hudy0070 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 mam sobie coś takiego obiekt : spowalniacz w Create : global.slow = false; Alarm [0] : room_speed=50 PPM( prawy myszy ): if (global.slow) global.slow = true room_speed=8 if score < 50 global.slow = false (sam to wymyśliłem nie chwaląc się xD) jeszcze w PPM ustawia się Alarm[0] na ileś sekund a teraz pytanie jak zrobić żeby odejmowało punkty np. 50 ( to ja potrafie zrobić) a jeżeli nie będzie punktów na koncie żeby się nie robiło? pomóżcie musze dopieścić swoją grę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 score-=min(score,50); Tyle :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 A nie można zrobić tak: if score<=0 {global.slow=false} w Step? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 nie działa ani jedno ani drugie jak nacisne ppm score mi się zeruje lub zostaje zero a matrix jest dalej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
warcrawt Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 if score > 0 or score=0 { score+=50 room_speed=30; global.slow=false } //to zeruje dodawanie punktów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Zapomniałem if score<0 {score=0; room_speed=30; global.slow=false;) Sprawdź teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 warcrawt jak dam twój kod to mi się score tak nabija że łohohoho i wogóle nie działa slow a makary :P to samo co wcześniej działa kiedy chce :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Rozpatrzmy to jeszcze raz. if global.slow=true { score-=50 if score<50 //jeśli mniej niż 50 { score=50 //ustaw z powrotem na 50 global.slow=false //wylacz matrixa room_speed=50 //znowu jest szybko exit; //wyjście z pętli } A teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryniak Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Hmm. Skasuj to, coś napisał w pierwszym poście i wpisz to: Event PPM: GML if (global.slow) room_speed=8 Step: GML if (score <= 50) global.slow = false Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 wogóle slow nie działa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Pewnie się mylę, ale chyba nie wolno dynamicznie zmieniać wartości room_speed ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Czego nie ? No to jak inaczej miałbym to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Pewnie się mylę, ale chyba nie wolno dynamicznie zmieniać wartości room_speed ? Można z tego co wiem ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Millenium Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 a mi tam takie spowalnianie działa proszę bardzo przykład przerabiany przezemnie http://www.webproxy.pro/surf.php?q=aHR0cDo...XhhbXBsZS5odG1s zapomniałem dodać sterowanie A,W,S,D, spacja - zatrzymywanie i odbijanie kul, crtl - spowalnianie on/off, strzelanie i celowanie myszką, alt-pauza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 można zmieniać dynamicznie room speed ale do dupy troche taki slow motion. Lepiej uzależnić prędkości, grawitacje itp od jednej globalnej zmiennej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 tylko jak bo ja nie umiem za bardzo takich rzeczy łatwo powiedzieć trudniej zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Millenium Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 popaganja efekt będzie podobny może ciutkę bardziej płynny ale podobny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 ciut bardziej? :) hudy zwalnia gre do 8 fpsów, dobrego bullet tima można zrobić na 60 klatkach. płynność jakieś 8 razy większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Millenium Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 nom fakt będzie dużo bardziej płynna (dokładnie 7,5raza) ale kto by tam patrzył jeżeli zrobisz przykład (albo przerób ten co ja podałem) to pogadamy;p ja nie zrobie bo wiem ile z tym roboty i cackania sie ale ty to jak tam chcesz ;p ps. e propaganja podaj mi adres do swojego blogu czy tam strony bo gdzieś zapodziałem a i uaktualnij na niej linki bo te z RS wygasły jak ostatnim razem tam byłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 sam nie pamiętam adresu tego blogu :P a problem jest taki że nie mam nawet na dysku tamtych gierek :-I wszystko co nowe wrzucam tutaj. A| bullet tima na zmiennych? :P no jest troche roboty, pisałem takie coś już kilka razy, i w sumie nie chce mi sie znowu do tego wracać :) Tym bardziej ze mój "kod" jest bardzo nieczytelny dla osób innych niż ja :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Millenium Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 masz ten sam syndrom jak ja;p syndrom nieczytelnego kodu nikt oprócz ciebie nie może go zrozumieć niektórzy czasami uważają że nawet nie powinien działać;p podobnie jest u mnie z zeszytami ;p nikt oprucz mnei ich nei rozczyta;p Tak, Tak na zmiennych no postaraj sie wrócić;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 wy sobie gadacie a jak narazie to ja mam działający bullet time Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się