Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 08/18/20 uwzględniając wszystkie działy

  1. 5 punktów
    Witam GMCLANy! No to po 9 latach przedstawiam Wam w końcu gotowy projekt O samej grze nie będę się rozpisywał, po prostu skopiuję opis z Google Play Krótko powiem tylko, że jest to mój największy projekt w życiu, a przede wszystkim skończony! Jak sami wiecie, trwało to bardzo długo i dużo z Was zna historię gry/projektu. Nie było łatwo, ale się udało! Grajcie, komentujcie, a jak wesprzecie to będzie cudownie Zapraszam! Miłego grania! Link do pobrania: Almora Darkosen POBIERZ Oficjalna strona gry: Almora Darkosen Official Site Strona na Facebooku: Almora Darkosen Facebook Almora Darkosen to fabularna gra hack and slash w stylu retro, osadzona w świecie fantasy. Odkryj wielką wyspę Almora i poznaj jej wszystkie lokacje: pola, bagna, lasy, ciemne lasy, miasta, krypty, jaskinie, pustynię i inne... Zobacz poniżej wszystkie funkcje gry: Cechy gry: * Oryginalna atmosfera retro. * Długa historia wyspy Almory. * Zadania: ponad 100 zadań, w tym zadania główne i poboczne z długą fabułą. Zdobądź więcej doświadczenia, zdobywaj przedmioty i złoto od NPC. * Przedmioty: Ponad 1500 różnych przedmiotów, mieczy, toporów, tarcz, hełmów, zbroi, spodni, butów, rękawic, pierścieni, kamieni, mikstur, ziół, minerałów, kluczy, narzędzi i wiele innych… Obejmuje: podstawowe przedmioty, ulepszone, rzadkie, wyjątkowe i legendarne. * Górnictwo i kopanie. Szukaj minerałów, takich jak rudy żelaza, srebra lub złota. Wykop kilka ukrytych skrzyń i zbadaj całą wyspę z ukrytymi miejscami. * Rzemiosło: Twórz nowe przedmioty, ulepszaj je do rzadkich lub unikalnych. Twórz nowe mieszanki, esencje bojowe lub obronne, twórz specjalne klucze, odkrywaj nowe przedmioty, naprawiaj zepsuty sprzęt i nie tylko! Istnieje ponad 300 kombinacji przedmiotów. * Ekwipunek z depozytem: (w stylu Diablo) * Najemnicy: Zatrudnij najemnika i walcz z potworami u jego boku. Utrzymaj go przy życiu, podziel się z nim miksturami i ulepsz go na wyższy poziom. Najemnicy są bardzo pomocni, zwykle są silniejsi od ciebie. * Potwory: Walcz z bossami i różnymi potworami ze specjalnymi umiejętnościami: latające, czołgające się, wskrzeszające inne potwory, rzucające zaklęcia, zatruwające, leczące, znikające i nie tylko ... * Łodzie i portale: Jeśli masz dość chodzenia, zawsze możesz skorzystać z płatnej łodzi. Możesz podróżować do wcześniej odkrytych miejsc. * Minigry: Graj w minigry Almorian za złoto i żetony w tawernach i ukrytych miejscach. Zbieraj żetony Almory, aby tworzyć lepsze wyposażenie i przedmioty. * NPC: rozmawiaj ze wszystkimi NPC o ich historiach, wykonuj ich zadania. * Umiejętności: używaj umiejętności aktywnych i pasywnych. Możesz wybrać ścieżkę umiejętności, ogień lub truciznę. Użyj umiejętności leczenia, aby leczyć siebie i swoich najemników. Wybierz, jaki rodzaj walki lubisz, w zwarciu lub na odległość. * Książka wiedzy o grze: Lista i statystyki wszystkich odkrytych przedmiotów. Statystyki i opisy potworów. Księga rzemieślnicza zawierająca listę wszystkich odkrytych kombinacji przedmiotów. I wiele innych... Gra jest bezpłatna z reklamami: Możesz wyłączyć reklamy, kupując konto Premium. Dodatkowo istnieje kilka dodatkowych funkcji z kontem Premium: - Brak reklam w całej grze - Dostęp do mini gier - Dostęp do encyklopedii (przedmioty / potwory / rzemiosło) - Podgląd rzemiosła na stole rzemieślniczym
