Yoda Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Przykład deszczu, efektu "błyskawic". Może jutro coś dorzucę jeszcze. Zrobiony metodą samego rysowania. http://www.gmclan.org/up2576_11_rain.html + i - zmieniamy "siłę" deszczu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Przy gęstości 2k wyciąga mi 14Fps-ów xD Jak się podmieni grafikę deszczu mogą fajne efekty wyjść ;D btw. na jakim servwie wow-a grasz ? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Zajeb*sty przykład ;] 4.8/5 czyli 5 gwiazdek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 swietne Yoda :) przykladzik laduje na moim dysku, byc moze wykorzystam :) 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Bardzo fajny przykład. Tylko jak zwiększymy siłę to dziwnie zaczyna wyglądać ten pusty środek. 4.5\5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Fajny przykładzik, ale czemu wszystkie krople spadają w jeden okrąg ? Znaczy się czemu krople spadają tylko na środek ? Poprawisz to będzie o wiele lepiej :) Poza tym krople powinny szybciej spadać i być bardziej przezroczyste,* ale to już przyczepianie się bo takie coś można sobie zmienić samemu :P no i zależy jak komuś pasuje... Mój Chronosowy deszczyk lepszy, ale na sygnie niestety słabo widać ;D *EDIT: Z interpolate ładnie wygląda i nie trzeba żadnej przezroczystości =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxpayn Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Dobry przykład, heh, przy wysokiej gęstości można uzyskać "ciekawe" efekty: https://gmclan.org/up1775_6_efektaxe.html :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Przykład świetny, wygląda bardzo realistycznie :) barsdzo mi się podoba :) 5/5 bez dwóch zdań :) Jest tylko jeden minus: -Nie opisany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Jest tylko jeden minus: -Nie opisany. Wiem nie chciało mi się ;D Dobry przykład, heh, przy wysokiej gęstości można uzyskać "ciekawe" efekty: https://gmclan.org/up1775_6_efektaxe.html tongue2.gif Ty, dobre :D Dzisiaj jeszcze nad nim popracuję. PS: Snake wróciłeś do ChronoSworda? =P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Heh... Nie widzę tu większego wkładu pracy, i z tej racji daję tylko 3.3/5... Efekt błyskawic jest (ocena subiektywna :P) do ... kitu... :P Z efektem deszczu już jest dużo lepiej, ale mogłeś się bardziej postarać. :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domek593 Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Bardzo fajny przyklad :thumbsup: Jedynym minusem jest ten srodek na ktory nic nie pada <_< 4/5 PS. Przy gestosci 20.000 wychodzi https://gmclan.org/up2063_5_efektaxe_2.html a przy 1.000.000 wyskakuje blad xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Jedynym minusem jest ten srodek na ktory nic nie pada Wyobraź sobie bohatera, którego nie widać, bo deszcz pada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Wyobraź sobie bohatera, którego nie widać, bo deszcz pada... Nom głównie o to chodziło. poza tym nie jest określona wysokość z jakiej patrzymy =p Potem tego deszczu już nie widać im niżej jest ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 4/5. Za jeden, dość ważny błąd - krople spadaj tylko w jeden okrąg na środku. A powinny znikać także gdzieś przy bokach etc.... Rozkręcasz się z przykładami, co nie ;) ? Też musze jakiś napisać =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Nawet ładnie wygląda :D Zalety: [+] Ładny wygląd :) [+] Porządnie napisane Wady Brak 5/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 OK, nowa wersja, link ten sam http://www.gmclan.org/up2576_11_rain.html Uzależniłem wielkość kropli od"odległości" od ziemi =P Tak samo wielkość tych rozprysków jest mniejsza im dalej od środka ekranu. Może i teraz jest realistyczniejsze. Jednak lubię Yodę :) Weź się zdecyduj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Hę? Ktoś ciągle z plazmy strzela i nic nie widzę :D (czyt. pioruny są zbyt często na gęstości 200). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 (czyt. pioruny są zbyt często na gęstości 200). To se zmniejsz gęstość ;p albo wywal pioruny :D Przecież to jest prawdziwa burza!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Lol! ^^ EDIT: Ta burza taka średnia... :P BTW. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Ale nie macie się bawić tym przykładem tylko wyrażać opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Super przykład. ;p świetny efekt, nada się do top-downów Kod przejrzysty. 5/5 nie mam zastrzeżeń ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 IMHO bardziej opłacalne byłoby użycie particle, ale jak ktoś nie ma zarejestrowanego GM, to dobre i takie coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 @up: Particle chyba więcej fps żrą... :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Mi particle nigdy nie spowalniały gry, a efekt zawsze był świetny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 @Marmot: osobiście nie cierpię particli. Nie wiem czemu. Nie lubię ich strasznie ;p Lepszy efekt mi wychodzi taki, niż gdybym robił particlami ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 No tak, tylko używając particle, napisałbyś to w kilku linijkach, w zależności od rozbudowania wyglądu tego deszczu ;p . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Ta, kod przejrzysty, ale założę sie, że nic nie zaczaiłeś ^^ Solmis: Ktoś już o tym pisał <_< 3000 są piękne :) Akurat jeszcze FPS utrzymuje się na 30 - bo przy 3100 już 29-27.... Taki kwiatek :P Prędkość tych kropel powinna być trochę losowa - nie byłoby tego problemu... Yoda: Ciesz sie lepiej :P Masz fanów :P Niedługo będziesz mu dawał przykłady na zlecenie a on w zamian będzie Cię lubił _^_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 8 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 tylko używając particle, napisałbyś to w kilku linijkach, No nie bardzo w kilku. Poza tym jak już mówiłem particli nie lubię. Ta, kod przejrzysty, ale założę sie, że nic nie zaczaiłeś ^^ Do kogo to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 Hmm: Świetny i przejrzysty kod; Nie żre FPS; No to tak z... 5/5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 8 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2008 No, teraz deszcz wygląda o wiele lepiej :) A jeśli chodzi o Chrono Sworda... nie wiem, jakoś nie mogę się z nim "rozstać" i powoli dodaję do niego jakieś nowe rzeczy w wolnych chwilach ;D BTW: Particle byłyby wydajniejsze bo GM nie musiałby przetwarzać tego całego skryptu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się