Crackkk-GM Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Przykład paska nawigacyjnego zrobiony przeze mnie specjalnie dla DeluVegaz Enterem sie dodaje expa :> Zaciągać :) BamBimBum! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Przecież to to 1 minuta roboty ;/ Nie mogłeś dać samego kodu? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 No wiesz taki DeluVegaz chciał przykład a nie kod :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DeluVegaz Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Niemusialeś na forum aż tego dawać :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Nie takie słabe, jako prywatny przykład ;p . Ale co to ma znaczyć :D ? : GML var xx,yy { xx=view_xview yy=view_yview } :D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ddusia94 Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Przyda mi sie to zawsze trzeba od czegos zaczac xD Dziex bracie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Nie takie słabe, jako prywatny przykład ;p . Ale co to ma znaczyć :D ? : GML var xx,yy { xx=view_xview yy=view_yview } :D :D yyyy xD ciekawe xD o co z tym chodzi xD dziwne ze tego nie zauwarzyłem xD Poprawnie by było: GML var xx,yy; // Bo to tworzy zmienną i nie potrzeba juz robić { } xx=view_xview; yy=view_yview; Wasze sposoby kodowania zawsze zaskakują :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Shylios, to tam nic, mnie śmieszy, że to działa :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 ja bym tak strzelał: GML var xx,yy; xx=view_xview[0]; yy=view_yview[0]; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 26 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 O! Sorry ziomale zapomniałem tego usunąć bawiłem się xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaistlinBlackRobe Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Jak się bawić, to do disneylandu, a nie na gmclan. No nie jest to nic wielkiego(nawet dużego i nie chodzi bynajmniej o rozmiar pliku). Noi ten system doświadczenia niezbyt złożony: exp się zeruje po poziomie i za każdym razem(rozpoczynając od 20) trzeba zdobyć o 100 pkt więcej. Nie lepiej już: GML if experience>=100*power(poziom,3)/9 then poziom+=1; //noi dostosować sobie te wartości jeszcze;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się