  2. 2 punkty
    Musisz mieć jeszcze "pył" od NPC, mógł wypaść mu pod nogi, sprawdź. Swoją drogą w nadchodzącym updacie itemy do Questów będą ciągle dawały promień światła, bo rzeczywiście nie każdy zauważa, że NPC coś wyrzucił
  3. 2 punkty
    Dzięki bardzo! Chociaż zawsze byłeś jęczydupą Co nie zmienia faktu, że masz trochę racji, już tłumaczę: 1. Fabuła, cóż... po pierwsze to nie jest Gothic czy Wiedźmin, to jest mobilny hack&slash, trochę jak Diablo, szybkie questy bez zbędnego pieprzenia. Mimo wszystko jest oczywiście główny wątek, który jest oznaczony jako zadanie główne, ale może poszedłeś nie tą linią Jak sam wspomniałeś ciężko ocenić fabułę na samym początku. 2. Z używaniem potków nie słyszałem jeszcze problemów, co więcej nawet pochwały, że fajne bo od razu jest pod palcem jak kończy się MP/HP. Może "digitizer" w telefonie Ci szwankuje 3. Otoczenie mało czytelne: hm... rzeczywiście niektóre miejsca w Elioris jak klify mogą się lekko zlewać, wiem, bo sam czasami na nie wpadałem, ale główne drogi są czytelne. 4. Proporcje ekranu: tak, rzeczywiście to jest problem, ale od samego początku musiało tak być. Nie chciałem robić, żeby gracze z szerszą rozdzielczością widzieli więcej niż ci z mniejszą. Chociażby dlatego, że niektóre elementy gry jak skrzynie itp. są schowane za drzwiami, jedni by to widzieli, drudzy nie. W sumie od początku nie wiedziałem jak z tego wybrnąć i tak zostało Generalnie powiem Wam, że u mnie w pracy połowa firmy już gra w Almorę, ale najbardziej ciekawy jest fakt, że wśród tych osób jest kilka dziewczyn, które nigdy nie grały w tego typu gry, a radzą sobie świetnie. Nie słyszałem skarg dot. sterowania, bardziej bywały problemy innego typu, że nie wiedzą jak czegoś użyć np. umiejętności itp. Już kilka podpowiadajek umieściłem w grze ( od premiery było 6 szybkich aktualizacji ). No i sama gra sprzedaje się naprawdę nieźle, jestem zaskoczony, a krzywa ciągnie rośnie w górę. Wiedziałem, że nie będzie klapy, bo to za poważny projekt, ale sądziłem, że pewnie będzie średnio - jest zajebiście! Taka nagroda za 9 lat pracy - przyjemne z pożytecznym 95% opinii jest pozytywnych także gra odebrana naprawdę dobrze, te pozostałe 5% to narzekania na brak rosyjskiego lub hiszpańskiego w grze, albo że są reklamy bez konta premium. Tak czy inaczej, dzięki bardzo za opinie! Pomyślę nad czytelnością klifów w Elioris zresztą, codziennie coś tam poprawiam/dorzucam. Ważne, że nie ma krytycznych błędów i są już tacy którzy w 20 godzin skończyli grę i czekają na więcej
  4. 2 punkty
    Piękne słowa! Dziękuję Ci bardzo To ja sobie pozwolę skopiować tekst, który napisałem na swoim profilowym Facebooku: 9 lat minęło, czyli 108 miesięcy upłynęło odkąd postanowiłem, że zrobię grę RPG na urządzenia mobilne. Moim marzeniem było zrobić taką grę, żeby po prostu spełniała moje oczekiwania, których nie spełniały inne gry z tego gatunku. Oczywiście nie wszystkie wymarzone funkcje w grze udało mi się zrealizować w 100%, a to za sprawą ograniczeń technicznych związanych z faktem, iż urządzenia mobilne nie mają takiej mocy jak PC, ale sam fakt, że mam swoją grę praktycznie zawsze pod ręką, że wygląda ona dobrze i działa płynnie.. że działa!, rekompensuje wszystko. Grę przeszedłem w całości ze 100 lub nawet 200 razy, a mimo to, zawsze bawiłem się dobrze