I am Lord Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 W ubiegły czwartek albo piątek? nie pamiętam, zacząłem nowy project Epiwaris Gatunek: strategiczna z naciskiem na Tower defence Epiwaris będzie grą strategiczną typu tower defence, ale opartą na potyczkach do 4 graczy, nie przewiduję w niej żadnego story moda więc nie będzie fabuły ale jak mnie coś natchnie to może zmienię zdanie. Planowany przebieg rozgrywki typowej potyczki: Każdy z graczy posiada główny budynek który trzeba chronić przed rywalami, z tego budynku będzie możliwość postawienia chat spawnujących potworki. Gracz będzie mógł nakazać potworkowi iść w kierunku wskazanego rywala lub zostawić ten wybór jednostce, czytaj randomowo. Stworzona jednostka losowo obierze drogę którą będzie chciała podążyć do celu, na to nie będziemy mieli wpływu. Jeżeli jednostka napotka inną to te zaczną się bić chyba że nakazaliśmy jej ignorować zamieszki pod warunkiem że ma ona taką możliwość. Oczywiście każda jednostka będzie miała swoje mocne i słabe strony np. magowie będą bardziej użyteczni w zwalczaniu dużych grup przeciwników ( skille AoE ) ale słabi na potyczkach 1v1. Skoro jest czym atakować musi być też coś czym można się bronić a więc będzią dostępne wieżyczki, które mogą atakować, bufować pobliskie jednostki tudzież wieżyczki. Autorzy: Programowanie: Jakub Michalski oraz Christoph Peters (Ultimate 3D engine for game maker) Fabuła: brak Grafika: Jakub Michalski oraz Christoph Peters (Ultimate 3D engine for game maker) Muzyka: brak Screeny: inne screeny: http://img514.imageshack.us/img514/9430/screenshot1ft.jpg http://img407.imageshack.us/img407/5051/screenshot2z.jpg Czeka mnie jeszcze długa droga do ukończenia projektu być może będę potrzebował pomocy grafika 3D bo nie potrafię modelować ani animować postaci. Lista rzeczy zrobionych i do zrobienia: mapa: ogólny teren z testowymi texturami globalne światło jednokierunkowe real-time shadows kępki trawy i inne pochodne crittery - zwierzaczki nie związane z gameplayem mury i inne obiekty urozmaicające za równo wygląd mapy jak i gameplay interface gracza HUD system wydawania komend, tworzenie jednostek -working on system stawiania, sprzedawania , upgradowania, wydawania rozkazów wież stawianie, upgradowanie, sprzedawanie budowli skirmishowe boty i jednostki SI/AI: pathfinding, atakowanie, omijanie zamieszek/tłumów SI/AI botów niszczenie/umieranie interakcja z innymi instancjami gameplayowymi np: zmiana statusu jednostki pod wpływem bufów/debufów pochodzących z wież/jednostek typy, statystyki menu menu ogólne opcje ustawienia inteligencji bota połączenie sieciowe multiplayer na zasadzie podania ip graczy ( jeden gracz hostuje ) particle, efekty, shadery dym z niszczonych budynków decale na terenie (pozostałości po bitwie) 30 pozycji na liście Lista jest nie kompleta gdyż trudno przewidzieć co może w grze jeszcze zaistnieć. procent ukończenia powyższej listy: 23.1% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 zacne to wygląda :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk1410 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Zapowiada się ciekawie, ładna grafika, zobaczymy co z tego wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 magowie będą bardziej użyteczni w zwalczaniu dużych grup przeciwników ( skille AoE ) ale słabi na potyczkach 1v1. Raczej słabi są zawsze mocni w grupie, a silniejszy powalczy sam :P A co do zapowiedzi, to sposób rozgrywki zapowiada się bardzo ciekawie. Tekstury rozumiem że testowe? :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Teksturka tych białych cegiełek chyba zostania a nad resztą to jeszcze pomyślę. Na ostatnim screenie gdzie kamera jest przybliżona widać że są dosyć ładne te cegiełki. Working on: Particle do animacji niszczenia wieży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Jesli chodzi o grafe 3D : https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=20241 pozdrawiam :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Jesli chodzi o grafe 3D : https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=20241 pozdrawiam :D Jeśli ktoś ma już np 60% projektu gry to chętnie wykonam kilka grafik za free Jeszcze się nie zaliczam do tego przedziału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Ehh jesli dobrze pogadasz i zaprezentujesz projekt to grafika bedziesz mial zalatwionego :) Jak z kazdym czlowiekiem wystarczy sie dogadac :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kargul Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Nom nom zapowiada się ciekawie :) Myszka z warka :P Fajna grafa nawet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 WOW! Wygląda świetnie, nie moge się doczekać, ale pytanko, 4 gracze przez neta będą pykać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qanaroo Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Na jednym kompie. Split screen. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Dodałem w pierwszym poście listę rzeczy, które mam do zrobienia. Z upływem czasu mogą dochodzić kolejne opcje a więc procent ukończenia gry po powyższej listy może spaść. Split screen odpada z wiadomych względów > 1 mysz 1 klawiatura, od samego początku chciałem zrobić to tylko multiplayerową rozgrywkę ale jednak pomęczę się z AI. Cursor Blizzarda zmienię rzecz jest jasna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Gra zapowiada się ładnie. Chętnie bym zobaczył na screenie jakiś oddział żołnierzy :) Ps. Weź nie żal i zmień kursor bo zerżnąłeś z Wow'a ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 2 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Cursor Blizzarda zmienię rzecz jest jasna. Ten kursor nie występuje tylko w WoWie tak btw blizzard go umieszcza w wielu swoich grach a po za tym nie zerżnąłem tylko im ukradłem zue słowo :P pożyczyłem a to różnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash (Pental) Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Aha ok. Gra zapowiada się całkiem fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Nie zauważyłem twojego poprzedniego posta :) Zrób jakieś jednostki i pokaż na screenie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się