Skocz do zawartości

Ranking


Popularna zawartość

Wyświetla najczęściej polubioną zawartość od 03/25/19 uwzględniając wszystkie działy

  1. 4 punkty
    Może nie growe, ale aktualnie coś takiego kminię. Teraz muszę nagrać pierwsze 4 odcinki Ten w około 95% skonczony, będą jeszcze małę poprawki i dodatki. Większość efektów dźwiękowych zrobiłem swoim głosem i rzeczami które miałem pod ręką, dźwięki kroków za pomocą gąbek xd chodzenie ludzi po chodniku kapciem na ręce uderzającym w taboret itp
  2. 3 punkty
    Kupiłem sobie tablet po 4 latach przerwy od rysowania i popełniłem (w męczarniach) takiego banerka pod Steama dla gloriuska
  3. 3 punkty
    Tytuł: 12 Prac Herkulesa Gatunek: Przygodowa Opis: W grze wcielimy się w mitycznego herosa - Herkulesa, któremu przyszło wykonać 12 pozornie niewykonalnych zadań. Uzbrojony w maczugę i łuk, będzie musiał stawić czoła Lwu nemejskiemu, Hydrze lernejskiej, a nawet Cerberowi. Zadania są trudne i zazwyczaj wymagają kilku podejść, zanim trafi się na właściwe rozwiązanie (znajomość mitu pomoże w trakcie gry). Nad naszym bohaterem czuwa jednak Atena, której pomógł wcześniej w drodze do Myken. Za wykonanie każdego z zadań (kolejność wykonywania dowolna) Herkules otrzyma unikalny przedmiot, który ułatwi mu podróż. Demo oferuje możliwość zagrania w samouczek, w którym pomożemy Atenie, oraz wykonania zadania zabicia Hydry lernejskiej. Zadanie jest trudne, więc żeby nieco ułatwić, zasymulowaliśmy, że Herkules wykonał już jedno z zadań i w ekwipunku ma odblokowany pewien pomocny przedmiot. W przyszłości planowany jest jeszcze system Osiągnięć dla tych, którzy lubią wykonywać prawdziwe wyzwania. EDIT: Poprawiłem kilka błędów, które zostały mi zgłoszone, poniżej nowy link Download: https://drive.google.com/open?id=121TPVSz_d0ai3WEiHWT09CPb2A9oXmUK Rozmiar pliku: 45,9 MB (po zainstalowaniu 59,6 MB) Autorzy: Programowanie: Patryk Grzyb Fabuła: Patryk Grzyb Grafika: Patryk Grzyb, Julia Kozłowska Muzyka: Piotr Matysiak oraz darmowe dźwięki ze stron opengameart.org, freesound.org i www.flashkit.com Screeny: Po ograniu dema, prosiłbym o wypełnienie tej krótkiej ankiety, pomoże mi to w dalszych pracach nad grą: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScH61yzCkB6LmfaoMI8wV844asEnYMzNT6rKo11Wf2iuyp2ew/viewform
  4. 2 punkty
    Życzę ci żeby streamer Wonziu odkrył tę grę, on lubi turówki a jak u niego materiały się pojawią to zaraz jego kumple z TVgry podchwycą temat i sukces przynajmniej w Polsce murowany, o ile gra będzie dobra Bo on surowo turówki ocenia.
  5. 2 punkty
    Dzięki i w sumie w jakimś wcześniejszym prototypie nawet mieliśmy takie dynamiczne zoomy kamery, będziemy musieli dodać ASAP! BTW udało mi się jakimś cudem zmieścić gifa z GC w 5 megabajtach, myślicie, że jest spoko?
  6. 2 punkty
    W zasadzie 4, bo w tym roku przez przeoczenie ktoś nominował ten sam Gnyskowy przykład, co w zeszłym roku.
