Skocz do zawartości

asdfMaciej

Użytkownicy
  • Postów

    102
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Odpowiedzi opublikowane przez asdfMaciej

  1. Moim skromnym zdaniem shoutbox powinien zostać razem z upkiem, a obecna edycja forum może zostać. Można byłoby rozszerzyć tematykę pod inne silniki do tworzenia gier (nie tylko gm) oraz postarać się o stworzenie lepszej dokumentacji do gamemakera.

     

    Można lekko zmienić stronę wejściową - można się w niej pogubić. Największą część zajmują aktualności, które są dodawane jedynie okazjonalnie. Warto byłoby podkreślić shoutbox i forum - dwa aktywne elementy. Szata graficzna jest okej, nie wymaga moim zdaniem zmiany.

     

    Gmclan jest chyba jedynym bbforum które okazjonalnie lurkuje. Zamiana na wordpressa lub coś podobnego pod reddita/digga tylko by zniechęciła mnie oraz x pewnością innych użytkowników. Także, jestem przeciw tej idei.

     

    Problemem jest również niski napływ nowych userów na forum. Strona na Facebooku jest, ma te ćwierć tysięca lajków, ale można ją użyć w lepszy sposób. Jakaś seria przystępnych infografik (nawet niekoniecznie o GM, mogą być jakieś ciekawostki o robieniu gier, lub jak łatwo jest zrobić jedną prostą). Bo w obecnym stanie ma post co miesiąc, który nie kontrybuje do zdobycia nowych, potencjalnych indyków.

     

    No i jak już rozmawiamy o nowych użytkownikach, większość z nich stanowią boty. A pozostali mogą mieć problemy z wyświetleniem strony na komórce (aczkolwiek w przypadku forum to normalne, lecz strona główna ma ten sam problem.)

     

    BTW. Drastyczne zmiany na forum częściej powodują odejście na forum większej ilości osób niż wynosi napływ. Przekonałem się o tym wiele razy, więc radzę wdrażać jakiekolwiek powoli - forum jeszcze nie umiera, aby działać gwałtownie ;)

     

    Takie moje pięć groszy, bo w sumie to już mój ósmy rok na tym forum (chociaż bardziej bierny).

  2. Dyzmek:

     

    Powiedzmy - twoja animacja uderzania młotem ma 12 klatek. W takim wypadku, przy naciśnięciu klawisza który odpowiada za animację, ustaw jakiś alarm na 12 klatek. W danym alarmie, odejmij przeciwnikowi hp.

    Powinno zadziałać, a w razie gdybyś nie chciał mieć uderzenia na samym końcu, możesz po prostu zmienić ilość klatek potrzebną do wykonania alarmu.

  3. Śmieszy mnie Twoje podejście do tematu, tym bardziej, iż propozycja nie wydaję być się zła, bo idąc Twoim tropem myślenia równie dobrze można stwierdzić, iż 90% osób nie zrobi Ci grafiki za darmo, a Graczoholik wyszedł z ciekawą propozycją przedstawił to co potrafi, a bez wątpienia coś potrafi i grzecznie i kulturalnie spytał czy ktoś by był chętny na taki układ, a Ty jak nie wiadomo kto bezczelnie zaczynasz rzucać zabawnymi tekstami typu: "Oj oj dawaj kasę to zrobię Ci symulator kamień, papier, nożyce"

     

    Nie rzuciłem takiego tekstu ani nie oferowałem programowania.

    https://www.visionexpress.pl/ :rolleyes:

    Ale dobra, nie zaczynam z tobą argumentu.

     

    Odpocznij sobie dzień od GMClanu - Uzjel

  4. Ja też musiałbym poświęcić czas, żeby narysować postacie, tła, animacje itd. Tylko, że ja nie traktuje tego jak pracy.

     

    Pomyślałem, że może jest ktoś, kto też ma ochotę zrobić grę i kto ogarnia programowanie i może ktoś chciałby nawiązać współpracę.

    No cóż, powyżej 90% nie zrobi ci tego za darmo.

     

    EDIT: A kotek bardzo ładny. Liczy się przecież wnętrze :D

    Racja, wnętrze liczy się najbardziej. Ja preferuję kocią wątrobę :thumbsup:

  5. W sumie, biorąc pod uwagę nowoczesne trendy

     

    Używaj tar i rób tarballe (tar.gz), aby to potem natywnie oraz szybciej odpakować pod Linuxem. W dodatku, tar jest open-source, lepiej pakuje oraz jest wydajniejszy!

     

    Jeśli nie masz jeszcze Linux, polecam ci jakis entry-level typu Arch Linux (https://www.archlinux.org/)

     

    Maciej

     

    PS. Ten post był do OPa, a nie do Ferviego - piszę to, aby uniknąć konfuzji

  6. Walić Game Maker, napisz do tego skrypt w Bashu który korzysta z funkcji unzip (patrz pana wyżej), a używa curl/wget do pobierania pliku. Samo gui możesz zrobić w Pythonie 2.7 z użyciem tkinter, a następnie zastosować Freeze do zkompilowania. Następnie, możesz użyć rm do usunięcia plików [w skrypcie]. Nie jestem pewien, czy potrzebne będzie sudo.

     

    Jednak - czemu .exe na Linuxie?

     

    Maciej

  7. Nie znasz opcji "Odpowiedz"? Jesteś niedostatecznym pracodawcą, skoro przedtem chciałeś zrobić grę "fantasy 2D", a teraz "menadzer pilkarski". W dodatku, placenie za realizacje to bardzo slaba forma - nikt ci za to sie nie zatrudni u ciebie (przynajmniej jest taka moja skromna opinia :P).

     

    Btw. witaj na forum :)

     

    Maciej

×
×
  • Dodaj nową pozycję...