Skocz do zawartości

Alarmy..


Rekomendowane odpowiedzi

  • Administratorzy

CREATE

GML
alarm[0]=1;

ALARM0

GML
instance_create(x,y,shot_2);

alarm[0]=room_speed*4;

 

Wersja alternatywna

 

STEP

GML
if alarm[0]==-1

{

alarm[0]=room_speed*4;

}

ALARM0

GML
instance_create(x,y,shot_2);
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...