Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 05/21/18 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
  2. 3 punkty
    Debug mode, pokazuje proces tworzenia texturki Najpierw jest czysty szum, potem na niego nakładane są drobne detale pionowe lub poziome, w zależności jaki ustawimy mirror a potem generowany jest kształt już czysto matematycznie, może to być sinus, kula, trójkąt ( Na tych screenach są trójkąty właśnie ) i na ten kształt jest nakładany ten drugi noise, który wcześniej generowany był. A potem texturka jest czyszczona z luźnych pixeli i poszarpanych krawędzi i na koniec nakładany jest mirror i outline.
  3. 3 punkty
    Epickie bitwy taktyczne, tym razem nie na androida bo zbyt duże ograniczenia sprzętowe. @EDIT: takie coś na podstawie: https://i.imgur.com/MD6eWA4.jpg
  4. 2 punkty
    Mi do robienia klonów daleko - harvest moony były fajne na gba, ale na dłuższą metę są strasznie liniowe i nie dają możliwości np. zamieszkania w mieście, zajęcia się czymś innym niż sadzenie roślin. Tak czy inaczej nowe modele
  5. 2 punkty
    Przepysznie to wygląda, panie Wojzax. Ja sobie będę robić 1-bitowego RPGa, ale nie wiem czy w darmowym GM:Studio, Godot czy Construct 2. Okrutna grafika na razie zrobiona.
  6. 2 punkty
    Może nie byłoby takie trudne, ale musiałbym odwrócić tak, żeby jednostki były przypisywane punktom i każdy punkt był oddzielnym rekordem. Teraz każdej jednostce po prostu szukam kolejnego punktu w rzędzie, więc jeśli odwrócić formację o 180 stopni to wszyscy idą przez środek na drugi koniec robiąc wielki zator. @EDIT:
  7. 2 punkty
    pewnie, wygląda prosto a staram się optymalizować jak tylko mogę @EDIT: ten system od Uzjela to jest mistrzostwo świata:
  8. 1 punkt
    Tym razem krótki, bo 5 minutowy film. Poniżej zwiastun: A premiera odbędzie się 10 lipca.
  9. 1 punkt
    Z tym że to jest "pewne" coś co ma się wykonać w begin, zawsze się wykona pierwsze niż w step. Niezależnie od ilości obiektów po to te eventy są
  10. 1 punkt
    resetuj w begin stepie a obiekty niech sprawdzają w zwykłym stepie. W zasiadzie to Hud powinien zmieniać tę zmienną tylko w begin. Broń boże w draw bo się kolejność posypie
  11. 1 punkt
    Może zrób jakąś globalną zmienną powiedzmy o nazwie "HudClick" i ustawiaj ją co stepa na false a gdy klikniesz coś na hudzie, ustaw na true. I teraz każda interakcja obiektów gry z myszką powinna sprawdzać dodatkowo czy HudClick == false by akcja się odbyła
  12. 1 punkt
    No to nawet wiesz o jakiej grze myślę Co do kupowania różnych parcel to może aż tak to nie, ale w ostatniej części Story of Seasons na 3DS (to jest oryginalna seria która kiedyś miała nazwę Harvest Moon, ale potem ludzie z USA stwierdzili, ze sami będą robić gry o tej nazwie, zamiast tłumaczyć z JP), można np. budować i swobodnie przestawiać budynki na farmie, a także budować stoły, krzesła, szafy, płoty, ozdoby i ustawiać je na farmie i w mieście, czy nawet szyć ubrania i handlujesz tym wszystkim z zagranicznymi krajami (popyt/podaż), odblokowując sobie nowe możliwości (np. nowe zwierzęta, sadzonki czy materiały budowlane).
  13. 1 punkt
    Mi się od zawsze marzy harvest moon ale taki że można kupować różne parcele, uczestniczyć w życiu ekonomicznym miasta, z lekko simsowym systemem poznawania ludzi i dużymi możliwościami zakładania roznych biznesów, budowania, malowania elementów itd.
