Morro Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 Wiem ze yoda zakladal juz taki temat ale ja mam troche inaczej z kodem po lvl upie pasek nie idzie od poczatku tylko gdzies okolo polowy KOD: GML w stepie o_hero: if global._exp>global.exp_max { global.lvl+=1 global.exp_min+=global.exp_max global.exp_max+=round(global.exp_max*2) } w stepie moba przy śmierci { global._exp+=round(15) instance_destroy() } create w o_mainbar: dlugosc = 220 draw: var _x, _y; _x = 45; _y = 1975; draw_rectangle_color( _x, _y, _x + global._exp * ( dlugosc / global.exp_max ), _y + 6,c_navy,c_navy,c_blue,c_blue, false ); draw_rectangle_color( _x, _y, dlugosc+_x, _y + 6,c_navy,c_navy,c_blue,c_blue, true ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 ok ale to nie sa skrypty ktore robia ci pasek expa :jezor: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 aaaaa no tak, zaponialem jeszcze to napisac jak wroce do domu to dodam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=8936&hl= przeczytaj cały temat... !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 czytałem, ale u mnie jest troche inaczej [odrobine, a dla mnie jest to juz duzy problem] kod modyfikowany w pierwszym poscie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 żeby było od początku musisz wyzerować poziom expa... albo zrobić jedną zmienną która będzie odwzorowywać stan paska tak masz zrobione w ostatnim przykładzie... https://gmclan.org/up1558_11_experiance_jak_RPG.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 co masz na myśli mówiąc odwzorowywać stan paska, nie jest to czasem zmienna global._exp?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 matko wszystko było napisane w temacie Yoda'y. jedna zmienna odpowiada za ilość expa, druga za stan paska. tak jak masz w przykładzie :P co ci w nim nie pasuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 tak tylko w przykladzie exp dodaje sie w jednym obiekcie po dodaniu, a u mnie jest w mobie. nie ustawie zmiennej na globalna, bo wtedy z kazdego potwora bedzie isc tyle samo expa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 nie kumam. a co masz za problem z dodaniem expa. ? po zabiciu moba1 global.exp+=20 po zabiciu moba2 global.exp+=60 itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 No dobra pomęczylem sie ale dokonalem :]]] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi