Skocz do zawartości

Morgo

Użytkownicy
  • Postów

    256
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Aktywność reputacji

  1. Wow! (+1)
    Morgo otrzymał(a) reputację od I am Lord w LeechTank - survival w FPP   
    Ktoś tu jeszcze zagląda? Brałem ostatnio udział w weekendowym (72h) game jamie, tematem było wykombinowanie czegoś z mechanikami życia/energii/leczenia etc. w konwencji FPS'a.
       Spłodziłem gierkę survivalową w której naszym celem jest dostarczenie sześciu kanistrów z krwią aby ocalić kobietę w pojemniku. Kanistry napełniamy zbierając krew po pokonanych wrogach. Twistem jest to, że zawartość kanistra jest jednocześnie naszym zdrowiem, każde umieszczenie nowego kanistra pozbawia nas 90% życia, które musimy na nowo napełnić.
       W grze jest prosty system rozwoju postaci, dwie umiejętności do odblokowania oraz cutscenki w postaci intra i outra.
       Spatchowałem większość błędów i można swobodnie grać. Grę można przejść w 20 - 40 min w zależności czy chcemy wylewelować postać do maksymalnego poziomu.
       Bawcie się dobrze!
       Każdy feedback mile widziany!
     
    Sterowanie:
    WSAD Poruszanie się Mouse 1 Strzelanie Q "Leech Hand" - Przyciąga krew
    (po odblokowaniu) F "Death From Above" - Atak obszarowy
    (po odblokowaniu) E Interakcja
    Gatunek: Survival w FPP
    Download: LeechTank v0.5.zip
    Rozmiar pliku: 23.5 MB
    Autorzy:
    Model broni: Reskin modelu z Kenney Blaster Kit
    Model kobiety w pojemniku: Low-poly human female
    Muzyka w kryjówce:  Yet Another Atmospheric Horror Music Pack
    Muzyka na powierzchni: Retro Shooter Collection
    Tekstury i Skybox: ambientCG Wszystko inne: Morgo Strona na itch: Link
    Screeny:

  2. Lubię (+1)
    Morgo otrzymał(a) reputację od gnysek w LeechTank - survival w FPP   
    Ktoś tu jeszcze zagląda? Brałem ostatnio udział w weekendowym (72h) game jamie, tematem było wykombinowanie czegoś z mechanikami życia/energii/leczenia etc. w konwencji FPS'a.
       Spłodziłem gierkę survivalową w której naszym celem jest dostarczenie sześciu kanistrów z krwią aby ocalić kobietę w pojemniku. Kanistry napełniamy zbierając krew po pokonanych wrogach. Twistem jest to, że zawartość kanistra jest jednocześnie naszym zdrowiem, każde umieszczenie nowego kanistra pozbawia nas 90% życia, które musimy na nowo napełnić.
       W grze jest prosty system rozwoju postaci, dwie umiejętności do odblokowania oraz cutscenki w postaci intra i outra.
       Spatchowałem większość błędów i można swobodnie grać. Grę można przejść w 20 - 40 min w zależności czy chcemy wylewelować postać do maksymalnego poziomu.
       Bawcie się dobrze!
       Każdy feedback mile widziany!
     
    Sterowanie:
    WSAD Poruszanie się Mouse 1 Strzelanie Q "Leech Hand" - Przyciąga krew
    (po odblokowaniu) F "Death From Above" - Atak obszarowy
    (po odblokowaniu) E Interakcja
    Gatunek: Survival w FPP
    Download: LeechTank v0.5.zip
    Rozmiar pliku: 23.5 MB
    Autorzy:
    Model broni: Reskin modelu z Kenney Blaster Kit
    Model kobiety w pojemniku: Low-poly human female
    Muzyka w kryjówce:  Yet Another Atmospheric Horror Music Pack
    Muzyka na powierzchni: Retro Shooter Collection
    Tekstury i Skybox: ambientCG Wszystko inne: Morgo Strona na itch: Link
    Screeny:

  3. Lubię (+1)
    Morgo otrzymał(a) reputację od Chell w LeechTank - survival w FPP   
    Ktoś tu jeszcze zagląda? Brałem ostatnio udział w weekendowym (72h) game jamie, tematem było wykombinowanie czegoś z mechanikami życia/energii/leczenia etc. w konwencji FPS'a.
       Spłodziłem gierkę survivalową w której naszym celem jest dostarczenie sześciu kanistrów z krwią aby ocalić kobietę w pojemniku. Kanistry napełniamy zbierając krew po pokonanych wrogach. Twistem jest to, że zawartość kanistra jest jednocześnie naszym zdrowiem, każde umieszczenie nowego kanistra pozbawia nas 90% życia, które musimy na nowo napełnić.
       W grze jest prosty system rozwoju postaci, dwie umiejętności do odblokowania oraz cutscenki w postaci intra i outra.
       Spatchowałem większość błędów i można swobodnie grać. Grę można przejść w 20 - 40 min w zależności czy chcemy wylewelować postać do maksymalnego poziomu.
       Bawcie się dobrze!
       Każdy feedback mile widziany!
     
    Sterowanie:
    WSAD Poruszanie się Mouse 1 Strzelanie Q "Leech Hand" - Przyciąga krew
    (po odblokowaniu) F "Death From Above" - Atak obszarowy
    (po odblokowaniu) E Interakcja
    Gatunek: Survival w FPP
    Download: LeechTank v0.5.zip
    Rozmiar pliku: 23.5 MB
    Autorzy:
    Model broni: Reskin modelu z Kenney Blaster Kit
    Model kobiety w pojemniku: Low-poly human female
    Muzyka w kryjówce:  Yet Another Atmospheric Horror Music Pack
    Muzyka na powierzchni: Retro Shooter Collection
    Tekstury i Skybox: ambientCG Wszystko inne: Morgo Strona na itch: Link
    Screeny:

  4. Super (+1)
    Morgo otrzymał(a) reputację od cysior w Dimension Invader - demo   
    Gatunek: Top-down shooter
     
    Opis: Istoty z innego wymiaru najechały ziemię. Jako samotny żołnierz zostajesz wysłany do ich świata aby powstrzymać ich inwazję. Tak przynajmniej rozkazał generał...
    W demie zawarte są 2 misje, niewiele wyjaśniające intro, 4 bronie, sekrety, bugi, glitche i inne tego typu atrakcje. Jest to mój pierwszy poważny projekt robiony w Godot i tym razem mam nadzieję go skończyć.
     
    Download: Platforma do wyboru wedle uznania: Gamejolt, itch.io,     IndieDB
    Rozmiar pliku: 44 MB
     
    Autorzy: Fernflower - Pomysł i konsultacje
    Reszta jest mojego autorstwa.
     
    Trailer:
     
     
    Screeny:

     

     

  5. Super (+1)
    Morgo przyznał(a) reputację dla Adriann w Dimension Invader - demo   
    O kurczaki, dobra gra na gmclanie!
    Mamy tu do czynienia z prostą strzelanką z dość surową grafiką ale za to satysfakcjonującym gameplayem.
    Jedyny problem jaki mam narazie to to że mapki są dość puste i monotonne graficznie co nadrabiają muzyką i klimatem. Przyznam że po przejściu dema chciałem więcej co nie zdarza się zbyt często jeśli chodzi o gry z gmclanu
    Czekam na pełną wersję:) 
     
  6. Super (+1)
    Morgo przyznał(a) reputację dla gnysek w Dimension Invader - demo   
    Poczułem się jakby znów były lata '90
  7. Super (+1)
    Morgo otrzymał(a) reputację od Adriann w Dimension Invader - demo   
    Gatunek: Top-down shooter
     
    Opis: Istoty z innego wymiaru najechały ziemię. Jako samotny żołnierz zostajesz wysłany do ich świata aby powstrzymać ich inwazję. Tak przynajmniej rozkazał generał...
    W demie zawarte są 2 misje, niewiele wyjaśniające intro, 4 bronie, sekrety, bugi, glitche i inne tego typu atrakcje. Jest to mój pierwszy poważny projekt robiony w Godot i tym razem mam nadzieję go skończyć.
     
    Download: Platforma do wyboru wedle uznania: Gamejolt, itch.io,     IndieDB
    Rozmiar pliku: 44 MB
     
    Autorzy: Fernflower - Pomysł i konsultacje
    Reszta jest mojego autorstwa.
     
    Trailer:
     
     
    Screeny:

     

     

  8. Super (+1)
    Morgo przyznał(a) reputację dla Deusald (Adamentium) w Ignis   
    Hejo  Dawno nic nie pisałem ale to ze względu na inną pracę  Teraz Ignis będzie miało wydawcę! Wracam zatem pełną parą do pracy wraz z nowym teamem  Nowy zespół pracujący nad Ignis liczyć będzie 7 osób. Do tego zapraszam serdecznie wszystkich, którzy będą w tym roku na PGA do odwiedzenia mnie na stoisku i pogrania w najnowszą wersję ^^
    http://www.gamearena.pl/pl/news/3_rewelacyjne_tytuly_od_moonlit/
  9. Super (+1)
    Morgo otrzymał(a) reputację od Uzjel w AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2   
    Nowa wersja dostępna
    zmiany w wersji 0.0.0.2:
    Dodane:
    - możliwość zapisywania projektu (tymczasowo można zapisać tylko jeden bieżący projekt, poprzedni zostanie nadpisany)
    - wczytane grafiki dopasowują się do ustawionego rozmiaru
    - przyciski przełączania między pełnym ekranem i oknem oraz zamknięcie aplikacji
    - wiadomości pojawiające się na dole ekranu
    - pliki na wzór załączone w archiwum
    Zmienione:
    - zwiększenie rozdzielczości to 1080p
    - zwiększenie maksymalnego rozmiaru tiesa do 128x128 pikseli
    Poprawione:
    - paski opcji pojawiające się nad ekranem pomocy
    - zoom jest teraz zorientowany na środku ekranu zamiast w prawym górnym rogu
  10. Lubię (+1)
    Morgo otrzymał(a) reputację od gnysek w AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2   
    Mam już podobny kod w programie. Ale w Twoim jest kilka różnic, które warto będzie wprowadzić (przede wszystkim redraw tylko jak surface się zmienia).
    Dzięki!
  11. Lubię (+1)
    Morgo przyznał(a) reputację dla gnysek w AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2   
    OK:
     
