-
Zawartość
350 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana Mateusz Nejman w Rankingu w dniu 23 Listopad 2019
Mateusz Nejman posiada najczęściej lubianą zawartość!
Reputacja
1 NeutralnyO Mateusz Nejman
-
Tytuł
Forum Veteran
- Urodziny 05/26/1998
Contact Methods
-
Website URL
https://mateusz-nejman.pl
Previous Fields
-
Team
Freelancer
-
Steam
KonserwaTurystyczna
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Tak
-
Uytkownik Godot
Nie
Profile Fields
-
Skąd
Słupsk
-
Płeć
Mężczyzna
-
Interests
C#, Java, Javascript, PHP
-
Oczywiście, że można image_speed = ileś tam
-
[GMS 2] Błąd w skrypcie i problem z room'em
Mateusz Nejman odpowiedział rudyy ⇒ temat w Pytania początkujących
W linijkach 31,32,33,37 wstawiasz średniki w miejscach, w których one znajdować się nie powinny. -
Mateusz Nejman zaczął obserwować Pytanie o życie, wszechświat i całą resztę., [C\#] Jedna funkcja dla kilku klas?, C\# i 3D i oraz 5 innych
-
[C#] Jedna funkcja dla kilku klas?
Mateusz Nejman odpowiedział MaxGaming ⇒ temat w .NET Framework (C#, ASP.NET itp.)
Możesz to zrobić na kilka sposobów: Zrobić funkcje statyczną i po prostu w tych klasach robisz funkcję która używa tej statycznej funkcji public static int FunkcjaZkodem(int argument) { /* Jakiś kod */ return coś tam; } i w jakiejś tam klasie np. private int Funkcja(int argument) { return Blabla.FunkcjaZkodem(argument) } dopisać do nazwy klasy inną klasę po dwukropku(nie pamiętam jak to się nazywało :D) public class KlasaZFunkcja { public int FunkcjaZkodem(int argument) { /* Jakiś tam kod */ return coś tam; } } public class Klasa : KlasaZFunkcja { /* Coś tam */ } i wtedy używasz tej funkcji jakby była w tej klasie :D -
Jaka byłaby dobra i prosta biblioteka do 3D? Oprócz Unity(nie potrzebuję tak zaawansowanych opcji) i XNA/Monogame
-
I jak mi idzie? Starałem się jak mogłem, korzystałem z poradników i coś takiego wyszło
-
Jeśli myślimy o tym samym to ustawienie dla kolizyjnych obiektów ten sam parent i potem sprawdzanie kolizji z tym parentem powinno pomóc
-
W menadżerze pakietów musisz dościągnąć jakąś paczkę z supportem(nie powiem dokładnie którą bo nie mam android SDK na lapku)
-
[XNA] Konwersja współrzędnych do rzutu izometrycznego
Mateusz Nejman dodał temat w .NET Framework (C#, ASP.NET itp.)
Witajcie wszyscy! Mam problem z którym nie mogę sobie poradzić od kilku dni. Rysuję sobie mapę takim kodem: Rectangle destinationRectangle = new Rectangle(0, 0, 128, 64); for (int y = 0; y < map.MapDimensions.Y; y++) { for (int x = 0; x < map.MapDimensions.X; x++) { int poprawkaX = x * v1 - y * v2 + TileOffset; int poprawkaY = x * v3 + y * v4; destinationRectangle.X = (int)mapOriginPosition.X + poprawkaX; destinationRectangle.Y = (int)mapOriginPosition.Y + poprawkaY; if (CheckVisibility(destinationRectangle)) { Point mapPosition = new Point(x, y); if (drawBase) { Rectangle sourceRectangle = new Rectangle(64*(map.BaseLayerMulti[x,y]-(int)(Math.Floor((double)(map.BaseLayerMulti[x,y]/10))*10)),(64* (int)(Math.Floor((double)(map.BaseLayerMulti[x, y] / 10)))) +32,64,32); spriteBatch.Draw(map.Texture, destinationRectangle, sourceRectangle, Color.White); } } } } I problem mam z przekonwertowaniem współrzędnych(destinationRectangle) do mapy w rzucie izometrycznym(0;0, 1;2...) -
A co z Almorą na WP?
-
[Unity 3D] Pytania dotyczące navigation
Mateusz Nejman dodał temat w .NET Framework (C#, ASP.NET itp.)
Wiem że to nie miejsce(myślę że jak na razie), ale polskie forum Unity to jakaś pomyłka. Ale do rzeczy :D Pracuję nad jakimś tam ai i chciałbym żeby wybrana postać chodziła nawet po blokach stawianych poza edytorem(przez instantiate). Czy jest możliwość zrobienia takiego czegoś? -
Pytanie o życie, wszechświat i całą resztę.
Mateusz Nejman odpowiedział Dester ⇒ temat w Inne języki
Dla edukacji? Też kiedyś byłem taki napalony na własny język programowania. Wyszedł prosty język skryptowy ale byłem spełniony i mi przeszło :D -
Czekam na wersję wp :D
-
Pytanie o życie, wszechświat i całą resztę.
Mateusz Nejman odpowiedział Dester ⇒ temat w Inne języki
Niekoniecznie rozumiem. Ty chcesz się pochwalić swoim językiem programowania czy chcesz go dopiero robić? -
Udało mi się 11m przepłynąć :D
-
Pytanie o życie, wszechświat i całą resztę.
Mateusz Nejman odpowiedział Dester ⇒ temat w Inne języki
Ale że co? Że ty chcesz pomoc w zrobieniu własnego języka programowania, który będzie swojską nakładką na c++?