Skocz do zawartości

Penguin

Użytkownicy
  • Zawartość

    205
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Penguin w Rankingu w dniu 8 Kwiecień

Penguin posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

10 Dobry człowiek

O Penguin

  • Tytuł
    Major User
  • Urodziny 04/03/2006

Contact Methods

  • Website URL
    https://forum.gmclan.org/index.php?showuser=10010

Previous Fields

  • Team
    Jestem bezrobotny :P
  • Steam
    Launcher_Penguin
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Położenie znane
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Interests
    Kobiety

Ostatnie wizyty

9503 wyświetleń profilu
  1. Kompilacja moich crapów

    "Ten plik jest niebezpieczny, dlatego został zablokowany przez Chrome." Wnioskując po screenach na pewno jest coś.
  2. Temat zbiorczy na drobnostki

    Witam, czy jest jakaś możliwość dostania 32-bitowej wersji Gamemakera Studio 2?
  3. Przebijam cze i am vader'a

  4. Właśnie w demku mi to wyskoczyło, a błąd wywalił po tym jak ustawiłem drugi suwak od lewej na sam dół. EDIT: Przepraszam, nie na sam dół, tak około poniżej połowy. Mam nadzieję, że to w czymś pomoże, ale chyba nie.
  5. Bardzo fajna aplikacja, jedyne co to raz na jakiś czas wyskakuje taki bug: ___________________________________________ ############################################################################################ FATAL ERROR in action number 1 of Create Event for object oCreature: draw_set_color argument 1 incorrect type (array) expecting a Number (YYGI32) at gml_Script_gen_GenerateSprite ############################################################################################ -------------------------------------------------------------------------------------------- stack frame is gml_Script_gen_GenerateSprite (line -1) gml_Object_oCreature_Create_0 called from - gml_Object_oInterface_Step_0 (line -1) - <unknown source line>
  6. The Meaning

    Nie bardzo rozumiem kto zaczyna pompować w czasie awarii budynku, ale ok. Fajne
  7. Temat zbiorczy na drobnostki

    Witam, vspeed to jest prędkość pionowa, co nie? Mam tutaj kod, jest bardzo prosty, jestem na tyle głupi, aby nie zrozumieć, dlaczego jeżeli używam if i not, to vspeed reaguje tylko wtedy, gdy przemieszcza się w dół, dlaczego?! Tutaj przykład: if not vspeed = 0 sprite_index = s_Player_Jump; Za odpowiedzi serdeczne dzięki
  8. GMCLANowe Cytaty: Reaktywacja

    Jak ja się teraz śmieję, jaki ja byłem głupi xD
  9. Mega Mountain: The Return

    Mi też
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Dzięki I to jest jak na razie szkic, więc wiadomo
  11. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ja pracuję nad tym:
  12. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ja rysuję mariana 3D: https://skfb.ly/6xMKv EDIT: Jak by coś, to nie jest skończona wersja EDIT1: Kiedy patrzę na inne prace na tamtej stronie, to próbuję usunąć ten post xD
  13. [C#] Kolejny błędny kod

    Dzięki, dość dużo mam problemów z tymi średnikami, a ja zawsze nie mogę ich dostrzec. Dzięki @ZukleGugle
  14. [C#] Kolejny błędny kod

    Witam, mam znowu problem z kodem. Unity wywala mi błąd "Primary constructor body is not allowed", nie rozumiem, o co chodzi, nawet po walnięciu do tłumacza Google'a. Proszę o szybką pomoc i jeżeli to możliwe, podać rozwiązanie, co zrobić, by wszystko działało. Za wszystkie odpowiedzi serdecznie dziękuję. A tutaj kod, jeżeli jest potrzebny, w którym mi wywala ten błąd: using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; public class SphereController : MonoBehaviour { int layer = 0; Rigidbody rigidbody; void Start(); { rigidbody = transform.GetComponent<Rigidbody>(); } void Update() { changeLayer(); changePosition(); } void changeLayer { if (Input.GetKey(KeyCode.UpArrow)) { layer = 1; } if (Input.GetKey(KeyCode.DownArrow)) { layer = 0; } float delta = Rigidbody.position.z = (LayerMask * 2f - 2f); Vector3 velocity = rigidbody.velocity; velocity.z = delta * 3f; rigidbody.velocity = velocity; } void changePosition; } void changeLayer; Vector3 direction = Vector3.zero; if (Input.GetKey(KeyCode.LeftArrow)) { direction = Vector3.forward; } if (Input.GetKey(KeyCode.RightArrow)) { direction = -Vector3.forward; } rigidbody.AddTorque(direction* 25f);
  15. [C#] Błędny kod

    Temat do zamknięcia
×