tomalas
Użytkownicy-
Postów
426 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mnie
- Adres www
Osiągnięcia tomalas
Forum Veteran (6/13)
0
Reputacja
-
Dzięki za ocenę i dzięki że się pofatygowałeś w ogóle odpalić ;)
-
Tytuł: JustRun Gatunek: Action (HTML5) Opis: Przedstawiam mój powrót do zabawy z tworzeniem gierek jako sposób na brak wrażeń w nudnym życiu. Przypomniałem sobie, że kiedyś lubiłem dłubać przy grach. Efektem tego jest między innymi niniejszy prototyp, gra JustRun. Upatrzyłem sobie docelowo HTML5 żeby gry były szerzej dostępne. Akcj gry ma miejsce w poruszającym się labiryncie po którym krążą "potwory". Naszym zadaniem jest z niego uciec i zdobyć jak najwięcej punktów. Do otworzenia drogi ucieczki musimy znaleźć dźwignię, i odnaleźć przynajmniej jeden punktowany kryształ. Kryształów jest w sumie 3, każdy kolejny zwiększa liczbę punktów oraz czyhających potworów. Śmierć oznacza 0 punktów. Do gracza należy decyzja czy zaryzykuje zdobycie większej ilości punktów. Czas również ma znaczenie. High scores dostępne dla zalogowanych użytkowników kongregate.com Nie wiem czy gra będzie rozwijana dalej, wątpie. Po drodze wpadłem na masę innych pomysłów, wiadomo jak to jest. Dużo sobie przypomniałem podczas tworzenia tej gry i o to głównie chodziło. Tak czy siak grę udostępniam do oceny, bluzg i innych takich. Gra dostępna jest na patformie Kongregate.com, miło widziane są tam pozytywne maksymalne oceny w geście solidarności ;) Wszystkie wady możecie mi wypisać tutaj, wezmę je sobie głeboko do serca ;) Link: GRAJ NA KONGREGATE.COM Autorzy: Inverso Games, czyli ja (http://inversogames.com) Autorami sprit'a monstera są Rajawali i Vibrato. Screeny:
-
Fullscreen dla każdej rozdzielczości
tomalas odpowiedział(a) na Flame temat w Pytania początkujących
zmień w opcjach skalowanie z keep aspect ratio na full scale -
Jeżeli chodzi Tobie o samo wejście gracza na pochyły teren to nie ma sensu przechylać nienaturalnie postaci. Zauważ że jak wchodzisz pod górkę to nie przechylasz się do tyłu tylko zachowujesz pionowość ciała. I w takim przypadku najlepiej będzie Tobie skorzystać z gotowego dobrze zrobionego przykładu. Proponuje Fox Engine 2 (albo podobnie), jest prosty z opisem co się z czym je. Nie wiem dokładnie co chcesz zrobić, czym jest gracz. Działa to mniej więcej na zasadzie, sprawdzania pikseli przed graczem. Jak są zajęte to podnosi go wyżej. http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=164852
-
Można zmieniać rozmiar grafik ?
-
Rozumiem, że nie można użyć ani jednej swojej grafiki, oprócz interfejsu i menu ? I trochę dziwny wymóg, że trzeba użyć 80% grafik. Czysto teoretycznie, ktoś ma pomysł na niesamowitą grę ale z użyciem tylko 5 grafik, to już może w ogóle dać sobie spokój ?
-
Nie, dajesz w create obiektu: alarm[0] = room_speed*ilosc_sekund; Robisz w tym samym obiekcie event alarm0 i w nim dajesz: player.hp+=1; alarm[0] = room_speed*ilosc_sekund; // (zeby znowu powtorzylo akcje w alarmie za ilosc_sekund)
-
A jak chcesz czas ustalić jako sekundy to: room_speed*ilosc_sekund np.: room_speed*5 (czytaj 5 sek)
-
Człowieku, ściągnij sobie jakiś silnik online używający 39dll i przez jakiś czas przeanalizuj jak to tam jest zrobione. Dopiero wtedy weź się za pisanie własnego lub buduj grę na tamtym.
-
Tak, masz racje z tym, że ta gra miała być z początku super shooterem z super fabułą, że ludzie nie mieli się od niej oderwać. Ta gra miała, aż błyszczeć ;] Niestety życie jest inne ;P A wiesz, że po przyzwyczajeniu się do ciemności Twoje oko jest w stanie "widzieć" na kilka m. No pewnie nie tak jak w tej grze ;P Ale no dobra uznaje ;] Jeżeli chodzi o wymagania to szczerze nie testowałem na słabszym sprzęcie bo mi się nawet nie chciało. Tak jak mówiłem doprowadziłem ten projekt na siłę bo stwierdziłem że to nie to czego szukam. Ale sporo się nauczyłem dzięki tej grze. A muzyka w tle... nie mam pojęcia... Znaczy nic mi nie wiadome było, że ze STALKERA być może ktoś wyciął jakiś loopowany fragment i podpisał się pod tym. I sam też wiem, że gra jest nudna po momencie. Brak bonusów, mała ilość rodzajów przeciwnika, otoczenie ubogie.
-
Tytuł: Shadow Zone ver 1.0 BETA Gatunek: Survival (top-down) Opis:Shadow Zone jest to gra survival w której gracz czyli Ty ma za zadanie przetrwać jak najdłużej, zdobywając jak najwięcej punktów. Zasady gry są proste więc dlaczego by nie spróbować i wpisać się na listę 20 najlepszych graczy. O projekcie: Ta gra to plan minimum, tego który założyłem sobie na początku. Niestety jak to często bywa im dłużej grę robiłem tym coraz bardziej stwierdzałem, że to nie to czego szukam. W założeniu miała to być fabularny shooter ;] Ograniczyłem się natomiast do survivala na jednej mapie. Szczerze mówiąc projekt dorpwoadziłem na siłę do końca, żeby w końcu coś wypuścić. Wersje beta, a czy będę kontynuował projekt? Wątpie ;] Download: [Mirror1] [speedyShare] Rozmiar pliku: 3,24 MB Oficjalna strona(High Scores): !TUTAJ! Autorzy: Programowanie: Tomalas Fabuła: Tomalas Grafika: Tomalas Muzyka: flashkit.com Podziekowania: PsichiX, Pental Uzyte DLL'e: Supersound, R.E.A.L Screeny: [1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8]
-
Dochodzenie Do Obiektu I Pasek Energii
tomalas odpowiedział(a) na filen temat w Pytania początkujących
Nie powinno być mouse_check_button ? -
No to robisz event kolizji. Albo w przeciwniku robisz kolizje z obiektem weapon czyli kwadratem albo na odwrót.
-
Najprostszym rozwiązaniem jest zduplikowanie obrazka miecza z tym samym orginem. Potem na zduplikowanym mieczu rysujesz ten "kwadrat" na końcówce miecza, resztę wymazujesz. Tworzysz jakiś obiekt powiedzmy weapon ,który rysuje zduplikowanego sprita miecza z tymi samymi argumentami co rysujesz miecz. Czyli zmieniasz tylko rysowanego sprita. Oczywiście stwórz obiekt weapon na początku gry. Powinno działać.
-
Błagam jeżeli udało wam się dzięki dobremu użyciu UDP zoptymalizować silnik sieciowy to ukończcie tą grę... bo z tego co widzę to warto. Żadnych dem nie dawajcie tylko już porządną grę. Jakby wam mimo Twojego apelu brakowało osób do testu to możesz pisać.