Skocz do zawartości

Losowanie typu ataku


  

14 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy uważasz przykład za dobry?

    • Tak, użyłem go
      1
    • Tak, ale go nie potrzebuję
      1
    • Niezbyt
      4
    • Nie, jest słaby
      8


Rekomendowane odpowiedzi

Update: https://gmclan.org/up5883_12_Losowanie_typu_ataku.html

 

- Średniki są przy wszystkich linijkach(oprócz if'ów)

- Usunięte powtarzanie instrukcji var _power i var _power2

- Poprawiona czytelność kodu ataku

 

Mini-update: show_message zastąpione grafikami, dzięki czemu nie ma spadków fpsów

FPS: 120/120 (w przykładzie ustawione max FPS 30)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę...

Czy mógłbyś bardzo rozwinąć swój przykład o to:

gdy naciśnie się S bohater zmienia sprita i atakuje

a gdy wróg uderzy wręcz to np zmienia mu się sprit na atak wręcz,dystans zmienia sprite na dystans i tworzy nowy obiekt(pocisk).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...