staniki Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Czy da się zrobić tak, aby każdy kąt (vertex) modelu był "twardy" dla kamery/gracza? Twardy, czyli, zeby gracz się na nim zatrzymywał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Jasne, tylko że trzeba napisać naprawdę trudny algorytm kolizji... :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 albo tak: zrobic 3 obiekty dla 3 osi, potem przy tworzeniu obiektu z modelem tworzyc te 3 obiekty i zapisac ich id, nastepnie do tworzenia za pomoca surfaces (kombinacje z wylaczaniem i wlaczaniem trybu 3d konieczne) masek tych obiektow osi mozna pojsc dwoma drogami: 1. statyczne maski - rysowanie primitive'ow na surfaces podczas tworzenia modelu 1. dynamiczne maski - rysowanie primitive'ow na surfaces podczas kazdej zmiany ksztaltu modelu A potem to tylko sprawdzanie czy dany punkt koliduje z maskami tych trzech obiektow osi danego obiektu. To na tyle, mi dziala, ale dynamiczne to tylko na lepszym sprzecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się