Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 03/10/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    nie chcę pirackiej kopii. Chcę kopię oryginału
  2. 3 punkty
    Jedną grę ktoś tu wrzuci raz na rok i się nagle budzą wszyscy do postowania tylko, żeby pohejtować. Wstyd. @Patryqss: myślę, że dobrym pomysłem jest przy pierwszych produkcjach wydawanie gry freeware, z taką grafiką (która jest kluczowa w kwestii sprzedawalności gry) kokosów nie zarobisz, a ograniczasz sobie ilość osób, do których produkcja dotrze. Lepiej zbierać dużo feedbacku i wyciąganć wnioski, aby następne gry były lepsze.
  3. 1 punkt
    Jeśli ktoś jest zainteresowany grą, to do końca kwietnia dostępna jest za darmo w ramach akcji #stayhome Byłbym wdzięczny za pobrania i jakikolwiek feedback
  4. 1 punkt
    Tytuł: 12 Prac Herkulesa Gatunek: Przygodowa Opis: W grze wcielimy się w mitycznego herosa - Herkulesa, któremu przyszło wykonać 12 pozornie niewykonalnych zadań. Uzbrojony w maczugę i łuk, będzie musiał stawić czoła Lwu nemejskiemu, Hydrze lernejskiej, a nawet Cerberowi. Zadania są trudne i zazwyczaj wymagają kilku podejść, zanim trafi się na właściwe rozwiązanie (znajomość mitu pomoże w trakcie gry). Nad naszym bohaterem czuwa jednak Atena, której pomógł wcześniej w drodze do Myken. Za wykonanie każdego z zadań (kolejność wykonywania dowolna) Herkules otrzyma unikalny przedmiot, który ułatwi mu podróż. Gra dostępna w polskiej i angielskiej wersji językowej Więcej informacji można znaleźć na stronie https://praceherkulesa.herokuapp.com/ Download: https://patryqss.itch.io/12-labours-of-hercules Rozmiar pliku: 26MB (51 po rozpakowaniu) Autorzy: Programowanie: Patryk Grzyb Fabuła: Patryk Grzyb Grafika: Patryk Grzyb, Julia Kozłowska, Przepiorka Narrator: Piotr Matysiak Muzyka: twórcy ze stron opengameart.org oraz freesound.org Screeny: Dostępne tutaj: https://imgur.com/a/NIpfAwe
  5. 1 punkt
    Co do ostatniego to takie brednie jak to kiedy ludzie mówią że przy szukaniu partnera wygląd się nie liczy a jedynie osobowość Chociaż myślę że mogłeś źle zrozumieć wynik ankiety bo podejrzewam że ludziom nie chodziło o poziom czy prostotę grafiki a styl. Domyślnie pixelart czy w ogóle grafika 2d jest niestety czymś gorszym od realistycznego 3d, przynajmniej dla zwykłego gracza. I nie chcą płacić..cóż, ciężko im się dziwić widząc na jakim poziomie są obecnie zupełnie darmowe gry. Nie mówiąc już o tym że w tej chwili coraz trudniej sprzedaje się jakiekolwiek gry niezależne
  6. 1 punkt
    @Adriann Dzięki za zakup, czekam na recenzję. Z tym brakiem zatrzymania postaci nie wiem o co chodzi, testowałem ja, testowała moja dziewczyna i nie mieliśmy tego problemu. @SimianVirus7 Również dzięki, że kupiłeś. W porównaniu do dema zmieniło się dużo, ale to może tylko moje wrażenie xD Co do balist, to jest na nie prosty sposób: jak trafisz maczugą w lecącą strzałę, to ta się odbije i zniszczy balistę, która ją wystrzeliła. @ANtY Wiem, że dzięki freeware zagrałaby większa liczba osób, ale produkcja gry zbiegła się akurat z moją pracą licencjacką, której tematem jest komercjalizacja gier. Wobec tego musiałem ustawić jakąś cenę i cóż... Wnioski będą takie, że za małe gry o rysunkowej grafice mało kto chce płacić (choć w pierwszym rozdziale w ankiecie dot. graczy ankietowani odpowiadali, że nie zwracają dużej uwagi na grafikę)
  7. 1 punkt
    Jak na 12 latka to jest naprawdę dobra produkcja!
  8. 1 punkt
    Ja kupiłem bo staram się wspierać was niezależnie od poziomu kochane misie, trzeba docenić wielki wkład pracy. Postaram się zrecenzować grę w okolicach wekkendu jak wreszcie znajdę chwilę by dłużej pograć. Powiem narazie tylko tyle że po pierwszym uruchomieniu pojawiło się sporo błędów związanych z podstawowymi częściami gameplayu jak postać której nie da się zatrzymać. Takie rzeczy już delikatnie mówiąc nie napawają optymizmem, szczególnie że chyba były sygnalizowane już przy okazji dema. (ps: nie nie wysyłam pirackiej kopii)
  9. 1 punkt
    https://web.archive.org/web/20130609163348/http://gmclan.org/uploader/3255/dead_mans_hand_6u.rar
  10. 1 punkt
    Shader wody, jest fajny ruchomy ale nie umiem zrobić gifa w dobrej jakości @EDIT: Ciekawym sposobem zrobiłem drogi. Tworzę obiekty dróg na pewnej wysokości, usuwam drzewa które z nimi kolidują. Następnie mam kamerę z góry która renderuje tylko obiekty dróg, przerzuca swój obraz na Render Texture, ta z kolei na zwykłą Texture2D. Otrzymuję czarno-białą maskę sieci dróg na całej mapie, wystarczy że użyję jej w shaderze terenu. Jeszcze taki rzut na mapkę @EDIT: testy jednostek
  11. 1 punkt
    Malowałem do drugiej w nocy tą pracę i taki nią podjarany byłem, że nie mogłem do 4 zasnąć. ;d
  12. -1 punktów
    Wrzuciłem już na chomika
×