Skocz do zawartości

adrian09_01

Użytkownicy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana adrian09_01 w dniu 21 Kwietnia 2018

Użytkownicy przyznają adrian09_01 punkty reputacji!

Informacje

  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Nie
  • Steam
    adrian09_01

Ostatnie wizyty

1 019 wyświetleń profilu

Osiągnięcia adrian09_01

Chicken

Chicken (1/13)

7

Reputacja

  1. Teraz można grać w Mega Mountain: The Return po polsku. I na padzie. + demko wszystkich broni:
  2. Tutaj jest wspaniała playlista z nowym, AUTORSKIM OST'EM! Nawet sama się aktualizuje jak są nowe kawałki.
  3. Gierka zmienia tytuł na Mega Mountain: The Return ze względów... prawnych? prawno-osobistych? więc, nazwa nie jest zastrzeżona, ale kompozytor muzyki do starej wersji podkaszanił sobie tytuł i nakazał mi zmianę tytułu mojej gry. Poza tym piszę całą ścieżkę dźwiękową od nowa gdyż kompozytor muzyki do starej wersji odmówił mi praw do użycia 4-nutowego motywu który przewija się przez całą grę. Gra tymczasowo używa ścieżki dźwiękowej, która jest mixem z różnych gier NESowych i NESopodobnych coverów. Gierka będzie się nazywać Mega Mountain: The Return. Będzie to ta sama gra, tylko pod inną nazwą. Of course, są i nowe skriny, + nowy filmik Do tego nowy filmik: https://www.youtube.com/watch?v=i1dAKtHLyMQ edit: Adminów GMClanu proszę o zmianę tematu na Mega Mountain: The Return
  4. Patrz wyżej, muzykę robię sam i całego OSTa wrzucę wkrótce na mój kanał na YouTube
  5. Teraz ludzie z wioski nie są idiotami i używają kryształów jako źródła światła
  6. https://www.youtube.com/edit?o=U&video_id=3GInONRjWJE Gameplay z gry + nowy screenshot bo tak. Screenshoty będę publikował w większych ilościach, tutaj się po prostu załapał jeden z gameplayem.
  7. joy2key istnieje, nie mam na czym testować obsługi pada. Mogę jakąś eksperymentalną dodać ale nie wiem czy będzie działać. edit: nawet jak sobie kupię za dwie dychy pada USB to jest kwestia padów od Xbox 360 które są zupełnie odrębnym tworem dla GMa i zajmują sloty 0-3. Myślę o zrobieniu wsparcia dla jednego pada nie-Xboxowego i tyle jak coś
  8. mi wystarczy 1.4, nie planuję eksportu na cokolwiek poza Windowsem w chwili obecnej. jak będzie trzeba to na konsolę przeportować to się od nowa w jakimś C++ napisze albo jeszcze lepiej zleci porta jakiemuś studiu. edit: zresztą gry takie jak ta nawet nie nadają się na androida, nawet jeżeli wspinanie góra/dół zastąpimy automatycznym, to i tak będzie ta gra mocno niegrywalna na telefonach, za dużo precyzji trzeba edit2: mini demko wrzucone na discorda gmclanu. mam nadzieję że da się pobrać, jak nie to nie ma co żałować. https://cdn.discordapp.com/attachments/344100101536612352/425766476251791370/niby_kontentu_ni_ma_ale_prosze.exe
  9. Projekt powstaje od nowa, z nową ładniejszą grafiką, oryginalną ścieżką dźwiękową skomponowaną przeze mnie i co najważniejsze jest już na GM:Studio a nie na 8.1. edit: poza tym gra powinna przyzwoicie chodzić na starszym sprzęcie Parę screenów z nowej wersji:
  10. WŁAŚNIE TO ZROBIŁEM okazało się że mi gra tworzyła światła razy (ilość obiektów do potęgi 2) przy 2 kryształach były 2 zbędne światła przy 16 kryształach było już 240 zbędnych świateł a ponieważ światła mi już działają poprawnie, pozwoliłem pociskom bossa się świecić: Edit: poza tym dodałem szereg nowych opcji - wyłączenie świateł, skalowanie okienka, POLSKIE TŁUMACZENIE.
  11. Daj się trochę rozkręcić tej fabule. Poczekaj do trzeciego dema! HUD jest oryginalny, nie zrzynałem. Na razie działa GM'owe F4. W następnym demie dodam opcję zmiany rozmiaru okna (i polskie tłumaczenie!) Trzy słowa: wymagające efekty świetlne (surface) . Rozmyślam nad dodaniem możliwości wyłączenia ich. Gra chodzi w 60fps na moim dobrym PC (i5, gtx 650, 8gb RAM) , na moim Xpkowym gracie spokojnie wyciąga 30-45fps zależnie od mapy - grę tworzę tak aby chodziła dobrze w 60fps na czymkolwiek zrobionym po 2010 Edit: nie posiadam laptopa więc nie wiem jak się gra na laptopach sprawuje. Mówiąc czymkolwiek zrobionym po 2010 mam na myśli stacjonarki.
  12. Tytuł: Mega Mountain 2100 Gatunek: platformówka typu metroidvania Opis: Mega Mountain 2100 to metroidvania z odlotowym soundtrackiem od Karu Kurasagi (Charles E. Diaz), MiniMacro i Jobleza ze społeczności Famitrackera. Gra pełna jest odniesień do gier Sylvie (jej strona), inspirowana jest także grami takimi jak Cave Story, Earthbound Beginnings i Undertale. Graj jako dziewczyna którą sam nazwiesz (w demie jest Lily - domyślne imię dla bohaterki w pełnej wersji) w przygodzie by uratować Górę i rasę Kotloli przed szalonym Doktorem. Spuszczaj łomot przeciwnikom i bossom po drodze. Zdobywaj bronie. Gadaj z głupimi NPCtami którzy nie mówią nic sensownego. Wszystko to w Mega Mountain 2100. Download: Link bezpośredni: Link bezpośredni Itch.io (z możliwością zapłać-ile-chcesz): Link do itch.io Rozmiar pliku: 2,89 MB Autorzy: Programowanie: adrian09_01/Adrian Makes Games, użyty został także plugin Easy Lighting od Binks z angielskiej społeczności GM Fabuła: adrian09_01/Adrian Makes Games Grafika: adrian09_01/Adrian Makes Games, część grafik zapożyczona z gier Sylvie. Muzyka: Karu Kurasagi (Charles E. Diaz), MiniMacro i Joblez z angielskiej społeczności Famitrackera Cały soundtrack tutaj: Screeny: Uwagi: gra w całości w języku angielskim, mogę przygotować polskie tłumaczenie jeżeli jest zapotrzebowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...