Grela Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Przedstawiam wam przykład rzucania ręką jak Rayman,a raczej przykład bumerangu :P Kliknij TU! OCENIAĆ :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Do kitu - po kolizji z potworem cały czas odejmuje życie, poza tym: GML if instance_exists(boomerang) //jeżeli objekt już istnieje nie rób następnego { } else { th=instance_create(x,y,boomerang); sound_play(sound0) if dir=0 th.hspeed=8 //jeżeli jesteśmy zwroceni w prawą strone, strzela w prawo if dir=1 th.hspeed=-8 //jeżeli jesteśmy zwróceni w lewą strone, strzela w lewo if dir=2 th.hspeed=choose(8,-8) //jeżeli nie jesteśmy w żadną stronę zwróceni, strzela w kierunek w jaki chcę } Co to do Ch*a ma być? POza tym jest coś takiego jak rename obiektów i spritów - ogółem 2/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Jak to cały czas odejmuje życie ?? :blink: hero ma trzy życia i musisz uważać aby sie nie styknąc z nim :] Po za tym zajrzyj do pomocy, przykład jest prosty i opiera się też na if distance... I zajrzyj do kuleczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 No ni gadaj - zaglądałem... No po kolizji cały czas odejmuje życia...a nie jedno :f Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 OMG: Zrobiono: 27.01.2208 r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 No przeciez jak trzy razy sie styknie to wtedy game over :blink: @UP: OMG :blink: za szybko pisałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 No przeciez jak trzy razy sie styknie to wtedy game over blink.gif Ale zrozum że wystarczy raz się z nim zkolidować i cały czas odejmuje życia aż do game overa :< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Przy początku gry, ale później ustawia się na starcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 No dobrze skończmy z tymi życiami oceniajcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Możliwe, że tylko mi się zdaje, ale widziałem angielski [pprzykład z niemal identycznym kodem -.-' Spróbuje znaleźć, jak znajdę to dam w Edit, czy ten kod jest ten sam czy inny xd Jeśli twój: 2/5. Dobijający ten błąd.... jak włączysz gfre to stań w miejscu - nie ruszaj się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Sam go robiłem, możliwe przypadkowe to jest, że jest angielska wersja, ale ty zawsze się czepiasz :angry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Nie przetestuje bo nie mam 7.0 :D GML if instance_exists(boomerang) //jeżeli objekt już istnieje nie rób następnego { } else { th=instance_create(x,y,boomerang); sound_play(sound0) if dir=0 th.hspeed=8 //jeżeli jesteśmy zwroceni w prawą strone, strzela w prawo if dir=1 th.hspeed=-8 //jeżeli jesteśmy zwróceni w lewą strone, strzela w lewo if dir=2 th.hspeed=choose(8,-8) //jeżeli nie jesteśmy w żadną stronę zwróceni, strzela w kierunek w jaki chcę } Co do h*ja to jest? GML if instance_exists(boomerang) //jeżeli objekt już istnieje nie rób następnego { } Nie ma czegoś takiego!!! Powinno być GML if (!instance_exists(boomerang)) { th=instance_create(x,y,boomerang); sound_play(sound0) if dir=0 th.hspeed=8 //jeżeli jesteśmy zwroceni w prawą strone, strzela w prawo if dir=1 th.hspeed=-8 //jeżeli jesteśmy zwróceni w lewą strone, strzela w lewo if dir=2 th.hspeed=choose(8,-8) //jeżeli nie jesteśmy w żadną stronę zwróceni, strzela w kierunek w jaki chcę } Tak jest przecierz to samo :boxed: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Ale nie ma znaczenia mi to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 To jest błędne kodowanie o_o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 kichowate :P 1/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Ale nie ma znaczenia mi to działa. Co z tego? To jest niepotrzebny, zbędny kod - nie profesjonalnie napisane... Przykłady mają uczyć poprawnego pisania -.- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grela Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 No dobra zaraz poprawie <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shylios Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Co z tego? To jest niepotrzebny, zbędny kod - nie profesjonalnie napisane... Przykłady mają uczyć poprawnego pisania -.- No przykład óczyć powinien xd tez też uczy (jak nie kodować) xD Błędy dawaj w grach .exe jak ci nie przeszkadzają, bo tam ich nikt nie zobaczy :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 1/5 ... :( Te bugi... eh. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 I jeszcze te niepotrzebne efekty, które wypluwają błędy przy GM Lite. ;0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się