pawcio3018 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Poszukuje grafika do gry wyścigowej 3D najlepiej w formacje (.obj lub .man). Auta mam chociaż może wy macie jakieś auta które mieliście wsadzic do gry lecz zmieniliście zdanie, oprócz tego chciałbym w miarę najlepiej wykonany tor wyścigowy ( tylko drogę ), i ostatnie na czym mi zależy to np. światła startu, jakies ozdoby np. opony bo bokach toru wiecie o co chodzi takie z 5 opon ułożonych na siebie. Moją nagrodą w stosunku do was ( niestety tylko tak mogę się wam odwdzięczyc) jest dodanie was do credits credics. Z góry THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitsi8 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Zgłaszam się. Jakiej marki auta mają byc, opony się robią i droga. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Dobrze a więc tak chciałbym auta są obojętne lecz zależało by mi na sportowych ale chodzi mi o karoserie auta . Jeżeli się nie rozmyśliłes to napisz na gg. Ale ci powiem że gra zapowiada się fajnie ..jak kazda gra 3d zreszta, tylko jaki komp to pociagnie? Pamietaj ze modele o zbyt duzej ilosci poligonow powoduja powolne jak na direct3d renderowanie. PsichiX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mitsi8 Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Dobrze a więc tak chciałbym auta są obojętne lecz zależało by mi na sportowych ale chodzi mi o karoserie auta . Jeżeli się nie rozmyśliłes to napisz na gg. Ale ci powiem że gra zapowiada się fajnie ..jak kazda gra 3d zreszta, tylko jaki komp to pociagnie? Pamietaj ze modele o zbyt duzej ilosci poligonow powoduja powolne jak na direct3d renderowanie. PsichiX Aj przepraszam za całe zamieszanie ale pracuje teraz nadwłasnym projektem i niemam zbytnio czasu na zajęcie się pracą do Twojej gry. Przepraszam jeszcze raz jak znajdę chwilę wolnego czasu no napisze do Ciebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 ..jak kazda gra 3d zreszta, tylko jaki komp to pociagnie? Pamietaj ze modele o zbyt duzej ilosci poligonow powoduja powolne jak na direct3d renderowanie. PsichiX Mylisz się, ponieważ Direct3D ( tzw. DirectX ) wcale nie renderuje wolno grafiki, to w dużym stopniu zależy jak kto programuje i to właśnie spowalnia działanie Directa ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Mylisz się, ponieważ Direct3D ( tzw. DirectX ) wcale nie renderuje wolno grafiki, to w dużym stopniu zależy jak kto programuje i to właśnie spowalnia działanie Directa ;p Direct3D to nie bardzo DirectX.. Ale mniejsza z tym, bo w sumie większość zależy od sprzętu, Direct3D renderuje w porównywalnych szybkościach z OpenGL czy innymi bibliotekami.. Może tu nie leży kwestia programowanie lecz myślenia co ma być renderowane w danych czasie a co nie, co potrzebuje jak największej szczegółowości a co nie.. A tak co do tematu to kiepsko widzę ten projekt.. niech autor się nie obrazi ale ja na jego miejscu zabrał bym się za coś prostszego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Może tu nie leży kwestia programowanie lecz myślenia co ma być renderowane w danych czasie a co nie, co potrzebuje jak największej szczegółowości a co nie.. Właśnie o takie coś mi chodziło, bo OpenGL też by miał problem z szybkością ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio3018 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 to pomógłby mi ktoś czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 TurboSquid.com - tam znajdziesz modele ktorych potrzebujesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się