Skocz do zawartości

Prosty w obsłudze program do grafiki 3D


Danieo

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się, że Blender od którejśtam wersji obsługuje natywnie Unity. Nawet jeśli nie, to istnieje masa skryptów do importu/eksportu. Jest łatwy w nauce i równie intuicyjny co, dajmy na to, Cinema 4D, a przy tym darmowy.

 

Sprawdź tutaj: http://docs.unity3d.com/Manual/HOWTO-Impor...ectBlender.html. W menu po lewej opisany jest import z innych kombajnów, jak C4D, Maya, Lightwave etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak wygląda współpraca Blendera z Unity, ale skoro kolega wyżej pisze, że bangla to również go polecę. Szybko idzie się nauczyć podstaw modelowania i teksturowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji zapytam, bo widzę masę jednomyślnych ekspertów...

 

Czy modele w Unity muszą być złożone z wielokątów, czy zabanglają także wektorowe rozwiązania, jak NURBS, deformery etc? Podejrzewam, że nie, ale wolę się upewnić, bo może w końcu zainteresuję się Unity.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A się uczyłem Blendera od gościa na YT https://www.youtube.com/user/ward7299/videos większość jest o modelowaniu postaci z animacjami to są trudne tutki, ale ma też takie gdzie ogarnia podstawy.

 

Z jego pomocą robiłem takie o rzeczy:

 

Domek robiłem z jego tutorialem "tropical terrain"

A podwozie czołgu w tutorialu z jakimś samochodem. Teraz te filmy usunął bo były przestarzałe ale nagrał nowe jak robi jakiego jeepa.

render3.png

SturmgeschPodwozie.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...