gorn_stg Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Wiec tak.. Chce zrobic gre rpg <_< tyle ze nie wiem jak zrobic chodzenie myszka (tam gdzie się kliknie idzie bohater) :P I jeszcze zrobilem kilka rysunkow bohatera i chodzi mi o to zeby poloczyc je w calosc (chodzenie) zeby nie poruszal sie jak przesowany kwadrat.. ;) jestem nowy.. czytalem troche ale zapominam te zwroty :angry: licze ze mi pomozecie :):) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Może na początku zajmij się RPG Makerem ? A najlepiej zacznij od prostych gierek i później zrób RPG ;) :bye1: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorn_stg Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 robilem kilka prostych gierek.. :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 @Uzjel: No i poco mu taki shit dajesz?W GameMakerze o wiele więcej zrobi. @gorn_stg: GML //w global mouse pressed curr_x=mouse_x; curr_y=mouse_y; mp_potential_step(curr_x,curr_y,2,1); GML //w global mouse released speed=0; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorn_stg Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 :thumbsup: dzieki tylko ze jak naciskam to bohater porusza sie kawalek.. a jak zwiekszylem szybkosc to nie zatrzymuje sie tam gdzie kliknalem :P moze jeszcze jakas podpowiedz? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Te pierwsze daj w Global Left Button,a drugie w Left released(nie global!!!). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Te pierwsze daj w Global Left Button,a drugie w Left released(nie global!!!). Co ty chrzanisz? Nie wystarczy: GML //STEP if ( distance_to_point ( curr_x,curr_y ) > 1 ) speed = 1; else { speed = 0; curr_x = x; curr_y = y; } //GLOBAL MOUSE LEFT curr_x = mouse_x; curr_y = mouse_y; mp_potential_step(curr_x,curr_y,speed,false); Poza tym twój kod był źle napisany :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się