Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 09/21/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 2 punkty
    No do pisania pluginów w wordpressie w zupełności wystarczy, powodzenia.
  2. 1 punkt
    Nic złego nie jest w filter_var, ale w sposobie w jaki budujesz zapytania. "SELECT * FROM table WHERE x = $y" nawet jak używasz filter_var, to łatwo błąd popełnić. Dlatego też wymyślono coś takiego jak parametryzacja w mysqli->prepare, czy PDO->prepare, a Twój argument "może okazać się że znajdzie ktoś nowy backdoor" jest po prostu głupi, bo równie dobrze błąd może dotyczyć mysqli, czy nawet serwera apache/nginx... Dużo łatwiej złapać się na SQL Injection Twoją metodą niż używając parametryzacji i PDO. A tak w ogóle to nie uchronisz się w 100% przed błędami, aktualizuj serwer i tyle. PS. ten błąd PDO dotyczył biblioteki mysql akurat, bo wewnętrznie używa funkcji "mysql_real_escape_string"...
  3. 1 punkt
    ale artefaktami rzucacie, zamiast powiedzieć o jakimś np flutterze
  4. 1 punkt
    Nie ma najlepszego wyboru, są różne frameworki, a każdy z frameworków inaczej działa i służy do czegoś innego. Jakby nie patrzeć, to Android i iOS też mają swoje "frameworki" ale nie są multiplatformowe. Wybierz taki framework, w którym najbardziej będzie Ci odpowiadał stack technologiczny, który znasz/lubisz i spełnia wymagania co do Twojego projektu. Może to być PhoneGap/Cordova + Ionic, NativeScript, Xamarin są tymi popularniejszymi. Pamiętaj, że jak wybierzesz stack PhoneGap/Cordova/Ionic/NativeScript, to żeby zrobić coś bardziej rozbudowanego, to musisz i tak znać budowę obu platform, a nawet pisać pod nie rozszerzenia w Java i Objective-C. PS. To, że wybierzesz stack PhoneGap/Cordova/Ionic/NativeScript nie znaczy wcale, że będzie łatwiej. Jak znasz JS, czy TS byle jak, to efekt będzie taki sam jakbyś miał usiąść do Xamarina czy pisał od razu na Androida w Javie czy iOSa w Objective-C. Edit: NativeScript działa trochę inaczej, on binduje API Androida i iOSa do JavaScriptu, ale i tak żeby napisać rozszerzenie, trzeba je pisać też pod daną platformę, tyle, że w JS/TSie.
  5. 1 punkt
    Wleciał nowy update, głównie ze skillami dla postaci z rasy Valrenay, ale nie zabrakło też sporej ilości fixów, tweaków i małych ficzerków. https://steamcommunity.com/games/1001040/announcements/detail/1586880891218128317
  6. 1 punkt
    Dodałem już kilka dni temu <3
  7. 1 punkt
    Ej, a bo w ogóle to Bonfire w zasadzie jest skończone i niedługo wyłazi na Early Accessa na Steamie! Wygląda teraz tak: Jak tak wszystko policzyć od pierwszego prototypu, to klepałem to ponad 6 lat. Wiadomo, że nie przez cały czas, bo dopiero pod koniec zeszłego roku przysiadłem nad projektem tym full-time, ale to i tak najdłużej jak kiedykolwiek robiłem grę. W każdym razie można już wbijać na Steama i wishlistować! Strasznie się narobiłem nad samą stronką sklepową, ale imho fajnie wyszła!
  8. 1 punkt
  9. 1 punkt
    Skapowałem się, że nic tu nie wrzucałem od miliona lat, a pracuję nad gierką codziennie. Ostatnio klepie scenki wprowadzające nowych bohaterów - tu Assassin i Pyra: System scenek jest o tyle fajny, że korzysta z faktycznych zasad gry. W ten sposób niektóre przerywniki mogą być w pełni grywalne, albo miksem akcji gracza i tych zaskryptowanych.
×