Yoda Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 @up: to wina błędów wyskakujących co stepa - a ponieważ copoconaco włączył ignorowanie wszystkich błędów, to mamy przywiechę ;3 Już mu o tym mówiłem - wyłącz to ignorowanie! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 @UP akurat w hill-666 malo bledow wystepuje co step, sa roblemy przy smierci poszczegolnych zolnierzy kiedy ich pociski nie wiedza gdzie podziali sie ich wlasciciele http://www.gmclan.org/up3255_4_hill_666j.html -wersja nie tyle odchudzona co anorektyczna, rzuc ktos okiem czy dalej tak skacze? http://www.gmclan.org/up3255_4_hill_666i.html -wersja z wyciachana AI ale nadal z animowanymi drzewami/cieniami i woda. jesli ktos bedzie rozpakowywal w tym samym katalogu co poprzednie, to niech usunie plik graveyard, stary save do nowszych wersji moze powodowac bledy... wyjdzie na konec ze zrobie 2 wersje, jedna z efektami druga bez efektow... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Coraz lepiej wygląda ale nadal mi się przycina w drugiej misji :| a no i: ERROR in action number 3 of Collision Event with object obj_enemy_aggressive for object pl_bullet: Error in code at line 3: other.hp -= 20 at position 2: Unknown variable hp Proszę cię popraw to bo te przycinki przy strzelaniu są denerwujące :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 https://gmclan.org/up3255_4_hill_666j.html - coz moja wina wywalilem stare moby i nie wyczyscilem wszystkiego jak nalezy :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Znowu miałem przyciny - tym razem w misji 3 :P btw ulepsz AI towarzyszy - niech nie strzelają tam gdzie ty i wtedy kiedy ty, tylko niech strzelają do innych najbliższych wrogów :P Będzie bardziej realistycznie i bardziej pomocni będą ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 No nie powiem że gra zła ^^ 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 a ja mam przycinki w 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 W sumie nie rozumiem, wszystko poza viewem jest deaktywowane, a na ekranie nie ma znowu tak wiele obiektow. Koncza mi sie pomysly na odchudzanie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Ale u mnie te przycinki wyglądały nie tak jakby było za dużo obiektów, tylko tak jakby ignorowany co stepa błąd ciągle wyskakiwał - gra się po prostu przywieszała :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
copoconaco Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 to jest najzabawniejsze, w tej chwili nie powinno byc zadnych bledow co step, jedynie przy smierci kolejnych zolnierzy zanim nie nastapi zamiana i kolejni zolnierze nie przesuna sie w hierarchi oddzialu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 15 Stycznia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 W sumie ciekawie wykonana gra. Dwa zarzuty. Po pierwsze kolesie lubią się zacinać na drzewach (w GM to owszem nieco nie do uniknięcia, ale trzeba by coś zrobić żeby te zaciecia wykrywać). Druga sprawa, w wersji z animacjami, wygląda jakby to był spory huragan, a nie wietrzyk :P Zdecydowanie za szybko. Natomiast ogólnie nie ma się do czego przyczepić i nawet fajnie zostało to zrobione. Moja ocena 4/5 - ale to w skali ogólnego poziomu gier na GMC, czyli zakładając, ze Almora ma 5/5 a Catch the Clown 1/5 :P Bo w stosunku tych gier co codziennie sie pojawiają to 7/5 :P (Aż muszę pomyśleć nad kontynuacją mojego projektu w realiach II WŚ :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się