i dzięki losowości rozgrywki nigdy mi się nie znudziła. Ten projekt to efekt ciężkiej pracy, wielu nieprzespanych nocy, nabycia nowej wiedzy i wielu, wielu godzin spędzonych przy pisaniu kodu oraz tworzenia grafiki. Wykorzystana została tona papieru, walające się po pokoju kartki ze szkicami, planami, notatkami, a sam schemat świata gry był przerysowywany po kilkanaście razy. Dodatkowo w formie elektronicznej powstawały tabele z przedmiotami, potworami i całą masych innych danych nad którymi w pewnym momencie już sam nie mogłem zapanować... Wobec tego musiałem napisać wiele dodatkowych aplikacji, które robiły symulacje i balansowały poziom gry, pomagały mi ogarnąć wiele danych i przeliczeń tak, żeby wszystko finalnie miało ręce i nogi. Profesjonalne studio taką grę mogłoby napisać w około rok, może nawet krócej, zależy od studia, ja takowego nie mam, jedynie co mam, to jednego programistę - siebie, program do pisania gier i wiele pomysłów. Grę pisałem sam, odpowiedzialny byłem kompletnie za wszystko oprócz oprawy muzycznej. Ta gra, to gruby kawał mojego życia, w którym przechodziłem wzloty i upadki, nie było łatwo... jednakże zawsze przy mnie był ten projekt, chwilowa odskocznia od rzeczywistości, projekt Almora Darkosen... Ciężki warsztat, który sam sobie wypracowałem opierając się na doświadczeniu zbieranym od 2000 roku - to rok w którym zacząłem przygodę z programowaniem. Wiele osób we mnie nie wierzyło, słyszałem często za plecami, że Borek nigdy nie skończy tej gry, że robi ją już tyle czasu i końca nie widać, że nie zna się na rynku gier, że ciągle przesuwa premiere, no i owszem, premiera się przesuwała, bo nie zawsze był czas na programowanie, bo tak jak wspomniałem przechodziłem różne etapy w życiu prywatnym i bywały tygodnie w których nie programowałem, ale tak naprawdę nigdy nie chciałem tego projektu zrobić na "odpierdziel", powiedziałem sobie, że nawet jak będę pisał 15 lat, to ma być w pełni skończony i dopracowany - i tak też się stało! Przedstawiam Wam, największy projekt w mojej historii programowania - Almora Darkosen. Czy warto? Oceńcie sami Zainteresowanych zapraszam do ściągnięcia gry i do pozostawienia oceny Po co ten wywód? Po prostu jestem dumny i szczęśliwy, kawał wielkiej roboty, chcę pokazać innym osobom, tym którzy się poddają, że jak się chce, to można! Pamiętajcie, zawsze trzeba iść do przodu i nigdy się nie poddawać! Marzenia się spełniają, ale nie same, trzeba im pomagać i działać! Pierwsza gra w pełni skończona trafia na moje konto To nie koniec twórczości, zabieram się za kolejny projekt! Pół żartem, pół serio, do usłyszenia za 10 lat
  5. 2 punkty
    Ano, w 3D się dużo sprawniej pracuje IMO, ale nie wydaje mi się, żeby było to aż tak trudne w porównaniu do 2D. Próbowałeś w Unity coś działać? W międzyczasie boss biomu pustynnego: Zaraz też kończy się żniżka -40% (43 pln aktualnie): https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/
  6. 1 punkt
    Cały czas kisnę z tych gifów jak bardzo ci goście chcą investigowac sprawę poświęcając nawet swoje życie w tym celu
  7. 1 punkt
    Prymitywnie zrobione obiekty wody (efekty na wodzie są zwykłymi obiektami), ale powinny wystarczyć. Dodatkowo wielki wentylator zniszczenia.
  8. 1 punkt
    ah, już widzę, to jednak dosyć proste.
  9. 1 punkt
    ale rośnie tak na starego golfa, nowego passata, czy dom z basenem ?
