Skocz do zawartości

doctor

Użytkownicy
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O doctor

  • Tytuł
    Chicken
  1. [Linugz] Enigmowanie gier

    > czy gms czasem nie ma ide na ubuntu? Nie. Chyba ciągle nie, bo też nie śledzę bardzo informacji, chociaż oficjalnie ma mieć w przyszłości. Natomiast co do wersji uniksowej (czy może zakładam Linuksowej i Macowej). Jeśli patrzymy pod względem konkurencji to lepiej więcej niż mniej. Szczególnie, że to byłby bezpośredni konkurent, wręcz w jakimś stopniu klon, więc ktoś mógłby się w 5 minut przesiąść i kontynuować prace. Co do normalnych pieniędzy - projekt ma szanse stać się potentatem na rynku paróweczkowym game makerowym w Polsce Ja jestem zbyt małą płotką, podrzucam błędy jakie znajdę i jakoś interes się kręci. Jak chcą chłopaki rozwijać to mogę ich pobłogosławić - chociażby ze względu, że nie sprzedają braci na dzielni Fervi
  2. [Linugz] Enigmowanie gier

    >A z którym GMem kompatybilne? 2.0? W zasadzie do 1.4 - ale z każdym tylko po trochu xD Ogólnie system zachowuje (na ile można) kompatybilność, więc nie ma problemu z tym byśmy razem pisali np. w GM5, ale część rzeczy - np. Extensions wprowadzone bodajże przy GM7 - nie działa. Część funkcji np. nie istnieje, a część można przepisać. Można to przyrównać do sytuacji "Zrobię grę, ale musi być kompatybilna z każdym GM" - i odpierdzielasz jakiś szajs by zbudować projekt Natomiast zobaczymy co będzie, bo goście chcą walczyć z samym yoyogames czy innymi chińczykami mającymi markę. Nie wiem co będzie, ale zobaczymy. Może GM będzie miał ceny jak kiedyś (20 dolarów za pełen zestaw) bo konkurencja - albo i nie. @I am vader >Może odkopię stare ligowce jeśli chcesz, ale nie zapewniam czytelności kodu bo to były czasy jak miałem w dupie takie sprawy. Spoko. Jak coś wartego uwagi i się uda jako tako odpalić to nawet sam poprawię co nieco jak będę umiał. Fervi
  3. No witajcie, tęskniliście? Jasne, że nie wy małpy W każdym razie to taki pomysł, na jaki wpadłem. Są osoby, co kiedyś robiły różnego rodzaju projekty w GM - na przykład na konkurs (nie wiem - np. gra RPG). Konkurs się skończył, gra samoistnie mogła przestać być interesująca, została schowana gdzieś na Google Drive i sobie bytuje. Mój pomysł brzmi byście mi dali te gry (o ile chcecie), otworzyli (albo ja to zrobię) na Github i spróbuję przenieść tytuł na Enigmę. Jak się da to się zrobi, jak się nie da to i tak niewiele to zmienia. Możliwe, że gra (jakimś niezwykłym cudem) stanie się hitem internetu dzięki Wam Czyli w skrócie - może trzeba spróbować otworzyć i wskrzesić nasze stare gry. Fervi PS. I znowu nie mogę się zalogować na stare konto lel
  4. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    Faktycznie wszelkie GM: Studio czy Enigma nie mają dobrych czasów przed sobą, ale powstało tyle dobrych gier, że ktoś może chcieć je przenieść jako FLOSS na Linuksa Fervi
  5. Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    To playtech upadnie Po prostu taka moja propozycja, bo to zawsze dodatkowy grosz. Chociaż zdaję sobie sprawę, że wiele osób jak już to by promowało swoje projekty (bo czemu nie :D), ale staram się proponować ludziom co nieco. Utopian nadaje się szczególnie jak ktoś chce dorobić, a mało się narobić (np. raz w tygodniu wyślę parę commitów). Moim zdaniem świetna sprawa, ale coś czuję, że do tego bardziej Bountsource się nadaje (za np. 500 dolarów w Bitcoinach zrób daną funkcję) Fervi
  6. Witam Tak sobie pomyślałem, że mamy tu wielu programistów C++ (Niech ktoś), a od jakiegoś czasu działa Utopian.io (portal wynagradzający kryptowalutą Steem twórców projektów open source) to pomyślałem, że może ktoś chce usprawniać Enigma-dev? I czemu enigma-dev? Bo to taki inny Game Maker. Funkcji mniej, ale wydajniejsze wszystko i np. dostosowane lepiej do serwerów (jest specjalny tryb bez renderowania grafiki co umożliwia łatwe odpalenie na VPSach [wiem, że można emulować OpenGL na procesorze, ale to tylko zbędny bajer]). No i enigma nie instaluje spyware w grach! Przy okazji można zawsze usprawnić ten projekt i kto wie - Yoyogames upadnie? To tylko moja propozycja, bo utopian może pozwolić Wam zarobić na tym, w zamian trzeba pisać raporty. (to za nie jest hajs) Tutaj mój raport z gry Occult: https://steemit.com/utopian-io/@fervi/occult Ktoś powie - 70 dolarów, całkiem nieźle. Jednakże dostajemy 75% z tego, ale w silniku Steem - Steem Dollar ma być warty 1 dolar, a jest koło 10. Także realnie z tego posta może być teoretycznie 1000zł. Oczywiście nie chodzi by codziennie pisać raport i z tego żyć, bo może zostać odrzucony czy coś. Ale raz na 2 tygodnie czy miesiąc. Jak ktoś chce np. w niedzielę sobie nad enigmą popracować ... Czemu nie? Czego można się spodziewać po Enigma? Cóż, podejrzewam, że kod C++ jest różnej jakości Może ktoś spróbować zrobić kompilację na inne systemy (Android i tak dalej - nie wiem na ile trudne) Poprawiać i uzupełniać funkcje Poprawić obsługę formatu egm (na razie lepiej używać formatu GM Studio :D) Myślę, że zakładka issue na github pomoże coś wybrać Czego spodziewać się po Utopian? Cóż, goście są dość uczuleni na punkcie swoich kategorii. Prawdopodobnie będziesz pisał w Development - pisz tam tylko to co zrobiłeś. Żadnych planów dalszych i tak dalej. Musisz też (niestety) zamieścić listę commitów. W razie pytań mogę popytać utopianów Kłeszczyn! Zadawaj ... Fervi
  7. Occult