  7. 1 punkt
    Dzięki, do końca nie jestem z niego zadowolony i planuję w nadchodzących miesiącach nowe podejście zrobić do steamowego bannerka A tutaj gif z powstawania:
  8. 1 punkt
    Używa IE w rzeczy samej, ale chyba żadna wersja IE nie miała trybu porno, przynajmniej ja nie widzę takiej opcji w IE11 na Win10. A czy to koniecznie musi być M$-owy WebBrowser? Ja bym próbował szczęścia z innymi browserami jak np.http://cefsharp.github.io/ CEF więcej opcji ma i powinien ogólnie lepiej działać imo.
  9. 1 punkt
    Mam taki pomysł żeby każdy odcinek to był na nowo nagrany opening z lekko zmienionym tekstem i odrobinę inaczej zaśpiewane
  10. 1 punkt
    Taki krajobrazik mały
  11. 1 punkt
    Ooo i oto mi właśnie chodziło , teraz praca z GMem stanie się o wiele przyjemniejsza! Dzięki za pomoc
  12. 1 punkt
    Masz chyba też zakładki ( bookmarks ), poczytaj w manualu.
  13. 1 punkt
    było nagrywane i montowane przez weekend, co myślicie?
  14. 1 punkt
    Tak nie w temacie losowości to dostrzegłem tutaj błąd logiczny że blok: if generator != false { los = irandom_range(0, 15); if los < 15 { instance_create(x, y, obj_biom_trawa); pustynia += 1; } if los = 15 { if pustynia > 0 { instance_create(x, y, obj_biom_pustynia); pustynia += 1; } else { instance_create(x, y, obj_biom_trawa); pustynia += 1; } } } Nigdy się nie wykona bo wyżej zawsze ustawiasz generator = false
  15. 1 punkt
    To super, że rozwiązałeś problem. Tak dodam jeszcze, że można sprawdzić, czy inst[ i ] nie jest ścianą (np. czy należy do grupy/teamu "walls"), jeżeli tak, to można przerwać pętlę break-em.
  16. 1 punkt
    Moje skrypty są tylko przykładem kompozycji, pomysłem jak można rozwiązać problem z wielokrotnym dziedziczeniem. Nie bardzo rozumiem, dlaczego nie możesz wykonywać skryptu: if collision_line_list(x, y-hot_spot, x+sight_range, y-hot_spot, "grupa", false, true, spotted_list, true){ //seeing closest object var closest = spotted_list[|0]; spotted_point = closest.x-x; ds_list_clear(spotted_list); if (instance_exists(obj_player)) && (closest == obj_player.id) && !(status = state.attack){ // change state to attack status = state.attack; angry = 30; attack_buffer = 60; } else { // not seeing spotted_point = 0; } } W każdym obiekcie z osobna. Dodatkowo żeby sprawdzić "grupę" obiektów, to możesz zrobić coś takiego: var spotted_list = ds_list_create(); var instances = collision_line_list(x, y - hot_spot, x + sight_range, y - hot_spot, par_entities, false, true, spotted_list, true); var enemy_spotted = false; for (var i = 0; i < instances; i++) { var inst = spotted_list[| i]; // sprawdzamy przynaleznosc do teamu if (inst.team == "red" && status != state.attack) { enemy_spotted = true; spotted_point = inst.x - x; status = state.attack; angry = 30; attack_buffer = 60; break; } } if (!enemy_spotted) { spotted_point = 0; } ds_list_destroy(spotted_list); Jeżeli boisz się o optymalizację, możesz ten fragment kodu zamiast wykonywać w Step Event, np. ustawić Infinite Alarm (alarm ustawiający sam siebie) i np. uruchamiać ten skrypt co jakiś czas np. 100ms. (16ms to jedna klatka przy 60fps) Jeżeli chcesz dodać kilka team-ów, możesz zamiast zmiennej team dodawać zmienną teams jako