adam014 Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Tytuł: Inverted Gatunek: platformówka Opis: No dobra, jesteśmy "czarnym ludziem" i musimy dostać się do wyjścia z planszy :) Aby ominąć większość przeszkód musimy zmienić kolory planszy na przeciwne (i tu się zgadza z tematem), wtedy możemy chodzić wewnątrz ścian. Zbieramy monety, skaczemy, unikamy kolców i pił oraz staramy się nie wylecieć poza ekran itp. czyli podstawowa wersja platformówki ;) Uprzedzając niektóre opinie: jestem beztalenciem jeśli chodzi o leveldesign :) Mimo wszystko - have fun :D Download: ZippyShare GMClan Rozmiar pliku: 3.24MB Autorzy: Programowanie: adam014 Grafika: ja :D (animacja stickmana wygooglowana) Muzyka: findsounds i flashfx Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sutikku Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Umieram w niesamowicie szybkim tempie. I do skakania się przyzwyczaić nie mogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Mój siostrzeniec (9 lat) w roli testera wczoraj całość przeszedł więc się napewno da :D Sterowanie jest takie żeby nie było łatwo, przywyknąć się da. Wczoraj sam ginąłem a dziś najdłużej mi około 5-6s/level wychodzi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 był kiedyś taki flashowy giercok co "shift" się zwał i działał na niemal identycznej zasadzie, ale zasadnicza różnica jest taka, że tam dało się jakoś sterować bohaterem, a tutaj straszny ból rzopy wywołuje to zacinanie się w ścianach i rogach, ogromna grawitacja i nadmierna ociężałość w poziomym poruszaniu się z tym zestawem poziomów "inverted" jakoś szczególnie trudne nie jest, ale sterowanie to za duża ślizgawka imo, do tego jeszcze krótkie to, ale to jest zrozumiałe bo mało czasu etc ogólnie jest gra w porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Niektóre elementy tej gry są tak dobrze wykonane, jak na grę w mniej niż 48H, że trochę szkoda, że ich efekt jest niwelowany prostymi błędami. Gra jest ładna i estetyczna, ma muzykę i dźwięki, czego często w szybko robionych grach nie ma, ma trochę małych upiększaczy jak chociażby to widoczne w menu. Poziomy nie są chamskie i wprost przedstawiają swoją formę wyzwania i możliwe rozwiązanie. Wszystko by tu było perfekcyjne jak na grę tego kalibru gdyby nie te proste błędy: -Wcinanie w ścianę -zbyt gwałtowny skok z opadaniem -Rozpoczynanie od nowa po każdym game over. Ponieważ gra składa się z serii unikalnych poziomów, głównym celem dla gracza jest przejść grę, punktacja to cel drugorzędny w przypadku opanowania gry i chęci wykazania swoich umiejętności. Ponieważ celem głównym jest przejść grę, rozpoczynanie jej od nowa po każdych 3 śmierciach, brak wiadomości ile poziomów jest dostępnych i brak możliwości rozpoczęcia od ostatniego poziomu który odblokowaliśmy to błąd designu gry. Owszem, game over co kilka śmierci celem zresetowania wyniku miałby sens, ale użytkownik chcący po prostu ukończyć grę wolałby kontynuować, nawet jeśli kosztem resetu wyniku. Niemniej to tylko 2 małe błędy(i 1 średnio-duży ale nie krytyczny) więc moim zdaniem gra wyszła całkiem dobrze. Teraz czekajmy na grę twojego oponenta. Edit: Jako małą uwagę/błąd możnaby dorzucić sugestię, że jeżeli grawitacja idzie w dół, to wyjście z roomu w górę nie liczy się jako śmierć, a kiedy grawitacja idzie w górę, wyjście z roomu dołem nie liczy się jako śmierć, jako że tego rodzaju "wyjścia" mogą się zdarzyć w przypadku skoku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 1 Marca 2015 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 mi się co kilka sekund grafa krzaczy i nic nie widać, gra chyba nie na mojego kompa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 1 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 @Vader: Nawet się niespodziewałem że ktoś tak konkretnie opisze grę :D @Chell: Inne gry robione w Studio Ci chodzą normalnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 mi się co kilka sekund grafa krzaczy i nic nie widać, gra chyba nie na mojego kompa :( @Chell: Inne gry robione w Studio Ci chodzą normalnie? Jeżeli tło to wypełnienie kolorem a nie obrazek to tak się dzieje. Jeżeli w czymś robisz czarne tło to zamiast wybierać czarny kolor tła, zrób obrazek, np. 32x32 który jest cały czarny i jego użyj. Tylko strzelam że może o to chodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 3 Marca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Jakby ktoś miał problemy z przejściem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się