Skocz do zawartości

Poszukuje grafika


pawcio3018

Rekomendowane odpowiedzi

Poszukuje grafika do gry wyścigowej 3D najlepiej w formacje (.obj lub .man). Auta mam chociaż może wy macie jakieś auta które mieliście wsadzic do gry lecz zmieniliście zdanie, oprócz tego chciałbym w miarę najlepiej wykonany tor wyścigowy ( tylko drogę ), i ostatnie na czym mi zależy to np. światła startu, jakies ozdoby np. opony bo bokach toru wiecie o co chodzi takie z 5 opon ułożonych na siebie. Moją nagrodą w stosunku do was ( niestety tylko tak mogę się wam odwdzięczyc) jest dodanie was do credits credics. Z góry THX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze a więc tak chciałbym auta są obojętne lecz zależało by mi na sportowych ale chodzi mi o karoserie auta . Jeżeli się nie rozmyśliłes to napisz na gg. Ale ci powiem że gra zapowiada się fajnie

 

..jak kazda gra 3d zreszta, tylko jaki komp to pociagnie? Pamietaj ze modele o zbyt duzej ilosci poligonow powoduja powolne jak na direct3d renderowanie.

PsichiX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze a więc tak chciałbym auta są obojętne lecz zależało by mi na sportowych ale chodzi mi o karoserie auta . Jeżeli się nie rozmyśliłes to napisz na gg. Ale ci powiem że gra zapowiada się fajnie

 

..jak kazda gra 3d zreszta, tylko jaki komp to pociagnie? Pamietaj ze modele o zbyt duzej ilosci poligonow powoduja powolne jak na direct3d renderowanie.

PsichiX

 

Aj przepraszam za całe zamieszanie ale pracuje teraz nadwłasnym projektem i niemam zbytnio czasu na zajęcie się pracą do Twojej gry. Przepraszam jeszcze raz jak znajdę chwilę wolnego czasu no napisze do Ciebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..jak kazda gra 3d zreszta, tylko jaki komp to pociagnie? Pamietaj ze modele o zbyt duzej ilosci poligonow powoduja powolne jak na direct3d renderowanie.

PsichiX

Mylisz się, ponieważ Direct3D ( tzw. DirectX ) wcale nie renderuje wolno grafiki, to w dużym stopniu zależy jak kto programuje i to właśnie spowalnia działanie Directa ;p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz się, ponieważ Direct3D ( tzw. DirectX ) wcale nie renderuje wolno grafiki, to w dużym stopniu zależy jak kto programuje i to właśnie spowalnia działanie Directa ;p

 

 

Direct3D to nie bardzo DirectX.. Ale mniejsza z tym, bo w sumie większość zależy od sprzętu, Direct3D renderuje w porównywalnych szybkościach z OpenGL czy innymi bibliotekami.. Może tu nie leży kwestia programowanie lecz myślenia co ma być renderowane w danych czasie a co nie, co potrzebuje jak największej szczegółowości a co nie.. A tak co do tematu to kiepsko widzę ten projekt.. niech autor się nie obrazi ale ja na jego miejscu zabrał bym się za coś prostszego..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TurboSquid.com - tam znajdziesz modele ktorych potrzebujesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...