-
Postów
256 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
4
Aktywność reputacji
-
Morgo otrzymał(a) reputację od I am Lord w LeechTank - survival w FPP
Ktoś tu jeszcze zagląda? Brałem ostatnio udział w weekendowym (72h) game jamie, tematem było wykombinowanie czegoś z mechanikami życia/energii/leczenia etc. w konwencji FPS'a.
Spłodziłem gierkę survivalową w której naszym celem jest dostarczenie sześciu kanistrów z krwią aby ocalić kobietę w pojemniku. Kanistry napełniamy zbierając krew po pokonanych wrogach. Twistem jest to, że zawartość kanistra jest jednocześnie naszym zdrowiem, każde umieszczenie nowego kanistra pozbawia nas 90% życia, które musimy na nowo napełnić.
W grze jest prosty system rozwoju postaci, dwie umiejętności do odblokowania oraz cutscenki w postaci intra i outra.
Spatchowałem większość błędów i można swobodnie grać. Grę można przejść w 20 - 40 min w zależności czy chcemy wylewelować postać do maksymalnego poziomu.
Bawcie się dobrze!
Każdy feedback mile widziany!
Sterowanie:
WSAD Poruszanie się Mouse 1 Strzelanie Q "Leech Hand" - Przyciąga krew
(po odblokowaniu) F "Death From Above" - Atak obszarowy
(po odblokowaniu) E Interakcja
Gatunek: Survival w FPP
Download: LeechTank v0.5.zip
Rozmiar pliku: 23.5 MB
Autorzy:
Model broni: Reskin modelu z Kenney Blaster Kit
Model kobiety w pojemniku: Low-poly human female
Muzyka w kryjówce: Yet Another Atmospheric Horror Music Pack
Muzyka na powierzchni: Retro Shooter Collection
Tekstury i Skybox: ambientCG Wszystko inne: Morgo Strona na itch: Link
Screeny:
-
Morgo otrzymał(a) reputację od gnysek w LeechTank - survival w FPP
Ktoś tu jeszcze zagląda? Brałem ostatnio udział w weekendowym (72h) game jamie, tematem było wykombinowanie czegoś z mechanikami życia/energii/leczenia etc. w konwencji FPS'a.
Spłodziłem gierkę survivalową w której naszym celem jest dostarczenie sześciu kanistrów z krwią aby ocalić kobietę w pojemniku. Kanistry napełniamy zbierając krew po pokonanych wrogach. Twistem jest to, że zawartość kanistra jest jednocześnie naszym zdrowiem, każde umieszczenie nowego kanistra pozbawia nas 90% życia, które musimy na nowo napełnić.
W grze jest prosty system rozwoju postaci, dwie umiejętności do odblokowania oraz cutscenki w postaci intra i outra.
Spatchowałem większość błędów i można swobodnie grać. Grę można przejść w 20 - 40 min w zależności czy chcemy wylewelować postać do maksymalnego poziomu.
Bawcie się dobrze!
Każdy feedback mile widziany!
Sterowanie:
WSAD Poruszanie się Mouse 1 Strzelanie Q "Leech Hand" - Przyciąga krew
(po odblokowaniu) F "Death From Above" - Atak obszarowy
(po odblokowaniu) E Interakcja
Gatunek: Survival w FPP
Download: LeechTank v0.5.zip
Rozmiar pliku: 23.5 MB
Autorzy:
Model broni: Reskin modelu z Kenney Blaster Kit
Model kobiety w pojemniku: Low-poly human female
Muzyka w kryjówce: Yet Another Atmospheric Horror Music Pack
Muzyka na powierzchni: Retro Shooter Collection
Tekstury i Skybox: ambientCG Wszystko inne: Morgo Strona na itch: Link
Screeny:
-
Morgo otrzymał(a) reputację od Chell w LeechTank - survival w FPP
Ktoś tu jeszcze zagląda? Brałem ostatnio udział w weekendowym (72h) game jamie, tematem było wykombinowanie czegoś z mechanikami życia/energii/leczenia etc. w konwencji FPS'a.
Spłodziłem gierkę survivalową w której naszym celem jest dostarczenie sześciu kanistrów z krwią aby ocalić kobietę w pojemniku. Kanistry napełniamy zbierając krew po pokonanych wrogach. Twistem jest to, że zawartość kanistra jest jednocześnie naszym zdrowiem, każde umieszczenie nowego kanistra pozbawia nas 90% życia, które musimy na nowo napełnić.
