Skocz do zawartości

Zablokowane AI wroga


kamciog

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem, jak stoją funkcje na niezarejestrowanej, ale take proste funckje jak collision_line i distance_to_bject chyba są....

Dzięki Dawidds, działa.

Mam jeszcze jedno pytanie:

Jak zrobić, że gdy jestem po lewej stronie wroga, to on odwraca się w lewo? :helpsmilie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GML
if (obj_hero.x<x) image_xscale = -1 else image_yscale = 1 // Obraca sie w lewo lub prawo w zaleznosci od X bohatera.

 

Daj ten kod gdzies w miejscu, gdzie sprawdza czy wrog widzi bohatera

 

EDIT:

 

@down: :D Jaka to uciecha komus pomagac (jezeli ludzie to rozumieja i docenia) ^^ Od teraz bede czynil dobro ^^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...