baca Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 1. Skąd mogę pobrać tutoriale gier fps chodzi o kod a nie gotowe gry? 2. Jak zrobić lustro urzywając używając Open GL w tym silniku? 3. Jak otworzyć archiwa zip z hasłem? 4. Jak zrobić kolizje z wieloma obiektami? 5. Jak zrobić billbord żeby się nie obracał ? 1 błąd ! gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 1. Irrwizard 2. Poszukaj na forum Irrlichta, chyba JP pokazywał jak to zrobić ;p 3. "addZipFileArchive" 4. użyj "MetaTriangleSelector" 5. To od czego są Billboardy? O.o Może zrób to jako ścianę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 21 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 wiem jak wczytać archiwum ale niewiem jak wczytać z hasłem prubowałem próbowałem ale niedało nie dało się. jak się nieda nie da zrobić rieruchomego nieruchomego bilborda to wtedy jak zrobić animowaną texturę obiektu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 21 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2008 Musisz najpierw po kolei wczytywać textury: video::ITexture* texture[10]; texture[0]=driver->getTexture("textura"); texture[1]=driver->getTexture("textura2"); I ustawić takiego Timera który jest odejmowany, a jeśli osiągnie 0 to znów się ustawia na ostatnią pozycjęa tylko robisz: node->setMaterialTexture(0,texture[number]) Zamiast number postaw jakąś zmienną która by odpowiadała za klatki ;p EDIT: Tylko zmiennej odpowiadającą za klatki ustaw ograniczenie xP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się