Skocz do zawartości

Mateusz Nejman

Użytkownicy
  • Zawartość

    350
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Mateusz Nejman

  • Tytuł
    Forum Veteran
  • Urodziny 05/26/1998

Contact Methods

  • Website URL
    https://mateusz-nejman.pl

Previous Fields

  • Team
    Freelancer
  • Steam
    KonserwaTurystyczna
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Słupsk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    C#, Java, Javascript, PHP
  1. Maska kolizji ataku bohatera

    Oczywiście, że można image_speed = ileś tam
  2. W linijkach 31,32,33,37 wstawiasz średniki w miejscach, w których one znajdować się nie powinny.
  3. [C#] Jedna funkcja dla kilku klas?

    Możesz to zrobić na kilka sposobów: Zrobić funkcje statyczną i po prostu w tych klasach robisz funkcję która używa tej statycznej funkcji public static int FunkcjaZkodem(int argument) { /* Jakiś kod */ return coś tam; } i w jakiejś tam klasie np. private int Funkcja(int argument) { return Blabla.FunkcjaZkodem(argument) } dopisać do nazwy klasy inną klasę po dwukropku(nie pamiętam jak to się nazywało :D) public class KlasaZFunkcja { public int FunkcjaZkodem(int argument) { /* Jakiś tam kod */ return coś tam; } } public class Klasa : KlasaZFunkcja { /* Coś tam */ } i wtedy używasz tej funkcji jakby była w tej klasie :D
  4. C# i 3D

    Jaka byłaby dobra i prosta biblioteka do 3D? Oprócz Unity(nie potrzebuję tak zaawansowanych opcji) i XNA/Monogame
  5. Galeria Grafik

    I jak mi idzie? Starałem się jak mogłem, korzystałem z poradników i coś takiego wyszło
  6. Inżynierka

    Jeśli myślimy o tym samym to ustawienie dla kolizyjnych obiektów ten sam parent i potem sprawdzanie kolizji z tym parentem powinno pomóc
  7. Błąd w Buildzie

    W menadżerze pakietów musisz dościągnąć jakąś paczkę z supportem(nie powiem dokładnie którą bo nie mam android SDK na lapku)
  8. Witajcie wszyscy! Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić od kilku dni. Rysuję sobie mapę takim kodem: Rectangle destinationRectangle = new Rectangle(0, 0, 128, 64); for (int y = 0; y < map.MapDimensions.Y; y++) { for (int x = 0; x < map.MapDimensions.X; x++) { int poprawkaX = x * v1 - y * v2 + TileOffset; int poprawkaY = x * v3 + y * v4; destinationRectangle.X = (int)mapOriginPosition.X + poprawkaX; destinationRectangle.Y = (int)mapOriginPosition.Y + poprawkaY; if (CheckVisibility(destinationRectangle)) { Point mapPosition = new Point(x, y); if (drawBase) { Rectangle sourceRectangle = new Rectangle(64*(map.BaseLayerMulti[x,y]-(int)(Math.Floor((double)(map.BaseLayerMulti[x,y]/10))*10)),(64* (int)(Math.Floor((double)(map.BaseLayerMulti[x, y] / 10)))) +32,64,32); spriteBatch.Draw(map.Texture, destinationRectangle, sourceRectangle, Color.White); } } } } I problem mam z przekonwertowaniem współrzędnych(destinationRectangle) do mapy w rzucie izometrycznym(0;0, 1;2...)
  9. Almora Darkosen (mobile)

    A co z Almorą na WP?
  10. Wiem że to nie miejsce(myślę że jak na razie), ale polskie forum Unity to jakaś pomyłka. Ale do rzeczy :D Pracuję nad jakimś tam ai i chciałbym żeby wybrana postać chodziła nawet po blokach stawianych poza edytorem(przez instantiate). Czy jest możliwość zrobienia takiego czegoś?
  11. Pytanie o życie, wszechświat i całą resztę.

    Dla edukacji? Też kiedyś byłem taki napalony na własny język programowania. Wyszedł prosty język skryptowy ale byłem spełniony i mi przeszło :D
  12. Almora Darkosen (mobile)

    Czekam na wersję wp :D
  13. Pytanie o życie, wszechświat i całą resztę.

    Niekoniecznie rozumiem. Ty chcesz się pochwalić swoim językiem programowania czy chcesz go dopiero robić?
  14. Wiggly

    Udało mi się 11m przepłynąć :D
  15. Pytanie o życie, wszechświat i całą resztę.

    Ale że co? Że ty chcesz pomoc w zrobieniu własnego języka programowania, który będzie swojską nakładką na c++?
×