Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 01/26/21 uwzględniając wszystkie działy

  1. 3 punkty
    obecnie wygląda to tak: @gnysek: A co już można robić w tym? Takie typowe HM czy bardziej jakieś nowoczesne?
  2. 3 punkty
    Sporo grafiki to wciaż robota odręczna, na szybko, lub nawet w paincie (budynek gorących źródeł), ale na razie skupiam się na działaniu silnika i żebym po prostu widział, czy coś działa czy nie, a dopasowywaniem i faktyczym wyglądaniem zajmę się, jak całość będzie działać (a silnika mam już tak z 50-60%). Do końca marca chciałbym już móc wypełniać grę prawdziwym contentem, zamiast jedynie generować zapchajdziury w ramach testów
  3. 3 punkty
    Powoli projektuję pierwszą grę od paru lat ale stanąłem na układaniu levelu ze ścian itp, więc przez ostatni miesiąc zaprogramowałem sobie generator xd
  4. 2 punkty
    Fajne to, mega mi się podobają te twoje kolejne usprawnienia, wszystkie są takie elastyczne. W ogóle masz twittera? Takie rzeczy zgarniają sporo atencji Tymczasem porównanie beczki zwykłej i płaskiej @EDIT: wybuch granatu nowa wersja inspirowany dymem z Akiry
  5. 1 punkt
    Ostatnio oglądałem na YT jakiś materiał o Doomie z 93 i pomyślałem, że spróbuję napisać jakiś raycast na miarę moich możliwości.
  6. 1 punkt
    @Wojzax Świetnie to wygląda!:P Gdybyś potrzebował testerów to chętnie zagram :3
  7. 1 punkt
    Ale jak uniesz tą linijkę, to sie nie wykonuje reszta kodu. Zatem display_set_gui_maximize nie musisz uzywać, tak by wychodziło. Co do application_surface i viewów... no to tak jak sobie chcesz zrobić, tak musisz to ustawić, ja nie będę za Ciebie zgadywał. Musisz sam ustalić, czy na pełnym ekranie gra ma być powiększona czy 1:1, tak samo w trybie okienkowym. I samemu przeskalować to, przeliczyć proporcje itd. Nie jestem wróżką, żeby wiedzieć co chcesz osiągnąć, a application_surface, viewy i gui to trzy różne warstwy które mogą mieć różne rozmiary. Do tego application surface samemu powinno sie w jakimś post_draw rysować i wtedy też można to robić z innym rozmiarem niż 1:1, więc za dużo tu jest czynników i trzeba pod siebie wszystko ustawić po prostu, spokojnie to rozrysowując i przeliczając na kartce papieru.
  8. 1 punkt
  9. 1 punkt
    dobra, nie wytrzymałem i już zaimplementowałem, śmiga jak marzenie: query = self._session.query(Summoner).filter(or_( Summoner.account_id == None, Summoner.modified_at < ttl )).order_by( over( func.row_number(), Summoner.region, (Summoner.rank_id, Summoner.region) ), Summoner.region ) dzięki!
  10. 1 punkt
    oo, dokładnie o to chodziło. próbowałem szukać "order by alternately", ale jedyne sensownego co znalazłem to https://stackoverflow.com/questions/18862522/mysql-order-by-alternate-values, a to kobyła większa niż to jest tego warte. wieczorkiem zaimplementuję, dzięki!
  11. 1 punkt
    @Chell: https://stackoverflow.com/questions/53957524/mysql-how-to-sort-rows-to-appear-like-this-e-g-1-2-1-2 Generalnie szukałem po "a b a b sorting" oraz "alternate sorting" i jest parę propozycji.
×