  14. 1 punkt
    Wojzax, tylko dla Ciebie wchodze na to forum po polnocy <3
  15. 1 punkt
    Tytuł: Dywersant Gatunek: Akcja Opis: Dużo mógłbym tu napisać, jest to swego rodzaju remake kultowej "Parszywej Dwunastki", kiedyś próbowałem zrobić część drugą, ale jak sami wiecie był to kompletny crap. Ta gra była pisana od nowa, zawiera tylko około 10% mechanik z oryginału, dodałem dużo udogodnień, podniosłem dynamikę rozgrywki, poprawiłem grafikę i bardziej rażące bugi (na przykład możliwość zabicia kogoś przez ścianę). Z poważnej fabuły także zrezygnowałem. Gra opowiada o Tadeuszu Chujeba, samotnym wilku, który z pomocą swoich przyjaciół wykonuje spektakularne i nie zawsze zgodne z konwencją genewską akcje dywersyjne. Protagonista nie jest, jak w poprzednich odsłonach - czystym i prawym superbohaterem, ale superbohaterem, który nie ma krztyny ogłady. Jest chamem, ale bardzo skutecznym. Wykonuje akcję, na które AK daje mu przyzwolenie, ale głośno o tym nie mówią Tyle, co do fabuły. Jeśli chodzi o dalsze postępy względem poprzednich produkcji - zobaczcie sami! Download: Dywersant - Sorki, że na innym hoście, ale nie chciało mi wrzucić na GMUP Rozmiar pliku: Około 10 MB Autorzy: Programowanie: Raczej ja(korzystając z wielu silników, modyfikując na własne potrzeby) Fabuła:Ja Grafika: Ja Muzyka: RTCW Screeny: Screen Teraz część praktyczna: Sterowanie: WSAD - Chodzenie ENTER - Zmiana trybu sterowanie(ośmiokierunkowe, albo w kierunku myszy) Lewy Myszy - Atak R - Przeładowanie LEWY SHIFT - Bieganie SPACJA - Przewijanie tekstu Rolka Myszy - Zmiana Broni E - Otwieranie/zamykanie drzwi. Odnośnie misji nr.1 "Znajdź broń" - Znajdziecie ją w stodole, dotrzecie do niej idąc pierwszym rozwidleniem w dół na dróżce leśnej Życzę udanej ZABAWY
  16. 1 punkt
    Ty te filmy nadal robisz w game makerze? Fajnie, że ciągle w to brniesz mimo różnych opinii. Mi osobiście styl rysunków, animacji się nie podoba ale nie zamierzam prowadzić bezsensownego hejtu. E: Jest gdzieś dostępny trailer TRIPA ? Mega mi się podobał
  17. 1 punkt
    Jakoś niezbyt długo, znalazłem, na liście dziwnych nazwisk
  18. 1 punkt
    Daj na samym końcu eventu Draw: draw_set_alpha(1)
  19. 1 punkt
    Nowa wersja jest dostępna teraz na GMS2. No i dodałem demko na Itch.io
  20. 1 punkt
    Xenonauts za darmo na GOG
  21. 1 punkt
    W grze na 2-4 osoby mogłyby być zespoły Pilot+strzelec i Pilot+strzelec na split screenie. Dodatkowo jeden z członków drużyny ulepszałby helikopter, a drugi bazę? Niedługo kończę rury i jak mój grafik nie będzie miał czasu dla nowego projektu to mógłbym się pochylić nad tym tematem
  22. 1 punkt
    Jak ktoś ci napisze rozwiązanie to pisz za każdym razem że error i że nie działa.
  23. 1 punkt
  24. 1 punkt
  25. 1 punkt
    Nowa wersja dostępna jest na GMS2 https://marketplace.yoyogames.com/assets/1964/procedural-sprites-generator Dodałem też demko na itch.io: https://huder.itch.io/procedural-sprites-generator
  26. 1 punkt
    Ej, na Switchu by się w to zajebiście grało na 2-4 osoby
  27. 1 punkt
    Nnno nie, bo jak wystaje rycerzyk z boku to widać że nie ma nóg. A jak zrobisz rysowanie dwóch części tułowia to jedna ma być pod a druga nad trawą. Bez dwóch obiektów tak się nie da.
  28. 1 punkt
    Nowa wersja dostępna zmiany w wersji 0.0.0.2: Dodane: - możliwość zapisywania projektu (tymczasowo można zapisać tylko jeden bieżący projekt, poprzedni zostanie nadpisany) - wczytane grafiki dopasowują się do ustawionego rozmiaru - przyciski przełączania między pełnym ekranem i oknem oraz zamknięcie aplikacji - wiadomości pojawiające się na dole ekranu - pliki na wzór załączone w archiwum Zmienione: - zwiększenie rozdzielczości to 1080p - zwiększenie maksymalnego rozmiaru tiesa do 128x128 pikseli Poprawione: - paski opcji pojawiające się nad ekranem pomocy - zoom jest teraz zorientowany na środku ekranu zamiast w prawym górnym rogu
  29. 1 punkt
    Jak dobrze wyliczysz delta time to nie potrzeba pobierać żadnej pozycji z muzyki
  30. 1 punkt
    Fajne @Wojzax, będziesz dodawał kolizje do nich? Mam fajny skrypt na to, jednostki poruszają się jak w tej gierce: http://deepnight.net/games/atomic-creep-spawner/
  31. 1 punkt
    a tutaj trochę pogmatwany kod wykonywania ruchu (tak samo wygląda kod wyświetlania proponowanych pozycji)
  32. 1 punkt
    A tak poza tym Gm8 nie działa na win10 więc i gierki z niego nie odpalą się.
