Sasuke Uchiha Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Witam, nie byłem pewny czy to ma być w tym dziale... a co do tego problemu to nie wiem jak zrobić w strzelanie 3D celownik i że do tego podąża (tak jak w innych strzelaninach) :P przypominałem już że kto pomoże jest w credicts!! :thumbsup: :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 chodzi ci o to żeby celownik podążał za myszką?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasuke Uchiha Opublikowano 2 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 nie to znaczy że jak sie rusza myszka i sie widzi a nie że sie naciska lewo i pistolet w lewo :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 chodzi ci "lookanie" myszka (celowanie)? czy celownik na srodku? sprecyzuj :F Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2008 Jest to wręcz banalne: GML var mx, my; mx=display_mouse_get_x()-display_get_width()/2; my=display_mouse_get_y()-display_get_height()/2; dir-=mx/5 zdir-=my/5; display_mouse_set(display_get_width()/2,display_get_height()/2); if(zdir>89) { zdir=89; } if(zdir<-89) { zdir=-89; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasuke Uchiha Opublikowano 3 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 M@ti002 napisał: chodzi ci "lookanie" myszka (celowanie)? czy celownik na srodku? sprecyzuj :F chodzi mi o to: chodzi ci "lookanie" myszka (celowanie)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 create: GML alpha=0 beta=0 z=0 angle_x=40 angle_y=20 draw: GML // mouselook alpha+=(mouse_x-window_get_width()/2)/window_get_width()/2*angle_x beta+=(mouse_x-window_get_height()/2)/window_get_height()/2*angle_y // camera tx=lengthdir_x(cos(degtorad(beta)),alpha) ty=lengthdir_y(cos(degtorad(beta)),alpha) tz=lengthdir_y(1,beta) d3d_set_projection(x,y,z,x+tx,y+ty,z+tz,0,0,1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 A Paklo nawet nie podziękuje.. Żal mi go. Akurat nie musial dziekowac PsichiX Post nie wnosi nic do tematu. gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasuke Uchiha Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 sorki, zapomniałem o tym temacie :crying: dziekuje i sorki że nie napisałem wcześniej :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się