Skocz do zawartości

arex44

Użytkownicy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia arex44

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. no to zostawie to w ten sposob bo chyba najprosciej, ale wydawalo mi sie ze cos takiego mozna bylo osiagnac w troche inny sposob, no ale mniejsza z tym. Dzieki, pozdrawiam!:)
  2. chcialem zeby control_obj wybieral sobie 1 z tych akcji i koniec. Ale nie pamietam jak powienien wygladac zapis.. te 1,2,3,4 to nie sa zadne zmienne tylko takie chwilowe numerki do wyboru, cos takiego gdzies i widzialem i nawet uzylem ale dawno temu i nie pamietam.. {choose(1,2,3,4); if 1 then view_yview[0]-=(5) if 2 then view_xview[0]+=(5) if 3 then view_yview[0]+=(5) if 4 then view_xview[0]-=(5) and poruszony=1 } Po wklejeniu takiego kodu, jedyne co sie dzieje to view_xview[0]+=(5) za kazdym razem, jak zmienie numerki akcjom to ciagle to samo - nie czaje.
  3. to macie nowsza wersje gdzie tego juz nie powinno byc, napiszcie chlopaki czy juz diala: http://sword_runner.republika.pl/ pozdrawiam!
  4. No co Ty? W creditsach sa wymienione firmy i osoby ktorych materialy zmienione wykorzystalem w grze. Konrad-GM - to ja zaraz sprawdze to i jesli uda sie naprawic to uaktualnie wersje do sciagniecia. Dzieki za komentarze, pozdrawiam!:)
  5. moja dziewczyna ma to samo i dopiero jak usune wszystkie surface (czyli calkowicie oswietlenie) to blad znika.. instalowalem u niej sterowniki do grafy, directx nowy, nic nie pomaga. Nie wiem o co chodzi z tym bledem, mam wrazenie jakby czegos system nie rozpoznawal bo u mnie i kumpla nie ma problemu zadnego. Za rozwiazanie tego problemu stawiam piwo:) nie mam pojecia co to jest ale jesli pomoze usunac usterki zwiazane z tym dziwnym wyswietlaniem i rozmazywaniem to chetnie poprawie jesli mi ktos powie jak:) nie wiem co to jest ale jesli pomogloby usunac bledy zwiazane z wyswietlaniem grafy to chetnie skozystam:)
  6. Tytuł: Sword Runner I Gatunek: platformówka Opis: Fabuła jest nieistotna, chodzi generalnie o to że nasz bohater został porwany przez groznego maga i uwieziony daleko od domu. Musi odnalezc droge do domu i swojej ukochanej. w grze mamy do dyspozycji 3 rodzaje broni, do tego naskakujemy potworom na glowe, jest 14 leveli + 4 takie badziewne z bety ale do pogrania. Angielska wersja jezykowa, prosze reklamujcie moja gre jesli wam sie spodoba:) Kilka osob z tego forum pomoglo mi w jej tworzeniu np PsichiX, wiec w creditsach po przejsciu gry sa Wasze nicki. stronka gry: http://sword_runner.republika.pl/ Download: http://sword_runner.republika.pl/files/sword_runner1_10.zip Rozmiar pliku: 13 MB. Autorzy: Arex44 vel Arexmastah: Screeny: uaktualnilem wersje do pobrania - jest teraz czyszczenie surface i mam nadzieje ze to pomoze jesli ekran jest zamazany.
  7. [solved] Doublepost - warn. Jest cos takiego jak opcja "Edytuj Post" PsichiX
  8. mam postac gracza ktory sobie idzie i jak wpadnie na kolce to odejmuje mu sie 1 hp i wlacza mu sie timeline ktore czyni go chwilowo niesmiertelnym. Jednak kiedy wpadnie on na 2 kolce na raz rownoczesnie to to odejmuje mu 2 zycia na raz. Mam tez pytanie czy mozliwe zeby byly 2 dzialajace timelines na raz w 1 objekcie. jakie macie pomysly zeby to wyeliminowac? Przez to istnieje sytuacja gdzie bohater ma 2 hp, wpadnie na kolce i od razu ginie bo 2 na raz mu sie odejmuja. kod mam taki: [w kolizji z kolcami, obj_player:] if obj_player.immune=1 then { if obj_player.hp_gracza>1 then { with(obj_player){ timeline_index=(player_wounded)} } else { with(obj_player){ instance_change(obj_player_dead,1)} } } timeline wyglada tak: obj_player.immune=2, poczekaj ilestam, immune=1 i wylacz timeline
  9. witam, robie platformowke 2d i uzylem blending z takim kodem: draw_set_blend_mode(bm_subtract) draw_sprite(circle_light,0,player.x,player.y) draw_set_blend_mode(bm_normal) circle_light to ogromny szary kwadrat z niewielkim czarnym kolem po srodku, to czarne kolo to rzecz jasna pole najbardziej rozjasnione. problem polega na tym ze chcialbym aby niektorzy przeciwnicy, a takze zrodla swiatla takie jak lawa, latarnie rowniez dawaly swiatlo, nie mam pojecia jak to zrobic. Probowalem wielu kombinacji z bm_subtract i bm_add a jedyne co udalo mi sie uzyskac sensownego to "strefy ciemnosci" ale zeby cos rozjasnic - nie daje rady. Jakies rady? Chcialem uzyskac oswietlenie podobne do tego w grze Deep Magic 2
  10. Witam, chcialem zrobic cos takiego: moj objekt ma hspeed=5, kiedy dotknie drugiego objektu to chcialem zeby jego speed ktore mial zostalo zapamietane gdzies do pamieci podrecznej, ma zostac zatrzymany na kilka sekund, ale potem musi z powrotem dostac tej swojej predkosci. probowalem to zrobic w nastepujacy sposob: -> speed_podreczne=hspeed hspeed=0 Alarm[0]=10 <- w alarmie 0: -> objekt.hspeed=speed_podreczne <- No ale oczywiscie speed_podreczne zmienia sie na 0 bo to pozniejsze zatrzymanie to powoduje. Nie wiem jak z tego wybrnac. prosze o pomoc (zaznaczam jeszcze ze ta hspeed to przykladowa predkosc w danej chwili bo wlasnie jemu sie zmienia czesto predkosc)
  11. tzn nie za bardzo o to chodzi bo tak: mam obiekt ktory ma akcje draw w kazdym stepie. drawuje on background'a, i ten background ma wlasnie jakis depth ktore jest pomiedzy moim najbardziej oddalonym tlem (1000) a najblizszym ekranu (-1000). ja zrobie sprypt depth=-1001 to dotyczy on nie tego rysowanego tla, tylko obiektu ktory go rysuje, tego o ktorym wspominalem na poczatku.
  12. zrobilem sobie interfejce za pomoca Draw background, ale jak ide sobie przez etap to inne elemnty tła ktore oznaczylem depth=-1001 sa grubo przed moim interfejsem, przez co etap zaslania mi mojego huda. Jak zrobic zeby moj hud background rysowany przy kazdym stepie w pozycji xview i yview, byly zawsze na maxa z przodu? z gory dziekuje za zainteresowanie.. jakby co - to jesli zrobie draw-sprite to bedzie zawsze z przodu, i zastanawiam sie czy tak przypadkiem nie zrobic i tym samym rozwiazac problem.. jest jakas roznica czy to bedzie background czy sprite?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...