Skocz do zawartości

baca

Użytkownicy
  • Postów

    1 192
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O baca

  • Urodziny 13.07.1987

Informacje

  • Team
    Baca Studio

O mnie

Ostatnie wizyty

76 735 wyświetleń profilu

Osiągnięcia baca

Master of Posts

Master of Posts (9/13)

0

Reputacja

  1. Też polecam Unity, dużo upraszcza.
  2. baca

    Szukam grafika xd

    lol tego jeszcze nie widziałem. Co do wieku to powinien wystarczyć według Oceny treści konsoli Google Play "Treści dwuznaczne lub aluzje Sytuacje o wyraźnym charakterze seksualnym" Chyba, że coś bardziej pikantnego dodasz.
  3. baca

    Pipes Ultimate Plumber

    Już zagłębiałem się w ten temat, choć moja gra jest duuużo prostsza. Pewnie dlatego, że robione w 2-3 tygodnie i nie chciało mi się więcej przy niej siedzieć. Jest dostępna jedynie na IOS, pewnie będzie to trzeba wkrótce zmienić. (nie chciało mi się bawić w konwersje na andka po kilku nieudanych próbach z kompilacją w GM jakiś błąd przy stosowaniu reklam czy coś). 848
  4. baca

    Rabbit 3D

    Akurat na Wielkanoc przygotowałem specjalną mini gierkę ;P https://www.facebook.com/media/set/?set=a.9...5753&type=3 3070
  5. baca

    Rabbit 3D

    Dwa lata mam na IOS, na andka wrzuciłem wczoraj:D 2124
  6. baca

    Rabbit 3D

    Po prawie dwóch latach pierwsza aktualizacja :D Poprawiłem wiele drobnych błędów, dodałem edytor map, udostępnianie jak i ściąganie ich z internetu. Na razie aktualizacja tylko na androida: http://play.google.com/store/apps/details?...studio.rabbit3D na IOS'a musi najpierw przejść weryfikacje. Tak wygląda edytor map. Wymaga jeszcze dopieszczenia, ale działa dobrze.(Mam nadzieję, że ktoś porobi parę mapek ;P ) Edytor zrobiłem tylko z jednego powodu, nie mam pomysłu na własne :D, więc niech gracze sami wymyślają i udostępniają innym. A tak na marginesie dlaczego firefox zawsze dodaje mi jakąś losową liczbę na końcu posta w pełnym edytorze? 1658
  7. Tutaj masz przykład światła: http://gmc.yoyogames.com/index.php?showtopic=594671
  8. Jest kilka sposobów, najprostszy to: w Step bohatera/Światła: GML obj_light.x = obj_player.x; obj_light.y = obj_player.y; lub w Step Światła GML move_towards_point(obj_player.x, obj_player.y, 5);
  9. baca

    Galeria Grafik

    Ostateczna wersja, już mi się dalej nie chce :D Teraz trzeba przespać się bo ponad 30h bez snu nie jest zbyt przyjemne:D
  10. baca

    Galeria Grafik

    Też tak uważam ;) Może jeszcze poprawię je kiedyś.
  11. baca

    Galeria Grafik

    Dodałem nogi, trochę zmieniłem kolorystykę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...