arex44 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 chcialem zeby control_obj wybieral sobie 1 z tych akcji i koniec. Ale nie pamietam jak powienien wygladac zapis.. te 1,2,3,4 to nie sa zadne zmienne tylko takie chwilowe numerki do wyboru, cos takiego gdzies i widzialem i nawet uzylem ale dawno temu i nie pamietam.. {choose(1,2,3,4); if 1 then view_yview[0]-=(5) if 2 then view_xview[0]+=(5) if 3 then view_yview[0]+=(5) if 4 then view_xview[0]-=(5) and poruszony=1 } Po wklejeniu takiego kodu, jedyne co sie dzieje to view_xview[0]+=(5) za kazdym razem, jak zmienie numerki akcjom to ciagle to samo - nie czaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 GML zmienna=choose(1,2,3,4) if zmienna=1 { akcja } else if zmienna=2 { akcja } Po wklejeniu takiego kodu, jedyne co sie dzieje to view_xview[0]+=(5) za kazdym razem, jak zmienie numerki akcjom to ciagle to samo - nie czaje. moze dales do stepa :huh: :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arex44 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 no to zostawie to w ten sposob bo chyba najprosciej, ale wydawalo mi sie ze cos takiego mozna bylo osiagnac w troche inny sposob, no ale mniejsza z tym. Dzieki, pozdrawiam!:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 może chodziło o switha ? GML switch(zmienna) { case 1: akcja; break case 2: akcja; break } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się