  10. 1 punkt
    Pograłem jakiś czas, zdobyłem kilka lvli, pozwiedzałem kilka lokacji i... gra się mega przyjemnie, chociaż czasami sterowanie jest sztywne, nie zawsze działa używanie potów, podnoszenie rzeczy i trzeba mashować przycisk bo jakaś animacja się jeszcze nie skończyła. Jest też kilka problemów, może bardziej designerskich niż technicznych, np. główna linia fabularna na razie jest dość... cienka, znalazłem list, teraz mam znaleźć jakiegoś gościa i nie wkręciłem się w nią w ogóle, robiłem kolejne poboczne questy byle by pozbierać poziomy na dalsze wypady, a questy są typowe dla tego gatunku - idź zabij X robali/much/krabonszczów/bandytów, albo znajdź rodowy miecz/zbroję czy inne badziewie itd. To co prawda początek gry zapewne, więc głównej fabuły jeszcze nie ocenię. Z takich poważniejszych problemów jakie szczególnie mi przeszkadzały - to otoczenie które jest mało czytelne, nie widać co jest górką, a po czym można chodzić. Nieraz złapałem się na tym, że przelazłem jakąś drogę i utykałem na pozornych przejściach, albo zastanawiałem się czy to nie jest górka zanim tam pójdę, bo utknąłem w buszu i nie mogłem znaleźć wyjścia No i jeszcze takie czepialstwo z mojej strony - mam ekran w telefonie 19.5 / 9 przez co widzę paski na bokach, co prawda jest przycisk "wymuś pełny ekran", ale wszystko jest wtedy rozciągnięte. Gratuluję ukończenia pierwszego dużego projektu! i to w pojedynkę. Na pewno wrócę do grania a co by pozwiedzać inne lokacje Almory i ciskać firebollami w monstra. Powodzenia w kolejnych produkcjach! Na pewno będę śledził Gear Studio
  11. 1 punkt
  12. 1 punkt
    Teraz już mogę umrzeć spokojnie
  13. 1 punkt
    Nie jestem fanem modeli postaci w grze alee sam trailer bardzo spoko, doceniam mocne nawiązanie do klasyki kina:3
  14. 1 punkt
    Nie testowałem tego na GMSie, ale możesz spróbować włączyć debuggowanie po wifi na androidzie ręcznie. 1. Podłącz telefon po USB i sprawdź w ADB wszystkie widoczne urządzenia: 2. Jak będziesz miał swoje urządzenie widoczne, przełącz ADB do trybu debugowania po sieci `tcpip`, wpisz coś takiego: Ale poza jedną rzeczą, w miejsce portu 5555 wpisz port jaki masz skonfigurowany w GMSie. Możliwe też, że zadziała jak podasz taki sam port jak tutaj. 3. Teraz możesz spróbować połączyć się z urządzeniem, ale najpierw znajdź IP telefonu w lokalnej sieci. Możesz odłączyć telefon od kabla USB i spróbować zrobić deploy. Tutaj masz bardziej szczegółowy opis jak co działa: https://developer.android.com/studio/command-line/adb#wireless
  15. 1 punkt
    Tytuł: Biegnij Jeżyku! Gatunek: Endless Runner Opis: Wcielając się w super Jeża Jerzego, musisz biec ile sił w nogach, by zdobywać punkty. Punkty dostajesz również za jedzenie jabłek (to jest mit, jeże są drapieżne) lub za rozbijanie skał, ale uwaga! Skały rozbijają się dopiero wtedy kiedy ubierzesz pelerynę, a żeby ubrać pelerynę musisz mieć moc, a żeby mieć moc, musisz zjeść grzyby - logiczne. Gra ma też pojawić się na androida, kwestia kilku dni. Tworzona z myślą o zainteresowaniu jeżami pewnej znajomej i o tym, że lubię szybkie krótkie gierki - pochłaniacze czasu - szczególnie na posiedzeniu, bądź na przerwie w robocie. Download: https://narkoleptyk.itch.io/biegnij-jezyku Autorzy: Programowanie: SimianVirus7 (Narkoleptyk) - Ja Grafika: SimianVirus7 (Narkoleptyk) - Ja Muzyka: www.zapsplat.com Screeny:
  16. 1 punkt
    No w ogóle nakrycie głowy tego faraona to jest taki sztos 10/10. Nie wiem na ile to jest sama tekstura a na ile jakieś inne mapy i oświetlenie, ale wow.
  17. 1 punkt
    Przepiękne, tekstury najwyższej próby jak z LoL'a
  18. 1 punkt
  19. 1 punkt
    No siema. Moja gra jest na konsoli Nintendo i czuję dobrze.
  20. 0 punktów
    Wiesz...jakbym powiedział ile biorę za zbudowanie prostej sieci komputerowej to też mogłaby cena zwalić z nóg:-)wszystko zależy dla kogo:-)
×