trolu122 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 sprawa jest troszke zawiła na samym początku mówie że próbowałem, kombinowałem z otherami i takimi innymi ale nic nie wyszło. są 3 obiekty *bohater ma takie wartosci jak global.exe => doświadczenie exema => dośw. podstawowe naukadodatek => premia do dośw. *pocisk *wróg i sprawa jest tego typu: przeciwnik kiedy obrywa pociskiem traci iles tam zycia, w wrogu w stepie jest: if zycie<0 {instance_destroy() global.exe+=exema+naukadodatek} no i nie działa ... :-P dodawałem do wartości other. ale nie pomogło co trza dopisać albo zrobic/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 GML if(zycie<0) { var _id; _id=instance_nearest(x,y,obj_player) global.exe+=_id.exema+_id.naukadodatek instance_destroy() } Voila! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 a ile wynosi wartość global.exema? poza tym naukadodatek to zmienna globalna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 27 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Voila działa! ślicznie dziękuje! :D to przy okazji jak zrobić żeby tekst sie przewijał? tzn jego pozycja nie była stała tylko jak obraz sie przewija to tekst podąża za nim i jest w górnym lewym rogu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Wytlumacz dokladniej o co chodzi bo mam kilka rozwiazan na kilka pomyslow i nie wiem co dac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 widziales tgf? wiesz na jakiej zasadzie tam jest text? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Niestety nie widzialem, pokaz na rysunku, zobrazuj to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 tekst ma znajdować się ciągle w górnym lewym rogu kiedy ludzik idzie i obraz sie przesuwa to tekst podąża za nim. tekst to np licznik życia. i czemu pocisk lecący z dużą szybkością przelatuje przez cienką ścianę? :/ ustawiłem solidy i maski a mimo toprzelatuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 1. viewy: draw-text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,'HP') 2. trzeba wyliczac collision_line() z aktualnej pozycji do pozycji w ktora ma obrac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 GML if(zycie<0) { var _id; _id=instance_nearest(x,y,obj_player) global.exe+=_id.exema+_id.naukadodatek instance_destroy() } Voila! Skoro gracz jest jeden... GML if(zycie<0) { global.exe+=obj_player.exema+obj_player.naukadodatek instance_destroy(); } Po co zaciemniać kod ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 A moze graczy jest wiele? moze sterujesz kilkoma z osobna? Nie okreslil do konca ilu ich jest, wiec dalem w miare uniwersalny kod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trolu122 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 o dobre przyda sie dzięki gnysek :-D a co z tekstem i pociskiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 1. viewy: draw_text(view_xview[0]+10,view_yview[0]+10,'HP') 2. trzeba wyliczac collision_line() z aktualnej pozycji do pozycji w ktora ma obrac Masz odpowiedz :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się