W grze jest prosty system rozwoju postaci, dwie umiejętności do odblokowania oraz cutscenki w postaci intra i outra.
Spatchowałem większość błędów i można swobodnie grać. Grę można przejść w 20 - 40 min w zależności czy chcemy wylewelować postać do maksymalnego poziomu.
Bawcie się dobrze!
Każdy feedback mile widziany!
Sterowanie:
WSAD Poruszanie się Mouse 1 Strzelanie Q "Leech Hand" - Przyciąga krew
(po odblokowaniu) F "Death From Above" - Atak obszarowy
(po odblokowaniu) E Interakcja
Gatunek: Survival w FPP
Download: LeechTank v0.5.zip
Rozmiar pliku: 23.5 MB
Autorzy:
Model broni: Reskin modelu z Kenney Blaster Kit
Model kobiety w pojemniku: Low-poly human female
Muzyka w kryjówce: Yet Another Atmospheric Horror Music Pack
Muzyka na powierzchni: Retro Shooter Collection
Tekstury i Skybox: ambientCG Wszystko inne: Morgo Strona na itch: Link
Screeny:
-
Morgo otrzymał(a) reputację od cysior w Dimension Invader - demo
Gatunek: Top-down shooter
Opis: Istoty z innego wymiaru najechały ziemię. Jako samotny żołnierz zostajesz wysłany do ich świata aby powstrzymać ich inwazję. Tak przynajmniej rozkazał generał...
W demie zawarte są 2 misje, niewiele wyjaśniające intro, 4 bronie, sekrety, bugi, glitche i inne tego typu atrakcje. Jest to mój pierwszy poważny projekt robiony w Godot i tym razem mam nadzieję go skończyć.
Download: Platforma do wyboru wedle uznania: Gamejolt, itch.io, IndieDB
Rozmiar pliku: 44 MB
Autorzy: Fernflower - Pomysł i konsultacje
Reszta jest mojego autorstwa.
Trailer:
Screeny:
-
Morgo przyznał(a) reputację dla Adriann w Dimension Invader - demo
O kurczaki, dobra gra na gmclanie!
Mamy tu do czynienia z prostą strzelanką z dość surową grafiką ale za to satysfakcjonującym gameplayem.
Jedyny problem jaki mam narazie to to że mapki są dość puste i monotonne graficznie co nadrabiają muzyką i klimatem. Przyznam że po przejściu dema chciałem więcej co nie zdarza się zbyt często jeśli chodzi o gry z gmclanu
Czekam na pełną wersję:)
-
Morgo przyznał(a) reputację dla gnysek w Dimension Invader - demo
Poczułem się jakby znów były lata '90
-
Morgo otrzymał(a) reputację od Adriann w Dimension Invader - demo
Gatunek: Top-down shooter
Opis: Istoty z innego wymiaru najechały ziemię. Jako samotny żołnierz zostajesz wysłany do ich świata aby powstrzymać ich inwazję. Tak przynajmniej rozkazał generał...
W demie zawarte są 2 misje, niewiele wyjaśniające intro, 4 bronie, sekrety, bugi, glitche i inne tego typu atrakcje. Jest to mój pierwszy poważny projekt robiony w Godot i tym razem mam nadzieję go skończyć.
Download: Platforma do wyboru wedle uznania: Gamejolt, itch.io, IndieDB
Rozmiar pliku: 44 MB
Autorzy: Fernflower - Pomysł i konsultacje
Reszta jest mojego autorstwa.
Trailer:
Screeny:
-
Morgo przyznał(a) reputację dla Deusald (Adamentium) w Ignis
Hejo Dawno nic nie pisałem ale to ze względu na inną pracę Teraz Ignis będzie miało wydawcę! Wracam zatem pełną parą do pracy wraz z nowym teamem Nowy zespół pracujący nad Ignis liczyć będzie 7 osób. Do tego zapraszam serdecznie wszystkich, którzy będą w tym roku na PGA do odwiedzenia mnie na stoisku i pogrania w najnowszą wersję ^^
http://www.gamearena.pl/pl/news/3_rewelacyjne_tytuly_od_moonlit/
-
Morgo otrzymał(a) reputację od Uzjel w AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
Nowa wersja dostępna
zmiany w wersji 0.0.0.2:
Dodane:
- możliwość zapisywania projektu (tymczasowo można zapisać tylko jeden bieżący projekt, poprzedni zostanie nadpisany)
- wczytane grafiki dopasowują się do ustawionego rozmiaru
- przyciski przełączania między pełnym ekranem i oknem oraz zamknięcie aplikacji
- wiadomości pojawiające się na dole ekranu
- pliki na wzór załączone w archiwum
Zmienione:
- zwiększenie rozdzielczości to 1080p
- zwiększenie maksymalnego rozmiaru tiesa do 128x128 pikseli
Poprawione:
- paski opcji pojawiające się nad ekranem pomocy
- zoom jest teraz zorientowany na środku ekranu zamiast w prawym górnym rogu
-
Morgo otrzymał(a) reputację od gnysek w AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
Mam już podobny kod w programie. Ale w Twoim jest kilka różnic, które warto będzie wprowadzić (przede wszystkim redraw tylko jak surface się zmienia).
