Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 05/25/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    Cześć Wszystkim! Dzisiaj po południu dostałem zgodę, a więc organizuje konkurs! Zadaniem jest stworzyć odmienną wersję gry, którą wszyscy znają, np. Skyrim jako strategia/karcianka. Gry nie będą monetyzowane w żaden sposób, a więc nikt nie powinien przyczepić się do praw autorskich. Możecie używać dowolnego silnika oraz technologii, ważne, abyście robili to w pojedynkę, ponieważ przewidziane są nagrody! 1 Miejsce - zwycięzca może wybrać nagrodę z miejsca 1, 2, 3; Human: Fall Flat - Steam Life is Strange Complete edition - Steam Company of Heroes 2 - Steam 2 Miejsce - zwycięzca może wybrać nagrodę z miejsca 2, 3; Random Premium Key - Steam Gothic Universe Edition (1-3) - Steam Minecraft Windows 10 edition - Microsoft 3 Miejsce; Grid 2 - Steam Dirt 3 - Steam Lego LoTR - Steam Lego Batman - Steam Pojedynkują się: Wszyscy którzy maja chęć, nie trzeba się nigdzie zapisywać. Temat: Znana gra w innym wydaniu. Zasady - Gra musi być tworzona w pojedynkę - Projekt tworzony od podstaw - Wybór silnika dowolny - Dozwolona gra 2D jak i 3D Zakończenie: 30 czerwca 2019 (niedziela), godzina 19:00. Ocenia/ją: zostanie założona ankieta dla ogółu - demokracja. PS: Użytkownik o nicku SimianVirus7 ma bana na nagrodę ale także może brać udział w konkursie. Głosy na jego pracę nie będą wliczane w ranking.
  2. 4 punkty
    No wczoraj pierwszy raz sam wydałem grę na Steamie https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/
  3. 2 punkty
    jak wpadnie wypłata to kupię, wspieram kolegów z foruma
  4. 2 punkty
    Ja myślę o zrobieniu gry którą za dzieciaka zrobiłem jak jeszcze komputera nie miałem tylko PSX na którym zagrywałem się w Command&Conquera. Zrobiłem wtedy karciankę z budynkami i jednostkami z tej gry A zainspirowałem się grą planszową z kaczora donalda Swoją drogą niezłą zrobili składającą się z kilku numerów czasopisma i się ostro zagrywałem samemu ze sobą
  5. 2 punkty
    Co jak co, ale importowanie z GM 1.4 do GMS 2.X działa naprawdę spoko. Ja importowałem Almorę ( 30 tyś linii kodu ) i w sumie wszystko działało od razu - bez błędów. Oczywiście spędziłem ponad 2 miesiące na poprawianie funkcji na nowe + przebudowanie świata na system warstw, ale teraz jest pięknie
  6. 2 punkty
    Masz zupełną rację! Przecież skoro dodałem 45, to 45 na rysunku zamieni się na 90 w kodzie. No ale udało się samemu rozwiązać, czyli będą z Ciebie ludzie Kto drąży i kombinuje ten daleko zachodzi!
  7. 1 punkt
    Zwiększ FPS do np. 60 klatek, standardowo requestAnimationFrame-owy FPS działa z szybkością taktowania ekranu (z v-syncem). Możliwe, że 30 FPS powoduje u Ciebie odczucie lagowania.
  8. 1 punkt
    Depersję mam pół życia a patrz robię
  9. 1 punkt
    w respawnie daj if global.life > 0 i po sprawie. Mam wrażenie, że nie rozumiesz co robi Twój kod. Po co jakieś alarmy do respawnów, skoro to jest zmienna true/false jak mniemam ? umierasz to umierasz, wyłączasz mozliwosc respawna od razu. Możesz nawet tam, gdzie global.life pomniejszasz o 1.
  10. 1 punkt
    Jest to prosty shader, wystarczy większość kodu po prostu skopiować do fragment shadera. Port zrobiony w 5min: https://gmclan.org/up1717_16_FogShader.html
  11. 1 punkt
    musisz przestawić ustawienia kolizji mogę CI pomóc na priv edit: przepraszam pewnie już nie żyjesz a ja nie zobaczyłem daty.
  12. 1 punkt
    w 34 linijce masz średnik przy if'ie if md= true; na if (md==true) { //kod }
  13. 1 punkt
    a++ - postikrementacja - dodaj do zmiennej 1 po obecnym wyrażeniu. ++a - preinkrementacja - dodaj do zmiennej przed obecnym wyrażeniem. tak samo z -- oczywiście (--a, a--). Wyrażenie to jest każdy kawałek kodu, który powinien kończyć się średnikiem czy nawiasem (nawet jeśli go nie Inaczej mówiąc: show_message(a++); // po kompilacji: show_message(a); a+=1; show_message(++a); // po kompilacji: a+=1; show_message(a); Oczywiście w większości przypadków wydaje się, że a++ oznacza to samo co a+=1, bowiem dodanie wykona się zawsze w następnym kroku kodu, więc takie jest wrażenie, czy też w pętlach dodanie wykona się zaraz za średnikiem - ale właśnie przykład z show message pokazuje, ze można napisać ++ a i tak dostać poprzednią wartość. Czasem wstawienie przed czy za się przydaje, żeby osiągnąć dodatkowy efekt.
  14. 1 punkt
    @nowy_user Chyba nie wszystko jak w manualu, bo ja tam widzę jak do zapisywania w pliku używają zmiennej którą zwraca file_text_open_write, a Ty używasz tej od get_save_filename... var _path, _file; _path = get_save_filename("project|*.txt", ""); if (_path != "") { _file = file_text_open_write(_path); file_text_write_string(_file, _savedane); file_text_close(_file); } } Jedna funkcja zwraca ścieżkę, druga id pliku.
  15. 1 punkt
  16. 1 punkt
  17. 1 punkt
    Pierwszy screen, trzy ostatnie linijki. Jeśli varKey = 1 wtedy TWÓRZ OBIEKT obj_key_icon. Dlatego gra Ci diametralnie zwalnia, bo game maker cały czas tworzy ten obiekt w pokoju. Musisz narysować tylko Sprite obiektu, a nie go tworzyć. Edit: Jeśli jednak potrzebujesz tego obiektu, bo np. masz tam jakieś zmienne, to przed tworzeniem sprawdź czy obiekt już istnieje. Jeśli nie, stwórz go. Nie wiem jak to jest na bloczkach ale możesz zrobić to albo sprawdzając czy instance_number(obj_key_icon) == 0 albo instance_exists(obj_key_icon)
  18. 1 punkt
    Prze chwilę myślałem że EA oznacza coś innego niż Early Access...
  19. 1 punkt
    premiera EA zbliża się wielkimi krokami (4 czerwca!), a ja siedzę i napierdzielam ekran tworzenia postaci
  20. 1 punkt
  21. 0 punktów
    kurczę zrobiłbym coś, już daaawno nie brałem udziału w rywalizacji na gmc. ale teraz niezbyt mam czas bo sesja depresja heh
×