Skocz do zawartości
Matrix_

Program Graficzny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szukam w necie grafiki, chodzącej, biegającej i skaczącej postaci (animacja). Ale nie o to chodzi...

 

I mam pytanie, czy jest taki program, w którym wyznaczam sobie szkielet w mojej grafice postaci:

bmzp.png

 

I później w dalszym użytkowania programu, zrobię animację, skakania, chodzenia itp. ?

5ed160.png

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Poradnik jest niekompletny stary i ssie już.. a co do skeletona to nie radzę..jest bardzo kiepski i ograniczony

EDIT: Może nawet zzrobię w najbliższych dniach jakiś tutorial do Anime..bo ten jest naprawde słaby..a naprawde warto spróbować

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Poradnik jest niekompletny stary i ssie już.. a co do skeletona to nie radzę..jest bardzo kiepski i ograniczony

Skeletona, nawet uruchomić nie mogę.

Ale na początek mi się przyda twój poradnik :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Poradnik jest niekompletny stary i ssie już.. a co do skeletona to nie radzę..jest bardzo kiepski i ograniczony

EDIT: Może nawet zzrobię w najbliższych dniach jakiś tutorial do Anime..bo ten jest naprawde słaby..a naprawde warto spróbować

 

Czy między Anime Studio 5 a 8.2 jest duża różnica ?

Która wersja ma mniej funkcji nie potrzebuję robić czegoś wielkiego.

Tylko, proste stworzenie animacji (chodzenia, biegania, skakania) o wymiarach do 96x128 :D

*chyba że, ta z większą ilością funkcji, lepiej kompiluje czy coś tam...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Im nowsza wersja tym lepsza w sumie..niewielkie zmiany wprowadzali z każda kolejną..6 jest w sumie najprostsza ale jak złapiesz ogólną zasade to nie będzie znaczenia z której wersji korzystasz.

@EDIT: Od wersji..8 albo 9 jest np fajna opcja dzięki której możesz robić wiele różnych animacji w jednym pliku..czyli nie trzeba oddzielnie zapisywac skakania,stania,chodzenia itp

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Im nowsza wersja tym lepsza w sumie..niewielkie zmiany wprowadzali z każda kolejną..6 jest w sumie najprostsza ale jak złapiesz ogólną zasade to nie będzie znaczenia z której wersji korzystasz.

@EDIT: Od wersji..8 albo 9 jest np fajna opcja dzięki której możesz robić wiele różnych animacji w jednym pliku..czyli nie trzeba oddzielnie zapisywac skakania,stania,chodzenia itp

Użyłem twojego projektu z poradnika. I mam wszystko porozrzucane, jak klikam żeby sie połączyło, to od razu mam. A jak chce kości obracać, to tylko szkielet się przesuwa, a ręka dalej prosta ;/. Albo jak mam całe layer2 zaznaczone, to wszystko mi się przesuwa... ;/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Najpierw ogarnij program. Pokombinuj na małych kawałkach,nie dodawaj wielu elementów, zobacz jak zgina się np sama ręka złożona z kilku części,to pomoże.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Najpierw ogarnij program. Pokombinuj na małych kawałkach,nie dodawaj wielu elementów, zobacz jak zgina się np sama ręka złożona z kilku części,to pomoże.

 

Dobra, już ogarniam, ale animacja mi nie wychodzi ;/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz na myśli samo zaanimowanie i zapętlenie to nic dziwnego,to nie łatwe jest wszystkie kości dobrze poustawiać

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×