Dzięki!
-
Morgo przyznał(a) reputację dla gnysek w AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
OK:
// create global.s = -1; // draw if (!surface_exists(global.s)) { // redraw tylko jak komputer usunie z pamieci surface, albo jeszcze go nie ma global.s = surface_create(1024, 768); // jesli potrzebujemy aktualizowac surface co klatkę, bo się zmienia, poniższy kod wyciągamy poza nawiasy klamrowe surface_set_target(global.s); draw_clear_alpha(c_white, 0); //maluje na przezroczysto draw_text(10, 10, "test"); // pamietaj, ze teraz wsystkie pozycje są relatywnie do 0,0 na surface, a nie od pozycji obiektu surface_reset_target(); } draw_surface(global.s, 10, 20); Jak nic nie pomyliłem z kolejnością argumentów, masz fajny gotowy tutorial
-
Morgo przyznał(a) reputację dla I am Lord w AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
Jest potencjał, kilka rzeczy dorobić i możesz na marketplace wrzucić nawet
Edit:
Naprawiłem problem z cieniami tworząc inner sprite na tyle dużym by tą wadę przykryć. Przemyśl dodanie warstwy cieni
Macie mojego tilesa:
I sprity:
Edit 2:
A jednak jest jakiś bug w exporcie, zobacz png gotowego tileseta się różni od tego co było w edytorze:
-
Morgo przyznał(a) reputację dla Uzjel w AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
Ej, bardzo fajne! Na pewno mi się przyda
-
Morgo otrzymał(a) reputację od hgter w AutoTiler - Generator tilesetów do GMS2
Tytuł: AutoTiler
Gatunek: Program
Opis: Autotiling to rewelacyjna funkcja w nowym GMS2 ale ciągłe tworzenie całych tilesetów w programie graficznym jest trochę męczące.
Postawnowiłem więc stworzyć prosty programik generujący cały tileset z czterech podstawowych grafik (tło, ściana, wewnętrzny narożnik, zewnętrzny narożnik).
Całość można potem wyeksportować do pliku PNG.
Zdaję sobie sprawę z ograniczeń programu, zamierzam go rozwijać dodając kolejne funkcje i poprawiając błędy.
Mam wielki sentyment do tego forum i chciałem się z Wami podzielić swoją pracą
Zgłaszajcie wszelkie błędy, pomysły i piszcie jeżeli macie pytania.
zmiany w wersji 0.0.0.3
+ menu "File" gdzie można zapisywać i otwierać projekty
+ podświetlenie przycisków
+ suwak do zooma
+ ostatni tiles z samym tłem (że też od razu nie dostrzegłem jego braku...)
+ nazwa aktualnego projektu wyświetlana u góry ekranu
+ wyskakujące okna (n.p. z potwierdzeniem zamknięcia programu)
zmiany w wersji 0.0.0.2:
Dodane:
- możliwość zapisywania projektu (tymczasowo można zapisać tylko jeden bieżący projekt, poprzedni zostanie nadpisany)
- wczytane grafiki dopasowują się do ustawionego rozmiaru
- przyciski przełączania między pełnym ekranem i oknem oraz zamknięcie aplikacji
- wiadomości pojawiające się na dole ekranu
- pliki na wzór załączone w archiwum
Zmienione:
- zwiększenie rozdzielczości to 1080p
- zwiększenie maksymalnego rozmiaru tiesa do 128x128 pikseli
Poprawione:
- paski opcji pojawiające się nad ekranem pomocy
- zoom jest teraz zorientowany na środku ekranu zamiast w prawym górnym rogu
Download: itch.io
Rozmiar pliku: 2,5 MB
Autorzy:
Programowanie:
Morgo Grafika:
Morgo
Video oraz Screeny: