Skocz do zawartości

Patryqss

Użytkownicy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Patryqss w Rankingu w dniu 6 Kwiecień

Patryqss posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Neutralny

O Patryqss

  • Tytuł
    Chicken
  1. Odwracanie się w kierunku bohatera

    Dzięki, wszystko ładnie działa, bardzo przydatna funkcja, ale musiałem zmienić końcówkę na taką: if (dir < 90) { /* prawo */ } else if (dir < 180) { /* góra */ } else if (dir < 270) { /* lewo */ } else { /* dół */} Dopiero na takich ustawieniach lew zaczął w dobrych momentach się obracać
  2. Witam, Mam mały problem z odwracaniem się wroga w kierunku mojego bohatera. W tej chwili kod odwracania się wygląda tak: Jak można jednak łatwo zauważyć, lew "dzieli" sobie obszar dookoła siebie w ten sposób (x, y są wyśrodkowane w obu obiektach): Przez to, gdy jestem wciąż po jego lewej, ale powyżej jego igreka, on odwraca się już w przód i przez to atak nie trafia tam gdzie powinien. Chciałbym zrobić tak, żeby podzieliło się to w mniej więcej ten sposób: Macie może pomysł jak napisać taki kod, żeby lew to ogarnął i atakował precyzyjniej?
  3. 12 Prac Herkulesa

    Pewnie grałeś w począkową wersję, którą wstawiłem tu pierwszego dnia. W nowej GUI już działa, a ataki wroga nie przesuwają Herkulesa, przez co nie ma możliwości, że wbije się już w ścianę. A co do mechaniki walki, to nic niestety nie poradzę, że się nie podoba, taki był zamysł sterowania. Wraz z odblokowywaniem kolejnych rzeczy w ekwipunku będzie łatwiej. Właśnie się zastanawiam, czy nie dodać każdemu wrogowi paska życia nad głową. Nie wiem tylko czy gra nie będzie przez to brzydko wyglądać. Z dźwiękiem to samo - jak atakujesz czterema strzałami, to czterokrotnie powtórzone "ała" też może słabo brzmieć.
  4. 12 Prac Herkulesa

    Wielkie dzięki za recenzje, bardzo motywujące! Nad błędami w kolizji oczywiście będę jeszcze pracował, to w sumie pierwsza taka moja "poważniejsza" gra. Grałeś w wersję po edycji posta czy przed? W tej po, nie powinno być już błędów z interfejsem, a przynajmniej nie było już u mnie, gdy testowałem na dwóch komputerach. Użyłem tam eventu Draw GUI i funkcji display_set_gui_size
  5. Tytuł: 12 Prac Herkulesa Gatunek: Przygodowa Opis: W grze wcielimy się w mitycznego herosa - Herkulesa, któremu przyszło wykonać 12 pozornie niewykonalnych zadań. Uzbrojony w maczugę i łuk, będzie musiał stawić czoła Lwu nemejskiemu, Hydrze lernejskiej, a nawet Cerberowi. Zadania są trudne i zazwyczaj wymagają kilku podejść, zanim trafi się na właściwe rozwiązanie (znajomość mitu pomoże w trakcie gry). Nad naszym bohaterem czuwa jednak Atena, której pomógł wcześniej w drodze do Myken. Za wykonanie każdego z zadań (kolejność wykonywania dowolna) Herkules otrzyma unikalny przedmiot, który ułatwi mu podróż. Demo oferuje możliwość zagrania w samouczek, w którym pomożemy Atenie, oraz wykonania zadania zabicia Hydry lernejskiej. Zadanie jest trudne, więc żeby nieco ułatwić, zasymulowaliśmy, że Herkules wykonał już jedno z zadań i w ekwipunku ma odblokowany pewien pomocny przedmiot. W przyszłości planowany jest jeszcze system Osiągnięć dla tych, którzy lubią wykonywać prawdziwe wyzwania. EDIT: Poprawiłem kilka błędów, które zostały mi zgłoszone, poniżej nowy link Download: https://drive.google.com/open?id=121TPVSz_d0ai3WEiHWT09CPb2A9oXmUK Rozmiar pliku: 45,9 MB (po zainstalowaniu 59,6 MB) Autorzy: Programowanie: Patryk Grzyb Fabuła: Patryk Grzyb Grafika: Patryk Grzyb, Julia Kozłowska Muzyka: Piotr Matysiak oraz darmowe dźwięki ze stron opengameart.org, freesound.org i www.flashkit.com Screeny: Po ograniu dema, prosiłbym o wypełnienie tej krótkiej ankiety, pomoże mi to w dalszych pracach nad grą: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScH61yzCkB6LmfaoMI8wV844asEnYMzNT6rKo11Wf2iuyp2ew/viewform
  6. Miganie postaci po kolizji

    Dzięki wielkie, działa Tak myślałem, że to nie powinien być jakiś skomplikowany kod. Z resztą dam już sobie radę, do nietykalności miałem ten sam pomysł
  7. Witam, Chciałbym w swojej grze dodać funkcję, która po kolizji potwora z naszym bohaterem, odrzuci go lekko od niego, sprawi na chwile nietykalnym i postać będzie migać - chwilę widzialna, chwilę niewidzialna (częsty motyw w grach, mam nadzieje, że wiadomo o co mi chodzi, jak nie to postaram się jakoś lepiej wytłumaczyć). O ile z pierwszymi dwiema rzeczami raczej nie będę miał problemów, tak do ostatniej kompletnie nie wiem jak się zabrać. Jest jakiś prosty sposób, żeby moja postać chwile po otrzymaniu obrażeń zaczęła tak pojawiać się i znikać?
×