Skocz do zawartości

3d Modele


staniki

Rekomendowane odpowiedzi

albo tak:

zrobic 3 obiekty dla 3 osi, potem przy tworzeniu obiektu z modelem tworzyc te 3 obiekty i zapisac ich id, nastepnie do tworzenia za pomoca surfaces (kombinacje z wylaczaniem i wlaczaniem trybu 3d konieczne) masek tych obiektow osi mozna pojsc dwoma drogami:

1. statyczne maski - rysowanie primitive'ow na surfaces podczas tworzenia modelu

1. dynamiczne maski - rysowanie primitive'ow na surfaces podczas kazdej zmiany ksztaltu modelu

A potem to tylko sprawdzanie czy dany punkt koliduje z maskami tych trzech obiektow osi danego obiektu.

To na tyle, mi dziala, ale dynamiczne to tylko na lepszym sprzecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...