Skocz do zawartości

Cannon Fodder

Użytkownicy
  • Zawartość

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Cannon Fodder

  • Tytuł
    Chicken
  • Urodziny 27.02.1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    Brak
  • Steam
    Brak
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

867 wyświetleń profilu
  1. Blokowanie klawiszy

    kod jest poprawny, ale chyba mój problem jest bardziej złożony . Dziękuję za odpowiedź
  2. Blokowanie klawiszy

    Racja..dwóch Jestem amatorem i opieram się na gotowcu z przykładów https://www.gmclan.org/index.php?sciagnijplik=181 a tak mi idzie
  3. Witam, tworzę grę platformową. Chciałbym aby nie można było wcisnąć na klawiaturze na raz dwóch przeciwstawnych kierunków. Gdy np. trzymamy kierunek w prawo to w tym momencie przycisk w lewo jest deaktywowany. I tak samo w przypadku góra dół. Jak to zrobić prostym kodem?
  4. FIREBALL

    Tytuł: FIREBALL Gatunek: gra zręcznościowa Opis: FIREBALL to kolejna nowatorska odmiana starego, dobrego Arkanoida, której akcja dzieje się w kosmosie. Tak jak w standardowym arkanoidzie celem gry jest zbicie wszystkich cegiełek z planszy za pomocą piłeczki i kierowanej myszą, paletki. Podczas zbijania bloczków pojawiają się ciekawe bonusy które ułatwiają lub utrudniają grę. Gra posiada 10 układów i trzy stopnie trudności (prędkości). Na przejście układu gracz ma 4minuty. Jeśli czas zostanie przekoroczony, gracz traci jedno z 3 żyć. Dużym utrudnieniem jest latające UFO, które zrzuca bomby. Trafienie bomby w paletkę powoduje jej utratę, co z kolei przyczynia sie do utraty piłki. Za trafienie piłeczką w ufo otrzymujemy czerwona monetę, którą można zebrać. Zebranie 5 czerwonych monet daje nam dodatkowe życie. Warto także zbierać żółte gwiazdki. Zebranie pięciu gwiazdek, daje możliwość uruchomienia "ognistej kuli" (kliknięcie lewym guzikiem myszy). Całość utrzymana w wesołym i ciekawym klimacie może być naprawdę udaną zabawą. Download: https://gmclan.org/up6024_4_fireball.html Rozmiar pliku: 6.5 MB, gra spakowana RAR'em, po rozpakowaniu zajmuje niewiele więcej. Autorzy: Nie jestem biegłym programistą więc gra ma troszkę niedociągnięć, można powiedzieć że jest to wersja BETA. Grafika, muzyka i dźwięk są pobranie z darmowych, ogólnie dostępnych źródeł. Wszystko połączone zgrabnie w całość dało taki oto efekt. Screeny:
  5. własne HIGH SCORE

    ma ktoś pomysł jak to poprawić ?
  6. własne HIGH SCORE

    kurde , jakiś fake :/
  7. własne HIGH SCORE

    tak własnie, ale jeżeli jest poniżej 69 lub równe, to wpis nie pojawia się. taka lista TOP TEN
  8. własne HIGH SCORE

    yym. czytaj wyżej, u mnie score będzie zawsze większe od 0, a jak przestawię znak to w ogóle nie wypał, bo każdy mój dodatni wynik ściągnie mi do zera...
  9. własne HIGH SCORE

    tu dalej zonk :/ highscore2
  10. własne HIGH SCORE

    hmm... rozumiem. Nie wiem czy coś to da, ale już sprawdzam.
  11. własne HIGH SCORE

    właśnie nie jest...
  12. Próbuję zrobić w grze swoją tabelę z punktacją HIGHSCORE. Posłużyłem się tym przykładem PRZYKŁAD HIGHSCORE Napotkałem na dziwną przeszkodę, otóż chcę, aby było tak: * że jeśli uzyskałem SCORE mniejsze niż ilość SCORE w dziesiątym rekordzie (ostatnim) w HIGHSCORE, to nie ma wpisu, * a jeśli uzyskałem lepszy wynik, to powinien być wpis. Wydaje mi się, że w kodzie nie ma błędu, a jednak nie działa jak powinien. Proszę o pomoc. Załączam plik: mój (na bazie powyższego) przykład HIGHSCORE
  13. wczytywanie obrazów

    mój problem nadal nie rozwiązany :/
  14. wczytywanie obrazów

    No i nie wiem co dalej: TEST2 :( zapętliłem się i pamięć się zapycha
  15. wczytywanie obrazów

    jestem jeszcze trochę niedouczony, muszę doczytać o " surface ... " ale dziękuję za podpowiedź :) zgadza się
×