  33. 1 punkt
    Mapa nie musi być tak wielka. Wystarczy 1920x1080 i przesuwanie obiektów/tła zamiast widoku Co do robienia czegoś turowo, czy jedno po drugim: // create round = -1; round_time = 100; // step if (round == 1) { if (round_time > 100) { /// jakieś dowolne akcje round_time--; } else { round++; round_time = 100; } } elseif (round == 2) { ... /// kod jak wyżej } elseif (round == 99) { // oczywiscie moze byc mniej round = -1; // konczymy wykonywanie akcji } // wyzwolenie rund z dowolnego obiektu, np. event klawisza albo myszki: obj_rounds.round = 1; Oczywiście w GM8, zamiast -- i ++ piszemy -= 1 i +=1, ale używanie GM 8 to jak używanie Windowsa 95. Nie tylko nie zalecamy, ale jego nie da się już aktywować, więc mam prawo przypuszczać, że używasz pirata i nie jest to do końca legalne... nie chcemy być złośliwi i tego zgłaszać służbom, ale bądź ostrożny.
  34. 1 punkt
    Unreal Gold jest za darmo na GOG
  35. 1 punkt
    Mam już podobny kod w programie. Ale w Twoim jest kilka różnic, które warto będzie wprowadzić (przede wszystkim redraw tylko jak surface się zmienia). Dzięki!
  36. 1 punkt
    Yep, racja. Postaramy się trochę ożywić tego Discorda Wreszcie udało mi się zmontować nowy gameplay Ignisa. Teraz można zobaczyć jak to aktualnie wygląda
  37. 1 punkt
    OK: // create global.s = -1; // draw if (!surface_exists(global.s)) { // redraw tylko jak komputer usunie z pamieci surface, albo jeszcze go nie ma global.s = surface_create(1024, 768); // jesli potrzebujemy aktualizowac surface co klatkę, bo się zmienia, poniższy kod wyciągamy poza nawiasy klamrowe surface_set_target(global.s); draw_clear_alpha(c_white, 0); //maluje na przezroczysto draw_text(10, 10, "test"); // pamietaj, ze teraz wsystkie pozycje są relatywnie do 0,0 na surface, a nie od pozycji obiektu surface_reset_target(); } draw_surface(global.s, 10, 20); Jak nic nie pomyliłem z kolejnością argumentów, masz fajny gotowy tutorial
  38. 1 punkt
    Polecam ogólnie Aseprite, spoczko edytor pikselkowy
  39. 1 punkt
    Chodzi mi o to by te cztery też dało się generować, np podając własną texturkę i np wybierając jakieś kilka domyślnych styli 1) Brakuje także zapisu pliku projektu. Stworzyłem sobie tileset ale teraz żeby go zmodyfikować po zamknięciu programu trzeba wszystko importować. Tak to nie jest w tym momencie problem bo jest tutaj mało rzeczy do ustawiania. Ale jak się to wszystko rozbuduje to już będzie 2) Przydatną opcją była by możliwość dodania większej ilości spritów danego elementu by zniwelować powtarzalność. Spójrz na mojego tilesa, w podłodze znajduje się dziura, niestety jest zbyt powtarzalna i teraz żeby całość prezentowała się lepiej to będę musiał i tak edytować obrazek exportowanego tileseta i wprowadzić zmiany ręcznie 3) Kolejną rzeczą którą mógłbyś dodać, to warstwa cienia, dodawałoby się osobne sprity z cieniami które by miały swoją własną warstwę tak by cienie nie nachodziły na siebie, tak jak u mnie gdy dodałem cień na spritach: Ewentualnie możesz zrobić generowanie cieni przez program jako dodatkową opcję do ustawienia
  40. 1 punkt
    taki eksperymentalny edytor map jakieś łamigłówki coś
  41. 1 punkt
    Hejo Dawno nic nie pisałem ale to ze względu na inną pracę Teraz Ignis będzie miało wydawcę! Wracam zatem pełną parą do pracy wraz z nowym teamem Nowy zespół pracujący nad Ignis liczyć będzie 7 osób. Do tego zapraszam serdecznie wszystkich, którzy będą w tym roku na PGA do odwiedzenia mnie na stoisku i pogrania w najnowszą wersję ^^ http://www.gamearena.pl/pl/news/3_rewelacyjne_tytuly_od_moonlit/
×