Michoł Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Siema Mam Pytanie jak zrobić żeby z jednego obiektu po kolizji wyszedł drugi (tak jak w mario po zderzeniu z cegłą wychodził grzybek) Pozdrawiam Michoł :) :] :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Odpowiem po Mariowemu :P W kolizji cegiełki dajesz change object i zaznaczasz nowy obiekt na grzybka. Edit: Możesz, też zrobić, tak jak jest niżej, że grzyb wylatuje u góry, a skrzynka zmienia swój sprite na spr_pokolizji :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 instance_create(x,y,grzybek) i w grzybku dajesz y-=1 (zeby szedl w gore) #up Wtedy cegielka zniknie A jak dasz instance_create, to mozesz jeszcze zmienic ta cegielke na taka co nie mozna bic (instance_change) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matt Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 w kolizji mario z cegla: instance_create(x,y,obj_grzybek) to wtedy pojawi sie grzybek w tym samym miejscu co cegla. mozesz zmienic x i y np. jak chcesz zeby nad cegla sie pojawil to daj x,y-15 itp. thx, Matt. EDIT: spoznilem sie ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lollus Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 A powiedzcie mi, jak zrobić, że cegłę można zniszczyć TYLKO waląc od dołu i też na platformę można skoczyć także od dołu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michoł Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 ale ja chce zeby cegla nie znikała :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Lollus w evencie collision cegielki sprawdzaj y gracza. if bohater.y > y (jesli y bohatera jest wieksze od mojego y czyli jest nizej) // tutaj rozwalanie cegielki czyli instance_change create itp itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 nie wiem jak zrobić żeby "grzybek" wyszedł 16 pixeli nad obiektem "klocek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV Royal Opublikowano 19 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2008 Zamiast y podstaw w kodzie y+16 ;] Chyba tak, ale nie jestem pewien... :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 a co z x? Bo ja bym chciał aby on się tworzył na dkażdym obiektem "klocek" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Wiesz wo gole co to jest? ( x, y, z ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Stawiasz go w pozycji x określonego obiektu (jak tworzysz obiekt z obiektu który ma go stworzyć to piszesz tylko x) i y MINUS 16. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 23 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2008 Dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się