bledy zostaja zapisane w pliku "game_errors.txt" ktory powstaje w katalogu w ktorym znajduje sie gra w postaci exe. Jest mi wygodniej przejzec plik niz dawac co chwile ignore... pozatym jakie ma znaczenie jesli ignoruje bledy jesli niema bledow? 2. mi tez sie wiesza (ale jak przemieli plansze to rusza) moze to wina za duzego rooma, bedzie mniejszy 3. mozecie zignorowac blad ktory wybija na poczatku... blad jest tylko poto aby bylo widac ze nie tu bledy nie sa ignorowane... link usuniety wersja nie aktualna wywalilem te zbajerowane cienie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Coz, gra mi nie tnie (4 gb ramu itp itd :P) w ogole, ale w 2 pokoju (jak zejde po schodach) jakos szybciej sie chodzi (room speed jest wiekszy czy co?) do tego nie wiem o co w grze chodzi i wywal to pytanie czy isc na nastepny poziom bo wywala caly czas na schodach i trudno z nich wyjsc xD Oceny nie wystawiam, w 2 pokoju za duzy speed i mnie cos zabija nie wiem co (w ogole po jakims czasie zgaslo swiatlo :() i gra ma pelno bledow xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Moja wina, moja wina, ustawilem room speed na 300 zamiast 30. Przynajmniej smiga ponad 200 fps, zaladowalem juz poprawny plik (mam nadzieje) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Moja wina, moja wina, ustawilem room speed na 300 zamiast 30. Przynajmniej smiga ponad 200 fps, zaladowalem juz poprawny plik (mam nadzieje) Fajnie , Teraz sie plynnie gra :P Usun przy schodzeniu po schodach zapytania bo to wg mnie jest zbedne i moze denerwowac . No to pozostaje teraz tylko udoskonalac gierke bo serio fajnie sie zapowiada . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyberdog Opublikowano 13 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 Cóż, jedno zero a taka różnica... Jak to Merlin powiedział: "Nic to niewiele" A gra mi się WO-GO-LE nie wiesza! Bardzo fajna 4/5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 13 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2008 coz najnowsza wersja: https://gmclan.org/up3255_4_Shan_Valoa_4_c.html - klawisz F2 włącza/wyłącza cienie (domyslnie wyłączone) - roomy zmniejszone z 5000x5000 do 4000x4000 wiec i szybciej powinien je mielic na poczatku - wylapalem kretynski blad przy loadzie zapisanej gry - wywalal caly system swiatla/cieni, jak narazie nie objawil sie ponownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 1. czytaj ze zrozumieniem, ignorowane bledy zostaja zapisane w pliku "game_errors.txt" ktory powstaje w katalogu w ktorym znajduje sie gra w postaci exe. Jest mi wygodniej przejzec plik niz dawac co chwile ignore... pozatym jakie ma znaczenie jesli ignoruje bledy jesli niema bledow? 2. mi tez sie wiesza (ale jak przemieli plansze to rusza) moze to wina za duzego rooma, bedzie mniejszy 3. mozecie zignorowac blad ktory wybija na poczatku... blad jest tylko poto aby bylo widac ze nie tu bledy nie sa ignorowane... link usuniety wersja nie aktualna wywalilem te zbajerowane cienie... Błedy są po to, żeby je naprawiać. Co z tego, że nie widzę błędów w grze, gdy w logu rosną kolejne megabajty. Zaraz zassam. Roar! Gra nie działa na Viście, tamtą wersję testowałem na innym sprzęcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Ja bym dodał jakiś efekt aby wydawał się że ściany są wyższe od gracza (może zrobie przykład). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Gierka jest ciekawa ale czasami mi nie działa to wysysanie energii.... nie wiem może coś źle robię :P gierka zapowiada się b. dobrze. mógłbyś dodać takie "skrótowce" do czarów żeby nie trzeba było ciągle klikać tylko np. pod konkretny czar podpisać jakiś klawisz. poza tym, zmień tło, czcionkę i całą resztę w tych wiadomościach na własne. gierka wciągnęła mnie nawet i daje jej 5/5 :D Mam nadzieję ,że będą też inne lokacje niż tylko zagłębianie się coraz to niżej w podziemiach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Super gra, grafika swietna, pracuj nad nią bedzie hitem na gmclanie. Ogolnie 5. A w czym robisz grafy bo widze ze to nie paint bo pixeli nie widac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 I nadal błędy... zrób coś wreścię porządnie a nie wyłączaj ignorowanie. Nie dziwota że niektórym sie nie przycina gdyż tak szybko ignoruje błedy i wcale tego nie czuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Up taki madry a sam takiej gry nie zrobisz. Ale offtop :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 gra super tylko dzwięk rozbitej beczki jest za głośny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2008 Up taki madry a sam takiej gry nie zrobisz. Ale offtop biggrin.gif A co to ma do faktu, że błędów powinno NIE BYĆ? T_T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 15 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 https://gmclan.org/up3255_4_Shan_Valoa_4f.html - cieple sloneczko, zielona trawka, drzewka powiewajace na wietrze - pytanie czy wam sie bedzie ciac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 https://gmclan.org/up3255_4_Shan_Valoa_4f.html - cieple sloneczko, zielona trawka, drzewka powiewajace na wietrze - pytanie czy wam sie bedzie ciac... dawaj to, wierze w mojego lapcia :D Chodzi jak zyleta, wlazilem w gesty las nic nie zwalnialo, w podziemiach tez bylem nic nie zwolnilo. Ladne efekty na drzewach tak wogole :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 supcio =p ps. wiecie jakie to fajne uczucie chodzić po wodzie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Ladne , mi chodzilo plynnie , tylko mam kilka zastrzezen : - Kursor , dla mnie on jest praktycznie niewidoczny , zlewa sie z trawa , ja bym go jakos rozjasnil czy cos . - No i lepiej by bylo jakby kursor byl nad kula zycia i many jak sie najedzie a nie pod , zmiana depth A tak calkiem spoko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Fajowe, koles w czym robisz grafy powiedz ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Mógłbyś jeszcze poprawić to : jak włączam liste czarów i zaczne chodzić to one się lekko trzęsą czyli robiłeś to na objectach lepiej to drawuj będzie ładniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 16 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2008 I nadal sie tnie ;p mam ci dać instrukcje jak śię wyłącza ignorowanie i poprawia błedy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 16 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Coz, wersja 5: https://gmclan.org/up3255_4_Shan_Valoa_5i.html . Z nowosci: -animacja szkieletowa -levelowanie i rozwijanie skilli -jakas mapka powiezchniowa ( + jedne podziemia ) podziemia zaznzaczylem na mapce czerwona petelka, czarne kropki to wioski goblinow... -prosta minimapka -klawisz "M" polecam przeczytanie gameinfo (F1), drop rate jest badziewny, ale z bossa szkieletow cos wypada ;) i uwazajcie na wensze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 Ha, zajedwabiste normalnie rewelacja :) Stawiam 5 gwiazdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 16 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2008 ogólnie 4.5/5 fajna gra... :P a i mam pytanie jak zrobiłeś cienie :w00t2: ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 graficznie roxi :D Ogólnie jest bardzo dobrze, mi się podoba ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Gierka super, tylko mam kilka przeciwwskazań: - przedmioty trochę za rzadko wypadają z przeciwników (grałem kilkadziesiąt minut i znalazłem tylko amulet wytrzymałości) - odniosłem wrażenie, że w grze jest trochę za kolorowo i za różnorodna grafika Co mnie zmienia faktu, że grafika pierwsza klasa :P - potwory zabierają trochę za dużo życia - po kilku starciach pojawiam się w pozycji początkowej :P - trochę denerwujące jest to granie od nowa po zabiciu Moja ocena: 5/5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Skończyła mi się mana i przestała się regenerować :S Halp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Zasysam. Ocenę dam w edicie... EDIT: Prawie jak Almora, ale szkoda, że nie online :( Zalety: [+] Ciekawy pomysł (RPG! I like RPG!!!) [+] Niezła grafika Wady [-] Sterowanie (tylko mycha) [-] Muszę ciągle klikać myszką po to, żeby zabić jakiegoś potwora. Nie lepiej zerżnąć pomysł z Tibii, że ludek idzie do potwora i go zabija zależnie od mocy broni (bez stukrotnego klikania)?? Ocena: (5+5+1+1):4=12:4=3/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 17 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2008 Nie lepiej zerżnąć pomysł z Tibii, że ludek idzie do potwora i go zabija zależnie od mocy broni (bez stukrotnego klikania)?? Nie, takie coś nie pasuje do gry H&S, może do Tibii tak. Tak jakbyś oceniał bijatykę : za dużo klikania, lepiej kliknąć raz i niech się leją a ja sobie popatrzę ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się