Witam!
Przygotowałem texturę i model według tego tutoriala: Klik
W "model_viewer1" textury są kolorowe, ale w moim programie już nie. (W ModelViewer też nie zawsze).
Mój kod jest taki:
obj_cam:
GML
//create:
d3d_start();
d3d_set_hidden(true);
//d3d_set_lighting(true);
d3d_set_culling(false);
texture_set_interpolation(true);
d3d_set_fog(true,c_white,100,1000);
//d3d_light_define_direction(1,7.5,-7.5,-7,c_white);
//d3d_light_enable(1,true)
z=10
x=10
y=10
//draw:
d3d_set_projection_ext(x,y,z,0,0,0,0,0,1,45,(4/3),1,32000);
obj_model1:
GML
//create:
model = createFromObj("test.obj"); //where file is the file name
tex = background_get_texture(background0);
//draw:
d3d_model_draw(model,0,0,0,tex); //where tex is the texture you loaded</span></span>
Nie znam się na 3D...
Wiecie może co jest źle?
To nie w 100% mój kod tylko przerobiony przykład.
Robię ten program do użytku własnego jak coś.
Z góry dziękuję za wszystko.
Edit:
Problem rozwiązany ;) :P