bartekozaur Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 jak zrobic by potwory miały swoje życia i traciły je po moim ataku :D zgóry dZiękki :bye1: :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 definiujemy zmienną i nadajemy jej wartość. np. w create: zycie=100 // - 100hp po ataku odejmiemy jakąś wartość od zmiennej, odejmiemy mu hp np. zycie-=20 // odejmujemy 20 hp :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Potworkowi do evenciku create dasz kod: GML hp = 10 // tworzysz zmienną "hp" która posłuży się jako energia potwora Podczas ataku: GML hp -= 1 // odejmuje 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 nie rozumiem ten drugi kod mam dodać po kolizji monstera z mieczem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 A jaka masz akcje ataku w grze ze jak potworek dotknie miecza to ma tracic hp ? Czy moze jak klikniesz to wtedy do left pressed hp-=1. Pozdrawiam, Pablooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VanGogh Opublikowano 7 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2008 Mam jeszcze jeden problem jak zrobić żeby miecz był solid i mój bohater go trzymał ?? Mam taki kod : // Cien gracza :P draw_sprite_ext( Spr_Hero, 0, x + 6, y + 6, image_xscale, image_yscale, image_angle, c_black, 0.3 ); draw_sprite_ext( Spr_Miecz, 0, x + lengthdir_x( 14, image_angle - 70 ) + 6, y + lengthdir_y( 14, image_angle - 70 ) + 6, image_xscale, image_yscale, image_angle, c_black, 0.3 ); // Rysowanie gracza draw_sprite_ext( Spr_Miecz, 0, x + lengthdir_x( 14, image_angle - 70 ), y + lengthdir_y( 14, image_angle - 70 ), image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha ); draw_sprite_ext( Spr_Hero, 0, x, y, image_xscale, image_yscale, image_angle, image_blend, image_alpha ); draw_sprite_ext( Spr_Glowa, 0, x, y, image_xscale, image_yscale, direction, image_blend, image_alpha ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsukuru Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Połacz miecz, ludzikiem ,ale żeby nie byly razem w jedym objekcie "odrazu"...(nie wiem jak to zrobic) Wtedy w kolizji potwora ze swordem odejmuje potworowi hp :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fallord Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 Tsukuru nie ;x Podkreślam: A jaka masz akcje ataku w grze ze jak potworek dotknie miecza to ma tracic hp ? Czy moze jak klikniesz to wtedy do left pressed hp-=1. Pozdrawiam, Pablooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 9 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2008 w create health = 100 // zycie potwora health = - 50 // obrazenia jakie obrywa [code] daj event no more health i np. zmiana w obiekt trupa i bedzie git gitara :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się