Skocz do zawartości
Raalsky

Fizyka w grach (teoria)

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuję ciekawszych artykułów na temat tworzenia silnika fizyki 2D/3D. Zależy mi głównie części teoretycznej jak radzić sobie z różnymi wektorami sił działających na ciało i implementację tego ewentualnie najlepszą strukturę danych. Język polski/angielski. Myślę, że temat przyda się innym.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Myślę że wzory z prawedziwego świata będą takie same jak w grze ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×