    Bardzo dobra gra, chętnie oddam nerkę by mieć pełną wersję - polecam. A tak na serio to nie mogę zalogować się na swoje konto, elo. Zmian specjalnych nie było niestety. Robię większy projekt "Summoned Monsters", który nie powstaje w GM / E, a przy tym od strony funplayu wydaje się być ciekawszy (koncepcja oparta na najpopularniejszej grze karcianej). Jednak ostatnio przenosiłem grę z Game Makera ... na co, C++? Basha? Love2D? Na Enigmę. Uznałem, że Yoyogames z każdą kolejną wersją posuwa się za daleko - jeśli chcą dodawać spyware do gier tworzonych przez ludzi, to ja się nie zgadzam. Od dawna myślałem na co przepisać grę, ale nic nie umiem prócz PHP (w miarę), Basha (w miarę) i GML. Ogólnie tragicznie nie było - Największym problemem są: - Upośledzenia Game Makera. Game Maker używa jakiś dziwnych rzeczy, na przykład cos[|1] . Enigmowcy uznali Jajogłowych za debili i tego nie wprowadzili. Nie wiedziałem czym to zastąpić, ale napisałem na github i dostałem funkcję (która jest w GM ...) robiącą to samo. No elo - Błędami w Enigmie / brakującymi funkcjami. No niestety, jednak okazało się, że część z funkcji jest napisana przez innych użytkowników GMa. Po prostu w celu kompatybilności niektórzy stworzyli własny kod robiący to samo. Szuru buru i działa. Czasem trzeba było obejścia zrobić niestety, ale na github wpis poszedł, więc trzeba liczyć na naprawę - C++; Enigma kompiluje kod w C++ chyba używając własnych funkcji imitujących te właściwe. Game Maker dodaje POTĘŻNĄ bibliotekę do kodu, która to robi i wrzuca (chyba) zwykły kod GML. Także nie wiem czy to ma sens, ale wierzę, że ma. W każdym razie zdarzało mi się w kodzie stworzyć zmienną tę samą dwa razy. Game Maker nie ma z tym problemu, ale C++ / Enigma głupiał(a). W każdym razie ostatecznie powstał kod, który jest kompilowany na Enigmie i na Game Maker Studio. Niebawem będzie opublikowany Open Source, ale jak ktoś ma Linuksa 64 to może potestować binarkę Enigmową. Różni się tym od Game Makerowej, że trzeba było troszkę się napracować, ale przynajmniej nie ma błędów (które zgłaszałem, a yoyogames i tak ma w d ... no cóż - za mało zarabiają) [chcę wszelkie błędy znaleźć i zniszczyć :D]. http://194.28.50.88/occult-enigma-linux64 No i domenę z "ocult.tk" (z błędem) na occult.intinte.org będziemy przenosić Fervi
×