    // create global.s = -1; // draw if (!surface_exists(global.s)) { // redraw tylko jak komputer usunie z pamieci surface, albo jeszcze go nie ma global.s = surface_create(1024, 768); // jesli potrzebujemy aktualizowac surface co klatkę, bo się zmienia, poniższy kod wyciągamy poza nawiasy klamrowe surface_set_target(global.s); draw_clear_alpha(c_white, 0); //maluje na przezroczysto draw_text(10, 10, "test"); // pamietaj, ze teraz wsystkie pozycje są relatywnie do 0,0 na surface, a nie od pozycji obiektu surface_reset_target(); } draw_surface(global.s, 10, 20); Jak nic nie pomyliłem z kolejnością argumentów, masz fajny gotowy tutorial
  12. Lubię (+1)
    Morgo przyznał(a) reputację dla I am Lord w AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2   
    Jest potencjał, kilka rzeczy dorobić i możesz na marketplace wrzucić nawet
     
    Edit:
    Naprawiłem problem z cieniami tworząc inner sprite na tyle dużym by tą wadę przykryć. Przemyśl dodanie warstwy cieni
    Macie mojego tilesa:

     
     
    I sprity:
     
     
     
    Edit 2: 
    A jednak jest jakiś bug w exporcie, zobacz png gotowego tileseta się różni od tego co było w edytorze:

  13. Super (+1)
    Morgo przyznał(a) reputację dla Uzjel w AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2   
    Ej, bardzo fajne! Na pewno mi się przyda
  14. Lubię (+1)
    Morgo otrzymał(a) reputację od hgter w AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2   
    Tytuł: AutoTiler

     
    Gatunek: Program
     
    Opis: Autotiling to rewelacyjna funkcja w nowym GMS2 ale ciągłe tworzenie całych tilesetów w programie graficznym jest trochę męczące.
    Postawnowiłem więc stworzyć prosty programik generujący cały tileset z czterech podstawowych grafik (tło, ściana, wewnętrzny narożnik, zewnętrzny narożnik).
    Całość można potem wyeksportować do pliku PNG.
    Zdaję sobie sprawę z ograniczeń programu, zamierzam go rozwijać dodając kolejne funkcje i poprawiając błędy.
    Mam wielki sentyment do tego forum i chciałem się z Wami podzielić swoją pracą 
    Zgłaszajcie wszelkie błędy, pomysły i piszcie jeżeli macie pytania.
     
    zmiany w wersji 0.0.0.3
    + menu "File" gdzie można zapisywać i otwierać projekty
    + podświetlenie przycisków
    + suwak do zooma
    + ostatni tiles z samym tłem (że też od razu nie dostrzegłem jego braku...)
    + nazwa aktualnego projektu wyświetlana u góry ekranu
    + wyskakujące okna (n.p. z potwierdzeniem zamknięcia programu)
     
    zmiany w wersji 0.0.0.2:
    Dodane:
    - możliwość zapisywania projektu (tymczasowo można zapisać tylko jeden bieżący projekt, poprzedni zostanie nadpisany)
    - wczytane grafiki dopasowują się do ustawionego rozmiaru
    - przyciski przełączania między pełnym ekranem i oknem oraz zamknięcie aplikacji
    - wiadomości pojawiające się na dole ekranu
    - pliki na wzór załączone w archiwum
    Zmienione:
    - zwiększenie rozdzielczości to 1080p
    - zwiększenie maksymalnego rozmiaru tiesa do 128x128 pikseli
    Poprawione:
    - paski opcji pojawiające się nad ekranem pomocy
    - zoom jest teraz zorientowany na środku ekranu zamiast w prawym górnym rogu
     
    Download: itch.io
    Rozmiar pliku: 2,5 MB
     
    Autorzy:
    Programowanie:
    Morgo Grafika:
    Morgo
    Video oraz Screeny:
     
     

     

×
×
  • Dodaj nową pozycję...