Cora Wind Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Jak zrobić żeby obiekt wieża tworzył obiekt shot_2 co 4 sec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 5 Lutego 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 CREATE GML alarm[0]=1; ALARM0 GML instance_create(x,y,shot_2); alarm[0]=room_speed*4; Wersja alternatywna STEP GML if alarm[0]==-1 { alarm[0]=room_speed*4; } ALARM0 GML instance_create(x,y,shot_2); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 create alarm[0]=ilość chcianych stepów w alarmie klocek repeat a w kodzie alarm[0]=ilość chcianych stepów instance_create(twojex,twojey,shot_2); jak to nie pomoże to zrobie przykład Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Dzięki all.. Działa ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się