tablicę, np. teams[0] = "red"; teams[1] = "green"; Stworzyć skrypt do sprawdzania zawartości tablicy: /// scr_array_includes(arr, value) var arr = argument0; var len = array_length_1d(arr); for (var i = 0; i < len ; i++) { if (arr[i] == argument1) { return true; } } return false; I wtedy powyższy skrypt z collision_line_list można przerobić na: var spotted_list = ds_list_create(); var instances = collision_line_list(x, y - hot_spot, x + sight_range, y - hot_spot, par_entities, false, true, spotted_list, true); var enemy_spotted = false; for (var i = 0; i < instances; i++) { var inst = spotted_list[| i]; // sprawdzamy przynaleznosc do teamu (z grupy teamow) if (scr_array_includes(inst.teams, "red") && status != state.attack) { enemy_spotted = true; spotted_point = inst.x - x; status = state.attack; angry = 30; attack_buffer = 60; break; } } if (!enemy_spotted) { spotted_point = 0; } ds_list_destroy(spotted_list);
  17. 1 punkt
    Wiecie jak to mówią! "Lepiej późno niż wcale!" Chell wykonał kawał dobrej roboty przy organizowaniu CA2018, ale niestety (o czym powiadomił mnie przez PW) nie ma czasu na dokończenie konkursu, zatem za pozwoleniem Gnyska zająłem się tym sam - co by nagrody nie leżały odłogiem Tak więc mam zaszczyt ogłosić wyniki dziesiątych nagród Community Awards za osiągnięcia w roku 2018. --- W kategorii Gra Roku zwycięzcą jest Ships Unite autorstwa użytkownika @Wojzax - gra wyróżniająca się znakomitą, pikselową grafiką. W kategorii Użytkownik Roku nagrodę drugi raz z rzędu otrzymuje @Czołg Krymski, twórca znany z grafik w charakterystycznym, płaskim stylu oraz z oryginalnych gier o rozpikselowanych chudzielcach. Że zacytuję I am Lorda: "Ty nie potrafisz robić gier ty robisz sztukę" W kategorii Artykuł / Tutorial / Silnik Roku pierwszą nagrodę zdobywa @Nirvan za artykuł Hybrid Procedural Animation Rigs!, prezentujący technikę tworzenia znakomitych, płynnych animacji dla stworzeń rozmaitego kształtu. W kategorii Zapowiedź Roku nieco zaskakującym zwycięzcą jest Seid Chronicles użytkownika @dyzmek. Co by nie mówić o produkcjach Dyzmka, nie można zaprzeczyć, że ich specyficzny styl to nieomalże mem gmclanowy. W kategorii Demo Roku pierwsze miejsce zajmuje pixelbox autorstwa użytkownika @Dester. Prosta zabawa w stylu Powder Toy, która jednak potrafi wciągnąć. W kategorii Screen / Film / GIF Roku pierwszą nagrodę zgarnia @szpaq99 za pracę Karykatura Adasia. Piękne te pikselki - gratulacje! I w końcu kategoria Cytat Roku, w której zwycięża @Wojo za takie oto skomentowanie pomarszczonych mordek Wojzaksa: --- Wszystkim zwycięzcom gratulujemy i życzymy jeszcze większych osiągnięć w 2019 roku! btw. @gnysek, kto zajmuje się tworzeniem tej wielkiej tablicy z wynikami na górze forum CA?
  18. 1 punkt
    Dobry komentarz, prawie jak w Cyberpunku. Ciekawie się zapowiada, ja bym dał w walce jakieś zbliżenia kamery czy slowmo w czasie uderzeń, dałoby dużo dynamiki.
  19. 1 punkt
  20. 1 punkt
    Pierwszy oficjalny gameplay z komentarzem developera (Maxa), całe 10 minut unedited rozgrywki:
  21. 1 punkt
    o, Wojo jeszcze siedzi na forum, chociaż ktoś odbierze statuetkę @Korodzik, tę wielką tablicę tworzy ten wielki grafik - @Wojzax
  22. 1 punkt
×