XxMichałxX Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Na zlecenie Kargula stworzyłem najprościej jak tylko można solidny przykład serwera i klienta. Najpierw uruchamiamy serwer, potem dowolną liczbę klientów i w serwerze wciskamy spacje. Co się dzieje? W każdym kliencie, gdy serwer trzyma spacje jest napis: Serwer trzyma spacje! Według tego można zrobić grę mmo - dla wielu graczy, nie dla dwóch tak jak to ostatnio zapodałem przykład :P Download: https://gmclan.org/up5208_4_PSiKBM.html Pozdrawiam! P.S. - Każdą linijkę kodu opisałem najlepiej jak umiałem! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 może odświeżę, może nie :P Ale jak zrobić aby odebrać konkretną zmienną np gx i gy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 no fakt zapomniałem o tym. zrobie nowy przykład w ktorym sie bedzie ludzikami chodzic mmo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 O wielkie dzięki (z góry :P)! Tylko proszę aby był tak prosty jak ten... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 będzie się chodzić ludkiem poprostu a nad ludkiem będzie widniała nazwa. nie wiem czy dodać czat na dole.. chcesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 jakbyś mógł :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 6 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 mógłbym ale jednak: "pi****le nie robie". gm to gówno a nie gm. prawie 2 dni się męczyłem, debugowałem, pisałem, kombinowałem - odpalam serwer, dwóch graczy działa ładnie: na localhoście bardzo szybki komp, i co się okazuje? na dwóch graczy lag półtora sekundowy. mam w dupie takie coś. szkoda ze w c++ nie ma takiej łatwej grafiki jakby była to bym wszystko w cpp robił. podsumowując: gm do gier online się NIE-NA-DA-JE -,- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 A może po prostu brak Ci umiejętności, hm? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Na moje zlecenie? Jestem zaszczycony :P Bardzo dużo osób się o to pyta, dlatego dobrze że to zrobiłeś. Co do przykładu... Ściągnąłem i jest błąd w archiwum - nie można wypakować... :( EDIT: Pobrałem drugi raz i działa :) Oto mi chodziło! Thx i thx i thx.... (tak 3 lata :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Nie Michał, to Ty jesteś noobem, i nie umiesz tego dobrze napisać. Kto Ci do cholery powiedział, że to wina Gma? gnysek pisze Almorę, działa, jest wydajna. Borek pisze aliensy, działają, są wydajne. Michał pisze przykład poruszania się, NIE DZIAŁA!? Sory, musiałem... ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Fajne może się komuś przyda :) ładnie opisane etc. 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 7 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 no to nie wiem innym sposobem może spróbóję.. bo crack mi kiedys zapodał tak że stworzyć tablice z graczami: for(i=1; i<=maxplayers; i+=1) { gracz[i,jestwgrze]=0; } a potem jak dochodzi ktos to szuka pierwszego wolnego.. moze zrobie bez tego, innym sposobem bo w tym są troche dłuższe pętle.. chociaz jak sie da if gracz[i,jestwgrze]=0 break; to nie wiem co jest nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Ja robiłem listę graczy, przy logowaniu się nowego sprawdzałem po kolei czy instancja istnieje, jeżeli nie przypisywałem nowego gracza do tamtego id w liście. W przeciwnym wypadku szedłem dalej do samego końca, gdzie dodawałem nowego gracza na koniec listy. Proste i skuteczne, później wystarczy odwołać się do instancji przez ds_list_find_value( lista, idgracza )... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się