Skocz do zawartości

Bonusy jak w mario


Michoł

Rekomendowane odpowiedzi

Odpowiem po Mariowemu :P

W kolizji cegiełki dajesz change object i zaznaczasz nowy obiekt na grzybka.

 

Edit: Możesz, też zrobić, tak jak jest niżej, że grzyb wylatuje u góry, a skrzynka zmienia swój sprite na spr_pokolizji :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

instance_create(x,y,grzybek)

i w grzybku dajesz y-=1 (zeby szedl w gore)

 

#up

Wtedy cegielka zniknie

 

A jak dasz instance_create, to mozesz jeszcze zmienic ta cegielke na taka co nie mozna bic (instance_change)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w kolizji mario z cegla:

instance_create(x,y,obj_grzybek)

to wtedy pojawi sie grzybek w tym samym miejscu co cegla. mozesz zmienic x i y np. jak chcesz zeby nad cegla sie pojawil to daj x,y-15 itp.

 

thx, Matt.

 

 

EDIT:

 

spoznilem sie ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...