asdfMaciej
-
Postów
102 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Typ zawartości
Profile
Forum
Wydarzenia
Odpowiedzi opublikowane przez asdfMaciej
-
-
Powodzenia dla nowych starych adminów oraz Ranmie po tylu latach spędzonych z Gmclanem.
Propsy za honorowe zejście z funkcji admina oraz dostrzeżenie własnych błędów - mało osób tak umie :)
-
Moim skromnym zdaniem shoutbox powinien zostać razem z upkiem, a obecna edycja forum może zostać. Można byłoby rozszerzyć tematykę pod inne silniki do tworzenia gier (nie tylko gm) oraz postarać się o stworzenie lepszej dokumentacji do gamemakera.
Można lekko zmienić stronę wejściową - można się w niej pogubić. Największą część zajmują aktualności, które są dodawane jedynie okazjonalnie. Warto byłoby podkreślić shoutbox i forum - dwa aktywne elementy. Szata graficzna jest okej, nie wymaga moim zdaniem zmiany.
Gmclan jest chyba jedynym bbforum które okazjonalnie lurkuje. Zamiana na wordpressa lub coś podobnego pod reddita/digga tylko by zniechęciła mnie oraz x pewnością innych użytkowników. Także, jestem przeciw tej idei.
Problemem jest również niski napływ nowych userów na forum. Strona na Facebooku jest, ma te ćwierć tysięca lajków, ale można ją użyć w lepszy sposób. Jakaś seria przystępnych infografik (nawet niekoniecznie o GM, mogą być jakieś ciekawostki o robieniu gier, lub jak łatwo jest zrobić jedną prostą). Bo w obecnym stanie ma post co miesiąc, który nie kontrybuje do zdobycia nowych, potencjalnych indyków.
No i jak już rozmawiamy o nowych użytkownikach, większość z nich stanowią boty. A pozostali mogą mieć problemy z wyświetleniem strony na komórce (aczkolwiek w przypadku forum to normalne, lecz strona główna ma ten sam problem.)
BTW. Drastyczne zmiany na forum częściej powodują odejście na forum większej ilości osób niż wynosi napływ. Przekonałem się o tym wiele razy, więc radzę wdrażać jakiekolwiek powoli - forum jeszcze nie umiera, aby działać gwałtownie ;)
Takie moje pięć groszy, bo w sumie to już mój ósmy rok na tym forum (chociaż bardziej bierny).
-
-
Dyzmek:
Powiedzmy - twoja animacja uderzania młotem ma 12 klatek. W takim wypadku, przy naciśnięciu klawisza który odpowiada za animację, ustaw jakiś alarm na 12 klatek. W danym alarmie, odejmij przeciwnikowi hp.
Powinno zadziałać, a w razie gdybyś nie chciał mieć uderzenia na samym końcu, możesz po prostu zmienić ilość klatek potrzebną do wykonania alarmu.
-
-
Ja w to zagrałem, ciekawe jest - no ale nie mój typ gry, więc zero uwag z mojej strony (jak mogę oceniać bez doświadczenia?).
-
Shadowplay - świetny klimat :)
-
Gif hudera oraz trip.
-
Ereg, bo sympatyczny oraz bardzo pomocny.
-
Spycon - z filmiku wygląda na świetną grę. (chociaż jestem subiektywny, ponieważ uwielbiam gry tego typu)
-
Never heard from ever again - dużo roboty poświęcone oraz ciekawy gameplay. :)
-
Śmieszy mnie Twoje podejście do tematu, tym bardziej, iż propozycja nie wydaję być się zła, bo idąc Twoim tropem myślenia równie dobrze można stwierdzić, iż 90% osób nie zrobi Ci grafiki za darmo, a Graczoholik wyszedł z ciekawą propozycją przedstawił to co potrafi, a bez wątpienia coś potrafi i grzecznie i kulturalnie spytał czy ktoś by był chętny na taki układ, a Ty jak nie wiadomo kto bezczelnie zaczynasz rzucać zabawnymi tekstami typu: "Oj oj dawaj kasę to zrobię Ci symulator kamień, papier, nożyce"
Nie rzuciłem takiego tekstu ani nie oferowałem programowania.
https://www.visionexpress.pl/ :rolleyes:
Ale dobra, nie zaczynam z tobą argumentu.
Odpocznij sobie dzień od GMClanu - Uzjel
-
Ja też musiałbym poświęcić czas, żeby narysować postacie, tła, animacje itd. Tylko, że ja nie traktuje tego jak pracy.
Pomyślałem, że może jest ktoś, kto też ma ochotę zrobić grę i kto ogarnia programowanie i może ktoś chciałby nawiązać współpracę.
No cóż, powyżej 90% nie zrobi ci tego za darmo.
EDIT: A kotek bardzo ładny. Liczy się przecież wnętrze :DRacja, wnętrze liczy się najbardziej. Ja preferuję kocią wątrobę :thumbsup:
-
Hej Graczoholik, popracujesz mi kilkanaście/kilkaset godzin za darmo?
Tak dla fun :)
EDIT: W ramach zachęty obejrzyj sobie zdjęcie kota, które wygooglowałem w kilka minut.
-
W sumie, biorąc pod uwagę nowoczesne trendy
Używaj tar i rób tarballe (tar.gz), aby to potem natywnie oraz szybciej odpakować pod Linuxem. W dodatku, tar jest open-source, lepiej pakuje oraz jest wydajniejszy!
Jeśli nie masz jeszcze Linux, polecam ci jakis entry-level typu Arch Linux (https://www.archlinux.org/)
Maciej
PS. Ten post był do OPa, a nie do Ferviego - piszę to, aby uniknąć konfuzji
-
Walić Game Maker, napisz do tego skrypt w Bashu który korzysta z funkcji unzip (patrz pana wyżej), a używa curl/wget do pobierania pliku. Samo gui możesz zrobić w Pythonie 2.7 z użyciem tkinter, a następnie zastosować Freeze do zkompilowania. Następnie, możesz użyć rm do usunięcia plików [w skrypcie]. Nie jestem pewien, czy potrzebne będzie sudo.
Jednak - czemu .exe na Linuxie?
Maciej
-
Warte nominacji będzie w CA 2014 moim zdaniem :)
Świetne to jest, czekam aż to wyjdzie.
-
Daj w Release Left klocek pod nazwa Stop Movement (czy jakoś tak). Powinno zadziałać :)
-
ereg
Tymon
Fervi
-
Fervi: gratuluję tylko 4 warnów ogólnie jak na twoją umiejętność zaczynania flamewarów :thumbsup:
-
W początku pliku .bat dodaj linijkę:
echo Wlasnie uruchomiles plik!
-
-
Nie znasz opcji "Odpowiedz"? Jesteś niedostatecznym pracodawcą, skoro przedtem chciałeś zrobić grę "fantasy 2D", a teraz "menadzer pilkarski". W dodatku, placenie za realizacje to bardzo slaba forma - nikt ci za to sie nie zatrudni u ciebie (przynajmniej jest taka moja skromna opinia :P).
Btw. witaj na forum :)
Maciej
-
@Kiełbasa: 8-10
Galeria Grafik
w Grafika
Opublikowano
Jak zobaczyłem te piksele na wykopie to miałem wrażenie, że narysował to ktoś z gmclanu, skojarzyłem styl : D Rób więcej